abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210508589
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 13:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
De Speld is ook zo guurlinks geworden de laatste jaren.
Was altijd wél grappig toen ik nog op de middelbare school zat zo een 15 jaar terug.
Ik vond em wel grappig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 2 september 2023 @ 14:08:03 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210508630
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vond em wel grappig.
En ik vermoed dat hij minder satirisch gaat blijken te zijn dan De Speld zelf denkt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_210508651
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En ik vermoed dat hij minder satirisch gaat blijken te zijn dan De Speld zelf denkt.
Sluit dat niet uit nee.

Maar als je zo'n rasopportunist als Eppink in huis haalt, dan vraag je er ook gewoon om.
pi_210508655
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vond em wel grappig.
Ik gok dat als het in lijn ligt met je politieke overtuigingen dat het sneller grappig is ja ;).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210508693
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik gok dat als het in lijn ligt met je politieke overtuigingen dat het sneller grappig is ja ;).
Even kleine correctie gedaan.
  zaterdag 2 september 2023 @ 14:15:52 #131
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210508706
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:14 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik snapte het ook al niet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_210508709
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Och, dat valt wel mee. Ik kan net zo goed lachen om grapjes over partijen die mijn voorkeur hebben.

Het is gewoon grappig, gezien de types die BBB binnen heeft gehaald.
pi_210508838
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:14 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Politieke overtuigingen. Met een reden. Of je een appel lekkerder vindt dan een peer is hier niet van toepassing.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210508852
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Och, dat valt wel mee. Ik kan net zo goed lachen om grapjes over partijen die mijn voorkeur hebben.

Het is gewoon grappig, gezien de types die BBB binnen heeft gehaald.
Het gaat er denk ik primair om dat de invalshoek wat gekleurd is.
pi_210508886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het gaat er denk ik primair om dat de invalshoek wat gekleurd is.
Natuurlijk is het gekleurd. Het is een satirische nieuwssite die een politieke partij op de hak neemt.

Maar wees gerust, ze nemen ook Timmermans en GroenLinks in de maling.
pi_210512753
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik denk dat de top van BBB last heeft van een ernstige vlaag van verstandsverbijstering.
Daar verdenk ik de kiezers van BBB ook van, dus ik zie een match B-).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_210515766
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoe links Omtzigt in werkelijkheid is, is eigenlijk niet eens zo interessant. Feit is dat hij in dezelfde electorale vijver vist als de BBB, JA21, het CDA, de PVV en VVD. Dat zie je ook terug in de peilingen: NSC snoept amper zetels af van linkse partijen, Omtzigt neemt een stevige hap uit - met name - BBB, de PVV en het CDA.
Ik weet niet of dat een vijver is. Deels wel, maar er zijn bijvoorbeeld ook zat CDA’ers die nooit op de pvv zullen stemmen of omgekeerd. Ik denk dat je een extra onderscheid moet maken. CDA, VVD en toch ook Omtzigt zijn echt communicerende vaten; bestuurlijk-conservatief. BBB leek zich daar ook bij te voegen, maar zet met deze kandidatenlijst toch een stap in de andere richting. Die van JA, de PVV en toch ook Forum (alhoewel die laatste zich zo buiten de orde plaatsen dat je ze misschien wel als helemaal apart moet aanduiden. De radicaal-rechtse vleugel. En tussen die twee is wel een zekere overlap, maar het zijn wel echt andere bloedgroepen.

Daarom is het ook zo interessant waar BBB terecht komt. Zeker met de komst van Omtzigt, die qua standpunten dicht bij BBB ligt. Als hij aan de bestuurlijke kant komt te staan en Caroline niet dan kan ze wel eens een probleem hebben. Vergeet niet dat échte boeren nog niet eens een zetel zijn, het gaat echt om het bredere verhaal.

En: als het waar is in de perceptie dan is het waar in zijn gevolgen.
zie email 27 oktober
  zondag 3 september 2023 @ 08:59:34 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210516232
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, mee eens.

Vrees alleen dat diezelfde kiezers opnieuw naar de uiterste flanken vluchten wanneer Omtzigt (en BBB) niet de gedroomde Messias en complexe problemen in werkelijkheid geen hapklare oplossingen kennen.
Wat wel zou kunnen is dat de volgende messias inhoudelijk gezien dan uit een wat ander vaatje tapt. Bepaalde standpunten blijken toch een beetje sleets geworden.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 6 / 6
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')