Waar ik vooral van schrik is dat dit dus de groep is waar Steijn grotendeels al 2 maanden mee bezig is… als we deze pot nou zondag hadden gezien met 5 nieuwe aanwinsten a la, maar dat is dus niet het geval. Ik zie ook geen systeem in dit alles.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik mag hopen dat we over 9 maanden terugdenken aan deze pot als de slechtste van het seizoen, anders staat ons echt nog een hoop te wachten
En mensen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik blind zou tekenen voor plek 2quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Black-Death het volgende:
Als je denkt dat het na vorig seizoen niet slechter kan……
Tsja je moet altijd voor plek 1 gaan maar goed.. aantal aanwinsten moeten nog mee gaan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En mensen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik blind zou tekenen voor plek 2
En hij weet in ieder geval hoe het niet moetquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien Schreuder eens bellen, kent de stad, selectie en manier van spelen
Het is de nieuwe realiteit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Black-Death het volgende:
Dat viel me dus ook al op - deze groep traint al 2 maanden met elkaar en met Steijn, en dan leg je dit op de mat. En dan moeten de aanwinsten nog ingepast wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja je moet altijd voor plek 1 gaan maar goed.. aantal aanwinsten moeten nog mee gaan doen.
Maar er zit totaal geen idee of lijn in het spel. Bizar
Bijna?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef Heeinz het volgende:
Als ik nu onzin hoor in die interviews ben ik er al bijna klaar mee
Kan moeilijk slechter gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En hij weet in ieder geval hoe het niet moet
MAGGEWOONIEGEBEURENKLAARquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef Heeinz het volgende:
Als ik nu onzin hoor in die interviews ben ik er al bijna klaar mee
Echt wtf...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Black-Death het volgende:
Fijn dat de verwachtingen hier al getemperd zijn.quote:
Depay is behoorlijk productiefquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:02 schreef XDo het volgende:
Bergwijn is bij Ajax wat Depay in het Nederlands elftal is.
Wat zei hij?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Youri Mulder zegt even waar het op staat
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat meisje is naar Excelsior toe
jorientje is een beetje seksueel gefrustreerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien hadden ze dat meisje van Excelsior een kans moeten geven vanavond.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen laat nog open of hij weg gaat of niet.
Wat is het nouquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Klaassen gaat dus nergens heen, en dat is maar goed ook.
Jorientje heeft een probleem met videospelletjes spelen hij knalt elk jaar een paar duizend euro in FIFA dat is pas gênant.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
jorientje is een beetje seksueel gefrustreerd.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:02 schreef XDo het volgende:
Bergwijn is bij Ajax wat Depay in het Nederlands elftal is.
Alle nieuwe jongens er sowieso in.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou de basis er zondag dan uit zien ongeveer?
realistquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
"Een aantal jongens speelt noodgedwongen mee, omdat de betere opties nog onderweg zijn."
Ik vind het wel heel makkelijk hoe Steijn zijn spelers zo makkelijk laat vallen tussen neus en lippen door.
Hij gooit ze echt onder de bus.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
"Een aantal jongens speelt noodgedwongen mee, omdat de betere opties nog onderweg zijn."
Ik vind het wel heel makkelijk hoe Steijn zijn spelers zo makkelijk laat vallen tussen neus en lippen door.
'iedereen heeft het fantastisch gedaan, die aankopen waren helemaal niet nodig'quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
Dat is niet zo netjes van de trainer nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
En daarna nog vijf open deuren intrappenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gooit ze echt onder de bus.
Hij had gewoon moeten zeggen dat er nu 18 man zijn die allemaal keihard moeten knokken omdat de concurrentie logischerwijs moordend is.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De slechtste wedstrijd dit seizoen is gespeeld, dat dan weer wel. Nu door, nieuwelingen inpassen en door.
Dit is de slechtste thuis wedstrijd die ik ooit heb gezien van 020quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De slechtste wedstrijd dit seizoen is gespeeld, dat dan weer wel. Nu door, nieuwelingen inpassen en door.
Er heeft vanavond niemand bewezen dat ie een basisplek verdient, op Hato na dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
Nee, maar je bouwt geen enkele krediet op bij die spelers die nu spelen. Hij had het gewoon over de concurrentie boeg moeten gooien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En daarna nog vijf open deuren intrappen
Prima, maar op sommige momenten moet je ook diplomatiek zijn.quote:
Gorterquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou de basis er zondag dan uit zien ongeveer?
Andersom is er ook niet bepaald krediet opgebouwd, zolang ze niet bij naam worden genoemd vind ik het primaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar je bouwt geen enkele krediet op bij die spelers die nu spelen. Hij had het gewoon over de concurrentie boeg moeten gooien.
Hebben we niet iets beters ipv van den Boomen? Dat is ook absoluut geen geweldenaar hoor. Dat is een prima speler om in te vallen, maar verder niet. Voor de breedte wel prima.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
Gaaei - Sutalo - Hato - Avila
Tahirovic - Akpom - Van den Boomen
Berghuis - Mikautadze - Forbs
Ik wilde eerst Taylor er neerzetten maar voor de lieve vrede in dit topic maar voor Van den Boomen gekozen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hebben we niet iets beters ipv van den Boomen? Dat is ook absoluut geen geweldenaar hoor. Dat is een prima speler om in te vallen, maar verder niet. Voor de breedte wel prima.
We hebben toch een nieuwe Noor die goed schijnt te zijn en voor de verdediging kan spelen? Ipv Tahirovic, of anders vd Boomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Taylor er neerzetten maar voor de lieve vrede in dit topic maar voor Van den Boomen gekozen.
Mwah, die spelers weten ook wel dat ze gefaald hebben vandaag. En een deel weet dat de aankopen hun plek in gaat nemen. Dus of het nou laten vallen is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
Die is er nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We hebben toch een nieuwe Noor die goed schijnt te zijn en voor de verdediging kan spelen? Ipv Tahirovic, of anders vd Boomen.
Ik maak 1000 euro over naar jou als dit de opstelling is zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
Denk dat Gaaei er niet in zal staan, die is gehaald als back-up.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
als je iemand niet hoeft te wisselen is het wel Tahirovic denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We hebben toch een nieuwe Noor die goed schijnt te zijn en voor de verdediging kan spelen? Ipv Tahirovic, of anders vd Boomen.
Denk ik eigenlijk ook, al vond ik 'm vandaag ook niet goed. Maar die heeft wel beetje krediet nog ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
als je iemand niet hoeft te wisselen is het wel Tahirovic denk ik.
Van den Boomen kan de bal ook alleen maar kwijt aan spelers die bewegen hequote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Taylor er neerzetten maar voor de lieve vrede in dit topic maar voor Van den Boomen gekozen.
Gaaei moet zichzelf afvragen of die nog profvoetballer moet zijn als die als back up moet ballen voor Rensch die vandaag weer schandalig slecht was/is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat Gaaei er niet in zal staan, die is gehaald als back-up.
Verder zou het kunnen, al kan Bergwijn natuurlijk ook spelen als ie fit is.
Ja dat was vanavond wel een probleem...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van den Boomen kan de bal ook alleen maar kwijt aan spelers die bewegen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |