Duncan en Babs grepen er ooit naast, dus dat is vaak wel lastig te voorspellen. Maar hij gaat het zeker goed doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nog een paar keer beluisterd. Tenzij er een wijziging komt in de jury blijf ik er bij dat dit een grote kans heeft om jurywinnaar te worden.
Dan denk ik zelf eerder Frankrijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nog een paar keer beluisterd. Tenzij er een wijziging komt in de jury blijf ik er bij dat dit een grote kans heeft om jurywinnaar te worden.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier Mustii wel eens goed mee kunnen scoren.
Had deze jongen overigens niet ooit een hit met Tom Jones?
Ik vind het gewoon een beter liedje. Het is minder vocaal showoff, en meer een goede popsong.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hier zoveel meer gevoel bij als winnaar dan bij Zwitserland
Ja mee eens. Het beste lied van dit jaar wat mij betreftquote:Op zondag 31 maart 2024 22:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beter liedje. Het is minder vocaal showoff, en meer een goede popsong.
Dat vond ik ook al zo apart.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
Toch doet zijn goede performance van gisteren niks bij de bookies...
Denk idd dat het iets te 'gewoontjes' word gevonden voor de winst misschien. En Loreen had die perfecte staging erbij ook, als je het daarmee wil vergelijkenquote:Op zondag 31 maart 2024 22:31 schreef d_elise het volgende:
Goed nummer en live staat het ook als een huis! Zou het leuk vinden voor onze zuiderburen, maar ik ben bang dat de vergelijking met Loreen snel wordt gemaakt. Ze lijken natuurlijk totaal niet op elkaar, maar meer dat dit net als vorig jaar een goede performer + goede vocals + sterke popsong is, waardoor zoiets niet twee keer achter elkaar wint. Misschien dat het daarom ook niet zoveel doet bij de bookmakers, omdat het goed is, maar meer ook niet? Geen 'speciaal' iets zoals bij Zwitserland bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |