Die lag zeker al in de hoek toen er voor de strafschop gefloten werdquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noppert kan geen penalty stoppen.
GOH
Waarom zou ik iemand met een polsbreuk in het Nederlandse elftal willen zien keepen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
Alle users die Bijlow graag in het Nederlands elftal willen zien grijpen elke gelegenheid aan om Noppert af te kraken
Noppert is gewoon niet zo'n bijzondere keeper. Olij in Oranje.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
Alle users die Bijlow graag in het Nederlands elftal willen zien grijpen elke gelegenheid aan om Noppert af te kraken
Het hangt ook een beetje af van de vorm van de dag. We hebben gewoon geen topkeepersquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Noppert is gewoon niet zo'n bijzondere keeper. Olij in Oranje.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen Lozano en die verdediger al?
Bijzonder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, na afgelopen seizoenen?
Nee.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:33 schreef De_Kraam het volgende:
Is dit een aanval op de keeper jongons?
Primaquote:
Mag ik iets vragen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima
Ik ga trouwens sporten zo dus ik mis PSV.
Tenzij RKC op 2-0 komt, dan ben ik "opeens" weer.
Vragen staat vrijquote:
Oh, laat dan maarquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vragen staat vrij
Maar als het me te persoonlijk wordt doe ik net alsof ik de vraag niet heb gelezen
Geen vierde man toch?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zaten er bij de eretribune? Ik keek niet maar ik kreeg deze vraag van de vrouw en toen ik keek namen ze Vink, been en Karim wel in beeld maar die vierde man niet
Jan Joost.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zaten er bij de eretribune? Ik keek niet maar ik kreeg deze vraag van de vrouw en toen ik keek namen ze Vink, been en Karim wel in beeld maar die vierde man niet
nu nog een huisquote:
Rod?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat loopt die Stewart daar nu rond dan
Voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat loopt die Stewart daar nu rond dan
BEUK ERINquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Mario moest PSV gewoon lekker scherp beginnen.
Dan zal het wel een gelijkspelletje worden.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Als zelfs Mexicanobakker er van langs krijgt, kunnen we concluderen dat dit geen warm bad is.
Hoezo zelfs?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Als zelfs Mexicanobakker er van langs krijgt, kunnen we concluderen dat dit geen warm bad is.
Er lijken steeds meer clowns in het Ajax topic te zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt wel TheVoice4Ever in Ajax-topic. Elk 5 minuten ander mening
Oh dan neem ik het gros voor mijn rekening ben ik bang.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch geen user die er vaak van langs krijgt.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch geen user die er vaak van langs krijgt.
Kan ook aan mijn userkennis liggen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan neem ik het gros voor mijn rekening ben ik bang.
Ja, overal. Maar die eerste post was uiteraard satire.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt wel TheVoice4Ever in Ajax-topic. Elk 5 minuten ander mening
Scrummie heeft vakantie dus die zal zich wel vervelen, op zoek naar sensatie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van langs krijgen vind ik ook wel groot voor ditWas maar een grapje
Bekogelen met...? @De_Kraamquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Er lijken steeds meer clowns in het Ajax topic te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En Ellie Lust.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb bakens als @:maxi-mus en @:Coco nodig om in toom gehouden te worden.
Jammer dat users als @Scrummie er dan meteen één groot drama van menen te moeten maken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb bakens als @:maxi-mus en @:Coco nodig om in toom gehouden te worden.
Dit zie ik dombo nou nooit doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:14 schreef Scrummie het volgende:
We kunnen concluderen dat mijn aanwezigheid voor onnodige strubbelingen heeft gezorgd. Mijn excuses aan alle betrokkenen.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]KnexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die geeft het woord slachtofferrol een nieuwe betekenis.
Nounounouquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die geeft het woord slachtofferrol een nieuwe betekenis.
Kijk jij ook het nieuwe seizoen van Wheel of Time?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Dan heb je allemaal middenvelders gehaald en kom je alsnog met Guusje Til aankakken.
Dat is toch die louche zaakwaarnemer met duistere dealtjes?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een kopje thee gemaakt en eet nu een mineola!
Dan moet ik eerst weer prime nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk jij ook het nieuwe seizoen van Wheel of Time?
Geen likequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is toch die louche zaakwaarnemer met duistere dealtjes?
De lijger van de cirtusvruchten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heb ik op moeten zoeken.
Mandarijnen zijn voor kinderen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of doe gewoon normaal en eet een mandarijn.
Babadi heet ie. Iets met contractverlenging?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
Waar is eigenlijk dat leuke donkere talentje gebleven dat in het begin van het seizoen zo goed was?
En die zit op de Bababankquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Babadi heet ie. Iets met contractverlenging?
Die bedoelde ik inderdaad. Oh is einde contract na dit jaar?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Babadi heet ie. Iets met contractverlenging?
En dan wordt gezegd dat van Drizzt de stream achterlooptquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 1-0 van PEC zat er wel koekoek in zeg.
Ja. https://www.voetbalprimeu(...)ofdpijn-bij-psv.htmlquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad. Oh is einde contract na dit jaar?
Dood topic genot.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie van jullie in PSV-topic hapt het snelst?
@BehoorlijkKritischquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie van jullie in PSV-topic hapt het snelst?
Gezapig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe is het hier, boys? Kom net binnen.
We zijn een Nederlands forum dus we praten hier Nederlands.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
Hands blijft toch ook maar iets randoms.
Tijd voor FOK.co.ukquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We zijn een Nederlands forum dus we praten hier Nederlands.
shut upquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We zijn een Nederlands forum dus we praten hier Nederlands.
madquote:
Fraser is van de categorie hard werkuh en je stinkende best doenquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
PSV hoeft niet eens goed te spelen; RKC is echt armoedig.
Fraser als trainer is helemaal niets.
Doen ze jou ook vaak na?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lachen om iemand die een haan nadoet.
Wat een kutzender ben je dan.
Hij weet dat als de beste.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel genieten als Mario vindt dat het verdedigend niet goed staat.
Heerlijk is dat he.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
In rust mijn bed opgemaakt! Helemaal klaar voor 2e helft.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik Fräser voorquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Vroeg Kerst voor Fräser vermoed ik.
Haalt Steijn de Kerst?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Vroeg Kerst voor Fräser vermoed ik.
Zeker, die is topfit.quote:
Weet je nog hoe slecht Nottingham Forest was in de oefenwedstrijd tegen PSV?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Brighton & Hove Albion gewonnen van Newcastle.
Niemand neemt Chelsea serieus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet je nog hoe slecht Nottingham Forest was in de oefenwedstrijd tegen PSV?
De club van 1 miljard heeft dat niet zo ervaren.
Chelsea is dan ook een parodie op een clubquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet je nog hoe slecht Nottingham Forest was in de oefenwedstrijd tegen PSV?
De club van 1 miljard heeft dat niet zo ervaren.
Jammer dat hij dat grapje van mij jat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Rikkert denkt ik maak het grapje nog maar 4x.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even gespoilerd om niet direct ondersteboven te raken.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
dit doet ajax ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee toch.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV gaat nu al trager spelen
Volgende week de topper tegen NEC.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV gaat nu al trager spelen
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgende week de topper tegen NEC.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgende week de topper tegen NEC.
Weet je dat zeker?quote:
er zijn 2 dingen zeker in het leven....quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niets in het leven is zeker.
En Pepiquote:
Recht voor zijn raap. Alles geven. Over mijn lijk mentaliteit. Niet lullen maar poetsen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je vraagt je wel af waarom clubs toch elke keer weer in Fräser trappen.
Het is vooral opmerkelijk dat RKC Waalwijk er juist intrapt. Een toonbeeld van sympathiek voetbal, goede scouting en het zorgen voor spelers met krasjes.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je vraagt je wel af waarom clubs toch elke keer weer in Fräser trappen.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Spannende DM naar @:coco gestuurd.
Een Mark Overmarsje?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Spannende DM naar @:coco gestuurd.
Henk gaat na afloop van de wedstrijd weer een speler een krasje bezorgenquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vooral opmerkelijk dat RKC Waalwijk er juist intrapt. Een toonbeeld van sympathiek voetbal, goede scouting en het zorgen voor spelers met krasjes.
Maar Luuk wil toch niet meer?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Hot take: Luuk in deze vorm moet bij Oranje en in de basis.
Akkoord.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sportief blijven. Buutnspel is buutnspel.
Utrecht is ze voorbij OP ALLE FRONTEN.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:49 schreef Zipportal het volgende:
RKC nu onder Almere. STIJFONDERAAN.
Luuk is een clubspeler, geen Oranje-speler.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Normaal doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:39 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PSV krijgt een loodzwaar programma met NEC, Almere City FC, Go Ahead Eagles en FC Volendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |