ik zou je plankje wat verstevigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Rechtsboven
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:09 schreef Ponsai het volgende:
[..]
ik zou je plankje wat verstevigen
dit gaat hangen/breken vrees ik
Er staat amper wat inquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Op den duur bedoel ik.
Staat best wat kilo's op
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:14 schreef AnneX het volgende:
👍🏼
Pleisters in de keukenla 😉 en dan heb ik ik de plakranden ook alvast ingeknipt als coupe naadje voor rond een vinger.
# tip.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb jij nooit in hoge nood pleisters nodig? Ik heb zelfs in mijn nachtkastje pleisters liggen
Eigenlijk niet nee. Maar hoe werkt dat inknippen van de plakranden dan? Ik ben dol op lifehacks. En ik durf niet zo goed op "inknippen" te zoeken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb jij nooit in hoge nood pleisters nodig? Ik heb zelfs in mijn nachtkastje pleisters liggen
Seconde-lijm?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pleisters, seconde-lijm en zakjes thee. En drop. Veel drop.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Maar hoe werkt dat inknippen van de plakranden dan? Ik ben dol op lifehacks. En ik durf niet zo goed op "inknippen" te zoeken.
Zodat de pleister niet circulair rond de vinger hoeft, of op de nagel plakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Maar hoe werkt dat inknippen van de plakranden dan? Ik ben dol op lifehacks. En ik durf niet zo goed op "inknippen" te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijker?
#life hacks zijn heerlijk om te zien.
Ow Lienekien is sneller en completer 👍🏼
Ik wacht nog steeds op post.nlquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef Fietsertje70 het volgende:
Fotootje van Jeroen in zijn nieuwe buggy misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |