Hoe werkt dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:14 schreef AnneX het volgende:
👍🏼
Pleisters in de keukenla 😉 en dan heb ik ik de plakranden ook alvast ingeknipt als coupe naadje voor rond een vinger.
# tip.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb jij nooit in hoge nood pleisters nodig? Ik heb zelfs in mijn nachtkastje pleisters liggen
Eigenlijk niet nee. Maar hoe werkt dat inknippen van de plakranden dan? Ik ben dol op lifehacks. En ik durf niet zo goed op "inknippen" te zoeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb jij nooit in hoge nood pleisters nodig? Ik heb zelfs in mijn nachtkastje pleisters liggen
Seconde-lijm?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pleisters, seconde-lijm en zakjes thee. En drop. Veel drop.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Maar hoe werkt dat inknippen van de plakranden dan? Ik ben dol op lifehacks. En ik durf niet zo goed op "inknippen" te zoeken.
Zodat de pleister niet circulair rond de vinger hoeft, of op de nagel plakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Maar hoe werkt dat inknippen van de plakranden dan? Ik ben dol op lifehacks. En ik durf niet zo goed op "inknippen" te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijker?
#life hacks zijn heerlijk om te zien.
Ow Lienekien is sneller en completer 👍🏼
Ik wacht nog steeds op post.nlquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef Fietsertje70 het volgende:
Fotootje van Jeroen in zijn nieuwe buggy misschien?
Jeroentjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze is er happy meeEn wilde er niet meer uit
Vader vond het ook fijn dat hij weer eens iets voor me kon. Dus win-win
Zo schattig!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze is er happy meeEn wilde er niet meer uit
Vader vond het ook fijn dat hij weer eens iets voor me kon. Dus win-win
Wat een heerlijk vooruitzicht!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga met mijn vader naar Berlijn in april. Gewoon omdat het kan
Hij zegt ook dat hij tegen die tijd hij genezen is van zijn corona-coma![]()
Mijn eerste en waarschijnlijk ook de laatste vakantie die ik samen met vader ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fysiek ben ik best redelijk kapot na operatie. Het werkt allemaal niet mee hoor![]()
Daarna lunchen bij de Burger King
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 09:08:03 ]
Die had ik even nodigquote:
Sterkte klodderquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die had ik even nodig
Blijkbaar heb ik last van een boelveel dingen. Ik wist wel dat er dingen niet goed waren. Dus 3 verschillende zalfjes en wat pillen bij de apotheek ophalen.
En verder veel rust. Over 2 weken weer langskomen als het allemaal niet werkt.
Ik ben letterlijk ontstoken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |