Die bonsai maakt hem juist mooi.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze foto van voor m'n vensterbank genomen. Canadian bonsai stond een beetje in de weg..
PSV Vooruit!@
Last van dikke vingers?quote:
Jup! Bedanktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bonsai maakt hem juist mooi.
Wel een mooie openingstijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wist dat ie 'm zou kapen haha. Wat een mannetje
Scaryquote:
Gast .. ik wist dat je zou reageren... maar ik had lapo en punt uit ... Hou er nu eens mee opquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wist dat ie 'm zou kapen haha. Wat een mannetje
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice!
Ik ging net ook een foto maken, maar dat zag er niet uit, dus ik had opgezocht hoe ik mijn iPhone in moest stellen, toen ik dat voor elkaar had en naar buiten liep was de maan weg
Hier zie ik inmiddels nog vooral wolkenquote:
Ga toch weg, slappe hapquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gast .. ik wist dat je zou reageren... maar ik had lapo en punt uit ... Hou er nu eens mee op
Misschien allebei mee ophouden? Gaat toch nergens over?quote:
Was de maan weg?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice!
Ik ging net ook een foto maken, maar dat zag er niet uit, dus ik had opgezocht hoe ik mijn iPhone in moest stellen, toen ik dat voor elkaar had en naar buiten liep was de maan weg
Want dat kan anders niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hou van de overgang van de zomer naar de herfstJe kunt ‘s avonds nog nét op een terrasje zitten.
Je bent zelluf!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Scary![]()
![]()
Wilde er ook eentje maken iets eerder maar m'n nieuwe camera kreeg ik niet scherp genoeg, want gekocht voor video. En nog niet ingesteld etc.
Dat kan altijd natuurlijk maar ik vind het juist leuk in deze overgangsperiode.quote:
Dat kan in mei ook prima, en dan heb je de hele zomer nog voor jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hou van de overgang van de zomer naar de herfstJe kunt ‘s avonds nog nét op een terrasje zitten.
Ik had de hoop bijna opgegeven maar toch nog een beetje geluktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik was ook wel net op tijd. Daarna kon je het nog een tijd wel duidelijk zien maar is hier ook langzaam achter de wolken verdwenen.
Ik hou gewoon van de herfstquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat kan in mei ook prima, en dan heb je de hele zomer nog voor je
Maar inderdaad, vergeleken bij de winter is dit een godentijd
Vanaf zaterdag loopt de temperatuur nog wat op, heerlijke zo'n Indian summerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag loopt de temperatuur nog wat op, heerlijke zo'n India summer
Lekker op het strand of in het bos dan wel toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan altijd natuurlijk maar ik vind het juist leuk in deze overgangsperiode.
Die zeikstraal is ergens begonnen met liegen en verdraaien met betrekking tot de Mario-strapatsen (seksisme, xenofobie en vervelend doen) en mijn zeer terechte kritiek op die zemelaar (of de bal terugkaatsend). Verder voornamelijk gelieg en aanstellerij van C.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien allebei mee ophouden? Gaat toch nergens over?
Strandquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op het strand of in het bos dan wel toch?
Je ziet wel dat de maan feller isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de hoop bijna opgegeven maar toch nog een beetje gelukt
Topquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vandaag mijn eerste functie gesprek en er werd aangegeven dat ze best wel tevreden met mij zijn.
Heb je al eens meegedaan?quote:
Nee daar nooit geweest ... maar op andere feesten werd er met rode wijn rond gegooid en was proper witte kleding gewoon gedeeltelijk rozeroodquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al eens meegedaan?
Ze hebben in Spanje best wel toffe feesten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar nooit geweest ... maar op andere feesten werd er met rode wijn rond gegooid en was proper witte kleding gewoon gedeeltelijk rozerood
Dank uquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Ahja PSV moest spelen, gefeliciteerd @:bomenverzameling
Ik zeg verder niets meer ..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben in Spanje best wel toffe feesten.
best wel? Klinkt nog niet helemaal goed of interpreteer ik dat niet goed? Maar fijn dat het in ieder geval niet verkeerd was.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vandaag mijn eerste functie gesprek en er werd aangegeven dat ze best wel tevreden met mij zijn.
Beterquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier wolken precies voor de maanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:25 schreef engine het volgende:
Supermaan is nu weer duidelijk zichtbaar hier.
Jij moet makkelijk bij die wolken kunnen om ze even opzij te schuivenquote:
Er was één cursus die ik niet goed onder de knie kreeg. Die was wel belangrijk voor mijn functie en daar maakte hij zich in het begin een beetje zorgen om. Die cursus heb ik wel succesvol afgerond. Verser werd er gezegd dat hij best tevreden was met mijn inzet en de samenwerking met mijn collega's. Uiteindelijk was het dus wel een positieve beoordeling.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
best wel? Klinkt nog niet helemaal goed of interpreteer ik dat niet goed? Maar fijn dat het in ieder geval niet verkeerd was.
Zit die maan ons nu uit te lachen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:42 schreef chufi het volgende:
Ik wil niet veel zeggen , maar blauw is ie wel ..
[ afbeelding ]
die kreeg ik er niet scherp op ...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit die maan ons nu uit te lachen?
Oh ja dat is begrijpelijk en ook wel fijn dat hij daarin eerlijk is. Maar uiteindelijk toch fijn die positieve boordeling.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was één cursus die ik niet goed onder de knie kreeg. Die was wel belangrijk voor mijn functie en daar maakte hij zich in het begin een beetje zorgen om. Die cursus heb ik wel succesvol afgerond. Verser werd er gezegd dat hij best tevreden was met mijn inzet en de samenwerking met mijn collega's. Uiteindelijk was het dus wel een positieve beoordeling.
Niet Hijo de la luna?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
die kreeg ik er niet scherp op ...
Klere ding is het soms ook hequote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
die kreeg ik er niet scherp op ...
Dank je. Het wordt ook enorm gestimuleerd om eerlijk en open naar elkaar te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ja dat is begrijpelijk en ook wel fijn dat hij daarin eerlijk is. Maar uiteindelijk toch fijn die positieve boordeling.
Maar die laatste video, heeft dat niet alles omgedraaid?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
Aan zn moeder heeft die Rubiales ook al niets... nog geen 3 dagen en al opgenomen in het ziekenhuis ...
Pfff ff niet gevolgd .... kijk tennis nuquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die laatste video, heeft dat niet alles omgedraaid?
Er schijnt een video te zijn waarin zij lacht om die zoen(en)quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Pfff ff niet gevolgd .... kijk tennis nu
ja in feeststemming met een fles aan dr mond ... hoe bezopen zijn ze daar met zn allen .. maar anyway de beelden spreken voor zich... #smerigventjequote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er schijnt een video te zijn waarin zij lacht om die zoen(en)
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ken Rubiales alleen uit mijn plantenboeken.
Tot voor kort had ik nooit van die man gehoord.
Had ook blijer geweest als ik er nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ken Rubiales alleen uit mijn plantenboeken.
Tot voor kort had ik nooit van die man gehoord.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
Aan zn moeder heeft die Rubiales ook al niets... nog geen 3 dagen en al opgenomen in het ziekenhuis ...
Mjah, dat gaat hem heel erg veel geld kostenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:41 schreef chufi het volgende:
Een normaal persoon had allang opgezegd ...
ja ik weet waarom ze in die kerk ging zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hongerstaking... straks 1 van zn dochters die iets gaat doen ...
Ja aandachts.... volgens mij is ze er al weer uit ...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:49 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik weet waarom ze in die kerk ging zitten
en ze zei: zolang mijn lichaam het toelaat
maar nu ligt ze blijkbaar in het ziekenhuis
Die arme zusters daar,quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:49 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik weet waarom ze in die kerk ging zitten
en ze zei: zolang mijn lichaam het toelaat
maar nu ligt ze blijkbaar in het ziekenhuis
zou hij haar een dikke smakkerd geven?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die arme zusters daar,
komt straks die eikel op bezoek bij haar
Zijn moeder? Vast wel, die schijnt het normaal te vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:52 schreef maily het volgende:
[..]
zou hij haar een dikke smakkerd geven?
Ja ja denk van niet .... Hij pakte liever de hoertjes in de finca eindje verderop die ie betaalde met zn bonds-creditcard ....quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:52 schreef maily het volgende:
[..]
zou hij haar een dikke smakkerd geven?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet weggewaaid deze keer. Maar ik ben blij dat ik vandaag niet was gaan zeilen
Ok.. beter .. Goed te horenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet weggewaaid deze keer. Maar ik ben blij dat ik vandaag niet was gaan zeilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jouw oude buurtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 02:05 schreef chufi het volgende:
Morgen een mooie rit @:pullup
steeds hoger
[ afbeelding ]
Lijkt wel een speldenkussenquote:
Ik eigenlijk ook hier ja, plus een zooitje brutale kauwen die zo ongeveer het brood uit je handen jatten op de terrasjesquote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:06 schreef Karzai het volgende:
Mooie vogeltjes pullup, ik zie hier voornamelijk patatduiven
Hier wel blauwe hemel en zonnetjequote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm, vooruit dan maar, goedemorgen
ik heb er nog niet veel zin in vandaag, was liever blijven liggen op deze regenachtige dag
inmiddels gedoucht en even ontbijten en dan
[ afbeelding ]
Goed begin van de dagquote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:07 schreef Karzai het volgende:
Kut wegafzettinf verderop en nu komt al het verkeer hier door de straat
quote:
Ja die mag wel aan de lijnquote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:55 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Die kat is wel goed doorvoed trouwens
Wat een apart ding zegquote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:38 schreef Karzai het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft een leuk autootje, lijkt me wel fris in de winter, maar hij rijdt er het hele jaar mee
[ afbeelding ]
Hoe hard zou die gaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:38 schreef Karzai het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft een leuk autootje, lijkt me wel fris in de winter, maar hij rijdt er het hele jaar mee
[ afbeelding ]
Morguh sodequote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Citroën Mehari. Ligt de motor van een 2CV in.
Zijn inderdaad leuke auto’s.
Mogge all.
En de 0 naar 60 tijd hangt af van hoe groot je ontbijt wasquote:
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En de 0 naar 60 tijd hangt af van hoe groot je ontbijt was
Mijn moeder heeft ooit een oude bak met een 1.0 liter motor gehad. Meeste bergjes in Limbabwe moest je plankgas in zijn 3 dan had dat ding nog de grootste moeite om 60 te blijven rijdenquote:
Morguh heerquote:
Ja, die Mehari’s zijn ontzettende fun auto’s. Je kan er zelfs prima in camperen. Maar ze zijn niet gemaakt voor de snelweg. Maar wel bazenauto’s.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ooit een oude bak met een 1.0 liter motor gehad. Meeste bergjes in Limbabwe moest je plankgas in zijn 3 dan had dat ding nog de grootste moeite om 60 te blijven rijden
Daarvoor zijn het wel goede auto's ja, maar je moet er wel geruim de tijd voor nemen om op te camping te komenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die Mehari’s zijn ontzettende fun auto’s. Je kan er zelfs prima in camperen. Maar ze zijn niet gemaakt voor de snelweg. Maar wel bazenauto’s.
Tijd zat. Luchtbed en een slaapzak achterin, wat campeergerei mee en je kan overal staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarvoor zijn het wel goede auto's ja, maar je moet er wel geruim de tijd voor nemen om op te camping te komen
Als je ermee naar Italië wil zou ik wel 2 weken extra uittrekken voor de heen en terug reisquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijd zat. Luchtbed en een slaapzak achterin, wat campeergerei mee en je kan overal staan.
Denk niet dat je er de Alpen mee over komtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je ermee naar Italië wil zou ik wel 2 weken extra uittrekken voor de heen en terug reis
Minstens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je ermee naar Italië wil zou ik wel 2 weken extra uittrekken voor de heen en terug reis
In z’n twee vast wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk niet dat je er de Alpen mee over komt
Een achter het stuur en twee duwenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk niet dat je er de Alpen mee over komt
Wel een gevaarlijke situatie inderdaad, hij heeft het hele achterraam ondergepoept en dan heb je slecht zichtquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een gevaarlijke situatie inderdaad, hij heeft het hele achterraam ondergepoept en dan heb je slecht zicht
Only possible in 'Murica hell yeah!quote:
quote:
In zuid oost Azië verhuizen ze complete wijken op 1 scootertje van 25 jaar oud dat al 2 miljoen kilometer op de teller heeftquote:
25 jaar oud? Die hebben wel een nieuwe dan hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zuid oost Azië verhuizen ze complete wijken op 1 scootertje van 25 jaar oud dat al 2 miljoen kilometer op de teller heeft
Verwende ettertjes zijn datquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
25 jaar oud? Die hebben wel een nieuwe dan hoor
O lekker, nog plannen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:11 schreef Karzai het volgende:
Zag het somber in vanochtend, maar nu een lekker zonnetje over een uurtje weer weekend
Heeft wel watquote:
Nu is het hier juist minderquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:11 schreef Karzai het volgende:
Zag het somber in vanochtend, maar nu een lekker zonnetje over een uurtje weer weekend
Kijken of ze het daar nog over gaan hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar in de buurt hebben ze ook 1 van de grootste dinosaurussen van Europa gevonden...
Kun je daar ook al een strippenkaart voor kopen voor de bios?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nog niet, misschien naar de bioscoop, ik heb nog vier strippen op mijn kaart
Voor zoveel dingenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kun je daar ook al een strippenkaart voor kopen voor de bios?
Vermoed het niet.. ook al staat de provincie bekend als dinosaurus provincie ....quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijken of ze het daar nog over gaan hebben
Ze kleppen wel over vogelsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoed het niet.. ook al staat de provincie bekend als dinosaurus provincie ....
Ja snapte ook niet dat Karsten dat niet zou gelovenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gieren hebben ze daar best wel veel ...
Wie spelen er ? Ik bedoel ken je ze al bij naamquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:31 schreef Prisha het volgende:
Effe een snelle hap en dan op weg naar Amsterdam ArenA
Gorter?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie spelen er ? Ik bedoel ken je ze al bij naam
Veel plezier, juichen!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:31 schreef Prisha het volgende:
Effe een snelle hap en dan op weg naar Amsterdam ArenA
Thanks! Juichenquote:
Hopen dat je aan het einde van de avond ook nog kunt juichenquote:
En de groenten danquote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:56 schreef Karzai het volgende:
vanavond diverse snacks op het menu, pizzabrood, kipsate en bamischijven
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
morgen weer, vanavond vette hap voetballen op tv
wel netjes mijn fruit vandaag gegeten
Doe er je voordeel mee, pro-tip: sesamzaadjesquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Ik moet het nog bedenken
Bruin fruit zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb gisteren mijn koelkast ook nog even gevuldquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeg gewoon eerlijk joh,quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
sinaasappel, nectarine en aardbeien
wat heb je allemaal gehaald?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb gisteren mijn koelkast ook nog even gevuld
Druiven, pruimen en wilde perzik.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeg gewoon eerlijk joh,
bitterbal, mini nasi schijf en kaassouffle
Jummie. De mandarijnen zijn ook verrassend lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druiven, pruimen en wilde perzik.
En op mijn werk lag een heerlijk mandarijn op mijn bureau toen ik vanmorgen binnenkwam.
Benk niet zo’n fan vanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee, pro-tip: sesamzaadjes
ïk heb de mini mix ook in de vriezerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent voor groot gegaan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ïk heb de mini mix ook in de vriezer![]()
Echt he, ik had er maandag ook al één op en ik verbaasde me erover dat ie al zo lekker was, het is toch nog geen mandarijnentijd. Dus maar van genieten nu ze lekker zijn, want na één gore mandarijn ben ik er weer helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Jummie. De mandarijnen zijn ook verrassend lekkerIk verwachtte er niet veel van
lekker, ik ga ook morgen pruimen halen, zal ze al liggen voor 2,99quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druiven, pruimen en wilde perzik.
En op mijn werk lag een heerlijk mandarijn op mijn bureau toen ik vanmorgen binnenkwam.
Lekker, glaasje wijn erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:18 schreef pullup het volgende:
Ik ga een kippie met blauwe kaas maken
mora snacks waren laatst weer in de aanbieding bij de vomar, ook de bitterballen maar meegenomenquote:
Ik heb die van Jumbo, die smaken heerlijk, meteen eetrijp ook, dat is wel fijn voor iemand die ongeduldig is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, ik ga ook morgen pruimen halen, zal ze al liggen voor 2,99
Natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
goedenavond, jij bent toch ook voor ajax?
Bedrogmandarijntjes gevuld met zolderstof of waterquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik had er maandag ook al één op en ik verbaasde me erover dat ie al zo lekker was, het is toch nog geen mandarijnentijd. Dus maar van genieten nu ze lekker zijn, want na één gore mandarijn ben ik er weer helemaal klaar mee.
Is een schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nohquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedrogmandarijntjes gevuld met zolderstof of water
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik had er maandag ook al één op en ik verbaasde me erover dat ie al zo lekker was, het is toch nog geen mandarijnentijd. Dus maar van genieten nu ze lekker zijn, want na één gore mandarijn ben ik er weer helemaal klaar mee.
We zijn hier allemaal voor Ajaxquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou die juist niet. Sappige, smaakvolle mandarijntjes zijn geweldigquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noh![]()
Nou ja, best lekker dat zolderstof
Jij bent toch ook voor Ajaxquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]heb ik precies zo
![]()
Altijd een gokje als je een heel netje koopt en dan probeer je de eerste die dan niet te vreten is. En dan weet je eigenlijk wel dat de rest net zo is maar je gaat ze tegen beter weten in toch allemaal proberen
Dat jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]heb ik precies zo
![]()
Altijd een gokje als je een heel netje koopt en dan probeer je de eerste die dan niet te vreten is. En dan weet je eigenlijk wel dat de rest net zo is maar je gaat ze tegen beter weten in toch allemaal proberen
En dan is de smaak al niet lekker en kom je ook nog een pit tegen of 8quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]heb ik precies zo
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal voor Ajax
Op Dees na
Zuurquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:29 schreef Karzai het volgende:
ik had vorige week vieze mandarijntjes, zuur, ik heb er 2 geprobeerd en de rest weggegooid, rond sinterklaas zijn ze lekker
Zekersquote:
Ja dat is de beste tijd vaakquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:29 schreef Karzai het volgende:
ik had vorige week vieze mandarijntjes, zuur, ik heb er 2 geprobeerd en de rest weggegooid, rond sinterklaas zijn ze lekker
Het zegt dus eigenlijk helemaal nietsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:31 schreef pullup het volgende:
Oh oh![]()
https://www.historydefine(...)d-would-end-in-2060/
Ik ben tegen voetbal, mag dat ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal voor Ajax
Op Dees na
Gelezen. Interessant.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:31 schreef pullup het volgende:
Oh oh![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ach ja, voetbal....heb er steeds minder mee
Jawel hoorquote:
Dat vind ik helemaal niets aanquote:
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niets aanrondjes rijden met heel veel lawaai.
Met een beetje mazzel haal ik dat nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:31 schreef pullup het volgende:
Oh oh![]()
Heftigquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Whoops, als de kustwachtzwemmer al onderweg is naar je boot
Dit! Ik snap die gekte niet en dan zie ik volwassen mannen in van die Red Bull jasjes lopenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niets aanrondjes rijden met heel veel lawaai.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit! Ik snap die gekte niet en dan zie ik volwassen mannen in van die Red Bull jasjes lopen
Ik snap het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit! Ik snap die gekte niet en dan zie ik volwassen mannen in van die Red Bull jasjes lopen
Alsof het speelgoed isquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Whoops, als de kustwachtzwemmer al onderweg is naar je boot
Jaquote:
Manmanmanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Kinderen snap ik nog wel, maar volwassen mannen
Ik ga in september een paar dagen weg en in oktober een week op vakantie, dan mag je hier wel komen vinkenquote:
Meerderjarige mannen bedoel jequote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Kinderen snap ik nog wel, maar volwassen mannen
Die wilde niet eens aan mij vragen of ik de TT aan wil passenquote:
dan zal het wel zo horenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wilde niet eens aan mij vragen of ik de TT aan wil passen
Waaruit bleek dat hij een heel grote zou kunnen worden? Z’n vader was niet zo’n succes en 6-jarigen zijn altijd overtuigd dat ze prof*iets* kunnen worden. Ik sprak gisteren nog een 5-jarige topvoetballerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:56 schreef aloa het volgende:
Ik kijk al F1 vanaf de jaren 80. Nooit een Nederlander die echt mee deed....tot Jos Verstappen verscheen en voor het eerst op het podium kwam als Nederlander![]()
Toen zagen we Jos samen met zijn zoon (jaar of 6) bij Ivo meen ik. Toen dacht ik dat dit weleens een hele grote kon worden![]()
En zie nu. Max de grootste aller tijden![]()
![]()
Dat gaat vast een hele grote wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaruit bleek dat hij een heel grote zou kunnen worden? Z’n vader was niet zo’n succes en 6-jarigen zijn altijd overtuigd dat ze prof*iets* kunnen worden. Ik sprak gisteren nog een 5-jarige topvoetballer
Net zo'n pedant smoelwerk als zijn ouwe vaarquote:
Zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat vast een hele grote worden
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Nova
Oké. Heb je een lekker recept met gerookte tentharingen?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:19 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Hmmm, gerookte tentharingen? Dat klinkt interessant! Hoewel ik geen specifiek recept heb met gerookte tentharingen, kun je ze wel op verschillende manieren gebruiken. Je kunt ze bijvoorbeeld toevoegen aan een salade voor wat extra smaak en textuur. Of je zou kunnen proberen om er een heerlijke pasta mee te maken door de haring fijn te snijden en samen met olijfolie, knoflook en chili flakes in een pan te bakken voordat je het mengt met gekookte pasta.
Uiteraard is dit maar één idee! Ik ben benieuwd of jij nog andere creatieve gerechten kunt bedenken waarin de gerookte haring goed tot zijn recht komt!
De helden van Nederlandquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo'n pedant smoelwerk als zijn ouwe vaar
Levert Nova daar ook een gratis kunstgebit bij?quote:
Je kan het altijd vragen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Levert Nova daar ook een gratis kunstgebit bij?
Nova is een beetje domquote:
Je kan mailen met schadevergoeding@fok.nl omdat het een onderdeel is van die service?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Levert Nova daar ook een gratis kunstgebit bij?
Ik voel een nieuwe Pandora aankomenquote:
Wel zo'n beetje de enige FOK user ooit die meteen mijn username goed speldequote:
Is het een Ierse naam?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel zo'n beetje de enige FOK user ooit die meteen mijn username goed spelde
Jaquote:
Ik heb maar zo het idee dat ze hem op dat krukje gezet hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Luiheid
https://www.hln.be/video/(...)je-te-geraken-396139
Herkenbaar! Ierse schoonfamilie met zulke namenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaSpreek je anders uit dan je het schrijft
Hoe spreek je het uit ( fonetisch?)quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaSpreek je anders uit dan je het schrijft
Wat leuk!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ierse schoonfamilie met zulke namen
Ieh-vinquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe spreek je het uit ( fonetisch?)
Haha dat had ik nooit kunnen voorspellenquote:
Ik ook! Maar ook lastig als je Piet zegt maar eigenlijk spreek je het uit als Karelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leuk!Ik vind dat altijd mooie namen
Aiobydinges.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hoofd blijft gewoon Ajobin zeggen
Daar luister ik ook naarquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hiernaar ookquote:
Pciesquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dat is handigquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar luister ik ook naar
[..]
En hiernaar ook![]()
Spraken ze het uit met dubbel s?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dat is handig
Ik kreeg afgelopen week ook weer allerlei verschillende uitspraken naar mijn hoofd geslingerd
Superirritantquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dat is handig
Ik kreeg afgelopen week ook weer allerlei verschillende uitspraken naar mijn hoofd geslingerd
Nog erger, enkele yquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Spraken ze het uit met dubbel s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |