Ja ok maar dat is hij dus niet en we hebben dus 0 rechtsbuitens. Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuiten
Volgens mij heeft hij wel gezegd dat Forbs beter is op links maar omdat aanvoerder Bergwijn daar speelt speelt ie rechts.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuiten
Weet ik niet, in principe spelen we in de aanval totaalvoetbal waarbij in principe mensen op meer posities moeten kunnen spelen. Misschien gaat een Mikautadze of een Akpom prima op rechts. Tadic was ook geen spits.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok maar dat is hij dus niet en we hebben dus 0 rechtsbuitens. Dat kan echt niet.
Hij is een goeie voetballer maar in de omschakeling niet alert genoeg voor een middenvelder, ik zou hem liever als rechtsbuiten gebruiken, zeg maar in de Tadic rol maar dan vanaf rechts.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.
Wijndal en Salah Edinne tellen niet mee. Speel je net zo goed met 10 man.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk 4 linksbacks
Ik vond Berghuis vorige week op 10 samen met Kudus de beste man van het veld, dat zou ik graag vaker zien. Hopelijk dat hij met betere spelers om zich heen ook weer wat beter gaat voetballen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een goeie voetballer maar in de omschakeling niet alert genoeg voor een middenvelder, ik zou hem liever als rechtsbuiten gebruiken, zeg maar in de Tadic rol maar dan vanaf rechts.
Dat kwam ook omdat ze met elkaar afwisselden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond Berghuis vorige week op 10 samen met Kudus de beste man van het veld, dat zou ik graag vaker zien. Hopelijk dat hij met betere spelers om zich heen ook weer wat beter gaat voetballen.
zekerquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lullig voor de mensen die er heen willen maar verder toch prima tegenstanders.
Pole is zaterdag voor Max.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, komt er nog een pole?
Hoeveel extra spelers haalt Ajax vandaag nog
Ow jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pole is zaterdag voor Max.
Gewoon OSM 3-5-2 schiet van afstandquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Jongens jongens het lijkt wel echt Football Manager hè.
Wijndal lijkt me typische speler voor Arabistan of Turkije ofzo. Ergens waar het niet echt meer uitmaakt of je kan ballen of niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijndal en Salah Edinne tellen niet mee. Speel je net zo goed met 10 man.
Volgens mij is deze kroaat ook voor de basis gehaald, avila als back up.
Bij AZ was hij natuurlijk echt niet slecht, hoop voor hem dat hij even een niveautje teruggaat, realiseert dat het gewoon echt niet goed was nu en zichzelf weer naar niveau speelt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wijndal lijkt me typische speler voor Arabistan of Turkije ofzo. Ergens waar het niet echt meer uitmaakt of je kan ballen of niet.
Berghuis nog geschorstquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Avila/Sosa Hato Sutalo Gaaei
Gorter
Zo eens proberen dit weekend? Al is akpom nog niet helemaal fit geloof ik.
Oja, en bergwijn wss nog niet inzetbaar door blessure. Ik vind dat taylor eigenlijk echt wel even moet banken.. Vos dan maar een kans geven?quote:
Lijkt me een leukere optie dan Taylor, maar lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, en bergwijn wss nog niet inzetbaar door blessure. Ik vind dat taylor eigenlijk echt wel even moet banken.. Vos dan maar een kans geven?
Die Akpom was geen spits volgens @Calandquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Avila/Sosa Hato Sutalo Gaaei
Gorter
Zo eens proberen dit weekend? Al is akpom nog niet helemaal fit geloof ik.
Bij Middlesbrough. Verder overal gefaaldquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Akpom was geen spits volgens @:caland
Ik zou dan Mikautadze spits neerzetten en even aan @:caland vragen waar Akpom het beste speelt.
Wie zet ajax dan op rechts komende wedstrijd?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Akpom was geen spits volgens @:caland
Ik zou dan Mikautadze spits neerzetten en even aan @:caland vragen waar Akpom het beste speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |