Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Superirritant![]()
Ik heb zo’n naam die net even íets anders is en mensen zijn meteen van slag
Ja die groeien hier ook hequote:
Bizar. Zo moeilijk is jouw naam niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).
Mijn voornaam lijkt op mijn achternaam en vaak als ik mensen een mail stuur waar dan mijn naam duidelijk onder sta voegen ze mijn voor- en achternaam samen en gebruiken dat als voornaam als ze antwoorden![]()
Gebeurt minstens een keer per week.
Blijkbaar is het voor veel mensen lastig als ze het lezen, helemaal in combinatie met mijn achternaam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bizar. Zo moeilijk is jouw naam niet.
Wazeggie?quote:
Jeezquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).
Mijn voornaam lijkt op mijn achternaam en vaak als ik mensen een mail stuur waar dan mijn naam duidelijk onder sta voegen ze mijn voor- en achternaam samen en gebruiken dat als voornaam als ze antwoorden![]()
Gebeurt minstens een keer per week.
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JeezHet is inderdaad echt even goed lezen en luisteren. Ik vind het ook zo ongeïnteresseerd overkomen. Vooral als mensen het consequent doen.
Ik ook!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.
Ik ook wel. Ik houd er bijvoorbeeld niet zo van om namen af te korten. Sommige vrienden spreek ik wel aan bij hun bijnaam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.
Nicequote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Ik heb vanavond 20 minuten gelivestreamed op youtube. Mijn stream heeft 1 like!van mezelf
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik houd er bijvoorbeeld niet zo van om namen af te korten. Sommige vrienden spreek ik wel aan bij hun bijnaam.
Mijn probleem is echter dat ik heel slecht ben in het onthouden van namen. Als iemand zich aan mij voorstelt zit ik mij twee minuten later af te vragen hoe hij/zij heet.
Jij komt er wel Enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Ik heb vanavond 20 minuten gelivestreamed op youtube. Mijn stream heeft 1 like!van mezelf
Dat is pas een debieltjequote:
Maar het is ook niet dat ik niet luister. Leeftijd of bijvoorbeeld wat iemand daarvoor gedaan heeft sla ik wel op. Alleen namen blijven een stuk moeilijker hangen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voor![]()
Ik moet echt beter luisteren tijdens het voorstellen.
Ik heb nog wel een tijdje zijn video's gekekenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is pas een debieltje
Wil je nou echt dat engine ook zo wordt?
Weet ik veel, ik ken de gast amper, weet wel dat hij een tijdje geleden een video online zette waarin hij aangehouden werd door de pliesie omdat hij te hard gereden had. Dat was wel een beetje een sneu gedoe jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is pas een debieltje
Wil je nou echt dat engine ook zo wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |