Promo video op de site.quote:Vanaf 23 september zet BNNVARA haar rijke traditie van satire voort en sluit tout bekend Nederland de week af in het luxe vijfsterrenhotel ‘Hotel Hollandia’. Gasten checken in voor een ongetwijfeld onvergetelijk verblijf. Iedereen die in de belangstelling staat wordt in ‘Hotel Hollandia’ met liefde op de hak genomen, op het schild gehesen of kan zijn of haar verhaal kwijt op de bank in de lobby. Op zaterdag 23 september opent het hotel officieel haar deuren voor gasten. ‘Hotel Hollandia’ is vanaf die datum iedere zaterdag om 21.30 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Satire, drama en talkshow in-één
Wat speelt er zich allemaal af in de hotelkamers? Hoe houdt het personeel zich achter de schermen staande? Welke bekende gasten worden verwend in de wellness en welke gasten laten zich in de lobby bevragen door Paul de Leeuw? Het studioprogramma met publiek houdt de kijker een spiegel voor en geeft een satirische blik op de actualiteiten van de afgelopen week. Terwijl presentator Paul de Leeuw in de lobby van het hotel zijn gasten ontvangt, kruipen Anniek Pheifer, Thomas van Luyn, Wimie Wilhelm en Samir Hassan in de huid van het hotelpersoneel.
Helaas premium. Maar de titel zegt genoeg.quote:Op zondag 24 september 2023 09:40 schreef Eightyone het volgende:
Angela doopte haar toetsenbord in de azijn, en heeft haar column verdomde snel klaar (had hem pas morgen verwacht).
--> https://www.ad.nl/show/al(...)e-vertonen~a152af10/
Helemaal geen liefhebber van Angela de Jong, maar hiermee ben ik het in ieder geval wel eens. Wat een mensonterend en hemeltergend slecht programma.quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas premium. Maar de titel zegt genoeg.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas premium. Maar de titel zegt genoeg.
Zie post #16…quote:Op zondag 24 september 2023 09:40 schreef Eightyone het volgende:
Angela doopte haar toetsenbord in de azijn, en heeft haar column verdomde snel klaar (had hem pas morgen verwacht).
--> https://www.ad.nl/show/al(...)e-vertonen~a152af10/
Dat is dus nog beter voor dit programma vol satire en humor om te lachen.quote:Op zondag 24 september 2023 00:26 schreef maily het volgende:
Niet gekeken maar Wimie Wilhelm is toch pas overleden?
https://nos.nl/artikel/24(...)wilhelm-62-overleden
Het plaatsen van artikelen van achter een betaalmuur of links naar paywall omzeilende websites is hier niet toegestaan…quote:
Als het zelfs showcolade overtreft, ja dan moet het wel echte bagger zijn...quote:Op zondag 24 september 2023 11:09 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat dit een van de slechtste programma's was die ik ooit op de publieke omroep gezien heb.
Het is een lidwoordquote:
Of dat programma met Frans Bauer, iets met curling (ik ben de naam kwijt). Of dat gedrocht met Mart Hoogkamer, nog vrij recent.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als het zelfs showcolade overtreft, ja dan moet het wel echte bagger zijn...
En met een kaasschaaf of meloen muziek maken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of dat programma met Frans Bauer, iets met curling (ik ben de naam kwijt). Of dat gedrocht met Mart Hoogkamer, nog vrij recent.
Had ook wel gekund als hij naar NPO 3 was gegaan, maar voor de kijkcijfers willen ze toch echt op de wat brave NPO 1.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:50 schreef quirina het volgende:
Slap programma. Niet de tijd waard om te kijken.
Paul de Leeuw was vroeger veel harder en daardoor leuker.
Wat is er braaf aan Lubach ?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had ook wel gekund als hij naar NPO 3 was gegaan, maar voor de kijkcijfers willen ze toch echt op de wat brave NPO 1.
Alles, scherp maar niet te vergelijken met hoe Paul op zijn wat ordinaire manier grappig kon zijn, ook bij Even tot Hier is de humor anders.quote:
Chaos kan briljant zijn. Zie Wim t. Schippers.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:10 schreef CocoinColorado het volgende:
Ik heb het halverwege afgezet. Raar concept; deels geacteerd en dan deels die interviews tussendoor die dan ineens weer afgebroken worden.
Ik vond het wat rustiger dat er maar 1 echte hoofdgast was, maar het hele concept werkt gewoon niet met die rare toneelstukjes over het personeel tussendoor en de slechte imitaties.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:38 schreef spapaars het volgende:
Het was wel beter/leuker dan vorige week, misschien wordt het nog wat.
Posten op FOK over dat programma dat je niet kijkt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
(ik heb écht wel wat beters te doen)
Ik denk ook dat het met de tijd te maken heeft. Kopspijkers was in die tijd echt nieuw, er was nog geen satirisch programma dat zo goed kon imiteren met zulke goede teksten. Nu ziet eigenlijk elke imitatie er goedkoop uit omdat je beter bent gewend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Kopspijkers was vroeger scherper en leuker.
Touché. Ik vroeg het vooral even na, maar je hebt ook gewoon gelijk. Ik vind het jammer als De Leeuw zo hard gezonken is - tot een paar jaar terug heel actief gevolgd maar met zijn RTL 4-uitstap was ik er wel klaar mee (Eigenlijk een paar jaar ervoor al).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Posten op FOK over dat programma dat je niet kijkt?
Ook niet alles hoor, die bar-setting met Bert Visscher als barman was ook niet best. We herinneren ons alleen de briljante afleveringen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Kopspijkers was vroeger scherper en leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |