Wat ik mij af vraag is hoe vinden ze deze mensen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verbaas mij eigenlijk het meeste over dit gekkie. Hoe weet ze dat dit een cisman is? Waarom zou een zwarte penis geen racisme zijn tegen witte cismannen als het omgedraaid wel zo is? Waarom is dit specifiek beledigend voor non binaire transgenderpersonen? Waarom maakt het feit dat dit wit is het nog 10x erger?
Dan schrikken ze niet meer zo als ze een echte zien! Logisch toch.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
De gemiddelde Nederlandse blanke pedofiele burger vindt het heel normaal dat kinderen met speelgoedlullen rondlopenBah, walgelijk.
Ik ben ze tegengekomen tijdens het langstuderen. Zonder uitzondering mensen die sociaal zeer ongemakkelijk waren en alsnog zeer zeldzaam. Maar ik studeerde niet in de randstad en mijn vooroordeel is dat er daar meer zijn. Bij1 kreeg tenslotte ook zetels.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:50 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Wat ik mij af vraag is hoe vinden ze deze mensen?
Ik heb nog nooit iemand in het echte leven zo horen praten, alleen op Twitter en dergelijke.
Kermis in Tilburg had ze ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:28 schreef Zana het volgende:
In de buurtgemeente waren deze knuffels vanaf 18 jaar....bij ons begin van de zomer niet gezien, kermis was misschien te vroeg voor de hype...
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan schrikken ze niet meer zo als ze een echte zien! Logisch toch.
Nee, serieus, ben niet preuts, verre van, maar dit hoeft voor mij niet. Was is het volgende? Een knuffel vagina?
Je bent je er denk ik wel van bewust dat je juist jezelf extra verdacht maakt met dit soort losse flodder projecties.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
De gemiddelde Nederlandse blanke pedofiele burger vindt het heel normaal dat kinderen met speelgoedlullen rondlopenBah, walgelijk.
Ja ik ging als klein jongetje op de kermis altijd voor de speelkaarten met blote vrouwen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toen had je aanstekers met foto's van blote vrouwen
Ooh is al een topic over dusquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
NWS / Een lachende leuter; de piemelknuffel.
Dus toch, het is niet inclusief genoeg.![]()
Al denk ik dat het stukje over de piemel van de witte cisman ter plekke op de redactie erbij verzonnen is omdat het gewoon een trend is geworden om het mee te nemen in een artikel als het ff kan.
Oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Het CDA is net de deur uit krijgen we BBB.
Terwijl het zelf ook maar boerelullen zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, de BBB is dus ook maar een ordinaire verbodspartij.Dat zag echt niemand aankomen.
Nee, vulvakettinkjes. Zelfde krant, ook deze maand:quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan schrikken ze niet meer zo als ze een echte zien! Logisch toch.
Nee, serieus, ben niet preuts, verre van, maar dit hoeft voor mij niet. Was is het volgende? Een knuffel vagina?
https://www.etsy.com/list(...)ganic_search_click=1
Maakt ook niet uit verder wmb. Typisch wel hoe het idd naar niet inclusief geleuter is gegaan. Het vervolg die je wist dat zou komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh is al een topic over dusJa, ik had gezocht op piemel en niet op leuter
Jeequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, vulvakettinkjes. Zelfde krant, ook deze maand:
[ afbeelding ]
OKquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:14 schreef Beathoven het volgende:
Je bent je er denk ik wel van bewust dat je juist jezelf extra verdacht maakt met dit soort losse flodder projecties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |