Brighton voor het eerst Europa in, ik denk best serieus.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag hoe serieus Engelsen de EL nemen
Als ze het serieus nemen wel ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die verloren van Panathinaikos die er geen reet van kunnen. AEK is ook gewoon matig. Ik denk dat brighton makkelijk 1ste wordt in deze poul
Klaassen speelt CL volgens mij of is het afgeketst?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop wel dat Klaassen met een helm op gaat spelen, bij die clubs word er wel meer dan alleen wat aanstekers het veld op gegooid
Denk hun wel toch? Is niet dat ze ooit de CL gaan halen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag hoe serieus Engelsen de EL nemen
die supporters van OM zijn gewoon supporters die altijd willen rellen. kijk naar dat volk wat daar rondloopt dan begrijp je precies waaromquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die f-side weet niet wat het meemaakt daar joh
Brighton is wel een leuke awayquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lullig voor de mensen die er heen willen maar verder toch prima tegenstanders.
Ik zag hem ook al aankomen. Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zat al er al op te wachten, "dit is eigenlijk een CL poule", waar is pietje puk eigenlijk?
Lijkt me ook, voor zo'n club is CL ook moeilijk haalbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Brighton voor het eerst Europa in, ik denk best serieus.
Excuses, ik had niet door dat hij een transfer ging makenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:01 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop wel dat Klaassen met een helm op gaat spelen, bij die clubs word er wel meer dan alleen wat aanstekers het veld op gegooid
Marseille stelt toch ook niet zoveel voor. Vind dat meer een grote naam op papier. Maar dat geld voor Ajax momenteel ook natuurlijk.quote:
Het is vooral dat Ajax (op dit moment) ook niet z’n beste periode heeft. En je moet nog maar zien hoe dat uit gaat pakken met al die nieuwelingen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Marseille stelt toch ook niet zoveel voor. Vind dat meer een grote naam op papier.
Linksback volgens wiki. Dan zal Steijn wel geklaagd hebben na gisteren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch nog niet klaar op de transfermarkt, er komt nog een Kroatische back aan volgens Farbizio
Is alleen maar goed denk ik, dat zelfoverschatten zit er nu niet in.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vooral dat Ajax (op dit moment) ook niet z’n beste periode heeft. En je moet nog maar zien hoe dat uit gaat pakken met al die nieuwelingen.
@Sabataquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel verrassend van VfB Stuttgart.
het scheelt wel dat we die nationaliteit al hebben anders gaat het wel op een vreemdelingenlegioen lijken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel verrassend van VfB Stuttgart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |