Ja, plek 16.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
Stuttgart, waren die niet bijna gedegradeerd?
Ik had liever die Jap gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
quote:
quote:
Laten we wachten op een analyse van ons aller Sabata.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
Misschien kunnen we Salah-Eddine verpakken als Salah van Liverpool. Lees dat Ittihad daar 100 miljoen voor over heeftquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Maar dan Wijndal en Salah etc. wel op weg naar de uitgang neem ik aan
Japanners zijn altijd geweldig om erbij te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee dure Jappen bij de Eredivisie top
Op huurbasis naar IS @Mani89quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Horen we dan zo ook dat Wijndal en Salah-dinges gaan vertrekken
Vergeleken met de CL lotingen van ajax de afgelopen jaren klopt dat toch ook?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zat al er al op te wachten, "dit is eigenlijk een CL poule", waar is pietje puk eigenlijk?
wowquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op huurbasis naar IS @:mani89
Ze stinken wel vaakquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japanners zijn altijd geweldig om erbij te hebben.
@:caland is het met mij eens.
‘Hier heb je Salah, dan krijg je Eddine erbij’quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Salah-Eddine verpakken als Salah van Liverpool. Lees dat Ittihad daar 100 miljoen voor over heeft
Package deal!! Vooruit Wijndal erbij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Hier heb je Salah, dan krijg je Eddine erbij’
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Maar dan Wijndal en Salah etc. wel op weg naar de uitgang neem ik aan
EXOTISCHE VERRASSINGSGENOTquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel verrassend van VfB Stuttgart.
Sosa, @Caland is al fanquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel verrassend van VfB Stuttgart.
We willen hem absoluut niet kwijt want het is een fantastische voetballer, maar voor een euro mag je hem huren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |