Jeroentjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze is er happy meeEn wilde er niet meer uit
Vader vond het ook fijn dat hij weer eens iets voor me kon. Dus win-win
Zo schattig!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze is er happy meeEn wilde er niet meer uit
Vader vond het ook fijn dat hij weer eens iets voor me kon. Dus win-win
Wat een heerlijk vooruitzicht!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga met mijn vader naar Berlijn in april. Gewoon omdat het kan
Hij zegt ook dat hij tegen die tijd hij genezen is van zijn corona-coma![]()
Mijn eerste en waarschijnlijk ook de laatste vakantie die ik samen met vader ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fysiek ben ik best redelijk kapot na operatie. Het werkt allemaal niet mee hoor![]()
Daarna lunchen bij de Burger King
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 09:08:03 ]
Die had ik even nodigquote:
Sterkte klodderquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die had ik even nodig
Blijkbaar heb ik last van een boelveel dingen. Ik wist wel dat er dingen niet goed waren. Dus 3 verschillende zalfjes en wat pillen bij de apotheek ophalen.
En verder veel rust. Over 2 weken weer langskomen als het allemaal niet werkt.
Ik ben letterlijk ontstoken![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
En dan nu mijn frustratie over de deurbel: ik ben vorige week zo erg boos geworden en heb alles bij elkaar ruim anderhalf uur gebeld en in de wacht gestaan maar 10 oktober wordt het bellenbord vervangen![]()
En dat gewoon omdat ze ook geen zin hadden om mijn pakket aan de andere kant van Roosendaal te gaan halen omdat mijn fucking deurbel het niet doet en dat ze dan eerst naar mij moesten om het briefje met QR-code op te halen
Ik wist niet dat ik zo boos kon worden![]()
Ik bleef maar herhalen dat ik 3 maanden, 2 weken en 1 dag geen deurbel heb.
Woest! Ziedend!
Kan iemand ajb het Bassie en Adriaan-gifje posten
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Verder ben ik al meer dan een jaar verder met bellen om een lamp in het portiek.
Ze zeiden dat Elcor deze week echt contact met me op zouden nemen.
Ja dat zijn dezelfde mensen die mijn deurbel hebben gefixed. Na tig maanden
[..]
Ik hoorde van de week dat "ook dat nog" terugkomtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaf december 2022 ben ik al aan het bellen over die lamp bij mijn voordeur
Net even gekeken in mijn belgeschiedenis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |