Ik vond em wel grappig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
De Speld is ook zo guurlinks geworden de laatste jaren.
Was altijd wél grappig toen ik nog op de middelbare school zat zo een 15 jaar terug.
En ik vermoed dat hij minder satirisch gaat blijken te zijn dan De Speld zelf denkt.quote:
Sluit dat niet uit nee.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En ik vermoed dat hij minder satirisch gaat blijken te zijn dan De Speld zelf denkt.
Ik gok dat als het in lijn ligt met je politieke overtuigingen dat het sneller grappig is jaquote:
Even kleine correctie gedaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik gok dat als het in lijn ligt met je politieke overtuigingen dat het sneller grappig is ja.
Ik snapte het ook al niet.quote:
Och, dat valt wel mee. Ik kan net zo goed lachen om grapjes over partijen die mijn voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik gok dat als het in lijn ligt met je politieke overtuigingen dat het sneller grappig is ja.
Politieke overtuigingen. Met een reden. Of je een appel lekkerder vindt dan een peer is hier niet van toepassing.quote:
Het gaat er denk ik primair om dat de invalshoek wat gekleurd is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee. Ik kan net zo goed lachen om grapjes over partijen die mijn voorkeur hebben.
Het is gewoon grappig, gezien de types die BBB binnen heeft gehaald.
Natuurlijk is het gekleurd. Het is een satirische nieuwssite die een politieke partij op de hak neemt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het gaat er denk ik primair om dat de invalshoek wat gekleurd is.
Daar verdenk ik de kiezers van BBB ook van, dus ik zie een matchquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik denk dat de top van BBB last heeft van een ernstige vlaag van verstandsverbijstering.
Ik weet niet of dat een vijver is. Deels wel, maar er zijn bijvoorbeeld ook zat CDA’ers die nooit op de pvv zullen stemmen of omgekeerd. Ik denk dat je een extra onderscheid moet maken. CDA, VVD en toch ook Omtzigt zijn echt communicerende vaten; bestuurlijk-conservatief. BBB leek zich daar ook bij te voegen, maar zet met deze kandidatenlijst toch een stap in de andere richting. Die van JA, de PVV en toch ook Forum (alhoewel die laatste zich zo buiten de orde plaatsen dat je ze misschien wel als helemaal apart moet aanduiden. De radicaal-rechtse vleugel. En tussen die twee is wel een zekere overlap, maar het zijn wel echt andere bloedgroepen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe links Omtzigt in werkelijkheid is, is eigenlijk niet eens zo interessant. Feit is dat hij in dezelfde electorale vijver vist als de BBB, JA21, het CDA, de PVV en VVD. Dat zie je ook terug in de peilingen: NSC snoept amper zetels af van linkse partijen, Omtzigt neemt een stevige hap uit - met name - BBB, de PVV en het CDA.
Wat wel zou kunnen is dat de volgende messias inhoudelijk gezien dan uit een wat ander vaatje tapt. Bepaalde standpunten blijken toch een beetje sleets geworden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, mee eens.
Vrees alleen dat diezelfde kiezers opnieuw naar de uiterste flanken vluchten wanneer Omtzigt (en BBB) niet de gedroomde Messias en complexe problemen in werkelijkheid geen hapklare oplossingen kennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |