Of als Inter supporter wakker worden met het nieuws dat Davy fucking Klaassen bij je club komt ballen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, misschien geen CV, maar ook geen Jan van Halst als algemeen directeur.
Dan knaag je toch je slagaders door.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of als Inter supporter wakker worden met het nieuws dat Davy fucking Klaassen bij je club komt ballen.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
Jongens. Ik liep net bij Walmart rond en meteen weer een groep Mexicanen met PSV shirtje gespot! Ik dacht huh dat heb ik jaren niet meer gezien. Dus ik opende het internet en zag dat de legende terug is in Eindhoven. Vamos!!!
Jongens. Ik liep net bij Walmart rond en meteen weer een groep Mexicanen met PSV shirtje gespot! Ik dacht huh dat heb ik jaren niet meer gezien. Dus ik opende het internet en zag dat de legende terug is in Eindhoven. Vamos!!!
Die kon naar Liverpool en Bayern lees ik en heeft een flinke marktwaarde. Word ik wel enthousiast van. Wel huren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaaaa Scarface88 weer terug![]()
In ander nieuws: Onze vrolijke Italiaanse vriend Romano zegt dat PSV Bella-Kotchap een jaar gaat huren van Southampton.
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/467563quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaaaa Scarface88 weer terug![]()
In ander nieuws: Onze vrolijke Italiaanse vriend Romano zegt dat PSV Bella-Kotchap een jaar gaat huren van Southampton.
Dit zijn echt KNOTSGEKKE uren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
Dat zou wel een aanwinst zijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/467563
GROOTquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/467563
Je bent weer terugquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
Wij worden wereldkampioen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:51 schreef tja77 het volgende:
Ik lees berichten dat het een done deal is.
Een nieuw ongelofelijk monster!!
Voor een jaartje…
Als het waar is natuurlijk.
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:59 schreef CR7 het volgende:
Is er iemand die de speler echt kent? Of denkt men een snelle negerspelert van 20 miljoen moet wel top zijn?
Jep, zien spelen ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:59 schreef CR7 het volgende:
Is er iemand die de speler echt kent? Of denkt men een snelle negerspelert van 20 miljoen moet wel top zijn?
Dan is het kampioenschap wel gelopen lijkt mij. Als PSV met dit elftal geen kampioen wordt dan hebben ze echt gefaald. Op elke positie nu de beste spelers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |