Dat is niet mijn punt. Centraal.achterin zit je dan met Teze en Ramalho en dat hebben we vorig jaar in de competitie vaak genoeg overleefd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En wie gaat er dan op de plek van Boscagli spelen? Dat is wel de enige CV met enig niveau in de hele selectie.
Nou, serieuze titel kansen verspelen tegen 3 degradanten.. Ook voor de eredivisie moet er een goede CV bij. Dat is belangrijker dan Lozano.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt. Centraal.achterin zit je dan met Teze en Ramalho en dat hebben we vorig jaar in de competitie vaak genoeg overleefd.
Nogmaals: een CV erbij is nodig om de CL. Maar ten opzichte van vorig jaar zijn we versterkt. Laten we nu niet gaan doen alsof Brantwaith (of hoe je het schrijft) van 2e ronde CL niveau was.
Gaan we hier de CL mee winnen? Nee. Geef ik ons een veel grotere kans op de titel dan vorig jaar rond deze tijd? Ja. Absoluut. Want wij hebben ons versterkt en de rest van de top Eredivisie in mijn ogen niet.
Versterkt tov de 2e seizoenshelft. Ten eerste van de eerste helft ook?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt. Centraal.achterin zit je dan met Teze en Ramalho en dat hebben we vorig jaar in de competitie vaak genoeg overleefd.
Nogmaals: een CV erbij is nodig om de CL. Maar ten opzichte van vorig jaar zijn we versterkt. Laten we nu niet gaan doen alsof Brantwaith (of hoe je het schrijft) van 2e ronde CL niveau was.
Gaan we hier de CL mee winnen? Nee. Geef ik ons een veel grotere kans op de titel dan vorig jaar rond deze tijd? Ja. Absoluut. Want wij hebben ons versterkt en de rest van de top Eredivisie in mijn ogen niet.
In die wedstrijden speelde Obispo hoogstwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, serieuze titel kansen verspelen tegen 3 degradanten.. Ook voor de eredivisie moet er een goede CV bij. Dat is belangrijker dan Lozano.
Ik vind van wel. Alleen al door een nieuwe technische staf en meer balans op het middenveld. Van Maduekes vertrek heb ik nooit wakker gelegen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Versterkt tov de 2e seizoenshelft. Ten eerste van de eerste helft ook?
Voor Eredivisie begrippen een echte aanwinst lijkt me. Al is het bij dit soort broodvoetballers altijd de vraag hoe gemotiveerd ze nog zijn als ze een stapje terug moeten doen. Het is geen Lozano, qua voetbalbeleving.quote:
Nounounou, gezeur. Inhoudelijke bespiegelingen op hoog niveau.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:30 schreef Coco het volgende:
Blij als het morgen is, klaar met dit gezeur.
Ik doelde meer gewoon op het transfer gebeuren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nounounou, gezeur. Inhoudelijke bespiegelingen op hoog niveau.
Daar moeten ze mee stoppen. Gewoon verbieden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doelde meer gewoon op het transfer gebeuren.
Dat ook, naast het feit dat de kwaliteit van de selectie over de gehele breedte beter is, zijn spelers als Bakayoko en Saibari nu ook een stuk beter gaan voetballen. Zelfs de laatste linie is nu beter (nog steeds ondermaats) maar Dest en Sambo lijken me toch echt versterkingen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Versterkt tov de 2e seizoenshelft. Ten eerste van de eerste helft ook?
En gek genoeg is een technische staf die er voor kiest om niet 90 minuten te leunen op je slechtste linie ook een stap voorwaarts.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ook, naast het feit dat de kwaliteit van de selectie over de gehele breedte beter is, zijn spelers als Bakayoko en Saibari nu ook een stuk beter gaan voetballen. Zelfs de laatste linie is nu beter (nog steeds ondermaats) maar Dest en Sambo lijken me toch echt versterkingen.
Gewoon nog een jaartje Ramalho, lekker man.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:17 schreef tja77 het volgende:
Montes en die Amerikaan (Robinson) kun je ook al vergeten (of die zouden al in het vliegtuig moeten zitten) Debast en Gerrit ook.
Blijft weinig over zo…
#Emoquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:20 schreef tompsv18 het volgende:
Prachtig aankondigingsfilmpje van Lozano!
Ja daar is PSV mee bezig, maar niet als topprioriteit voor de CV positiequote:Op vrijdag 1 september 2023 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
Of wordt dit em.
https://www.transfermarkt.com/cj-egan-riley/profil/spieler/581669
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |