Volgende topic maar weer over piemels of tetten in de ttquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:44 schreef Donna het volgende:
Beduidend minder drukker hier als er iets over sport in de titel staat.![]()
![]()
Het was natuurlijk een maandag en we hadden vrijdag zijn kinderfeestje al gevierd en zondag met de familie. Het was een kort dagje vanwege kennismakingsgesprekken met de leerkrachten. Gister stond dus in het teken van trakteren op school, vroeg ophalen, naar judo brengen, daar trakteren, even bijkomen, naar de juf voor kennismaking en daarna naar voetbal en daar trakteren. Max en mijzelf kon je oprapen ernaquote:Op maandag 4 september 2023 19:53 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd Quoi!
Vandaag nog een beetje gevierd met elkaar?
Ik ben nav dit topic juist weer gaan sportenquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:44 schreef Donna het volgende:
Beduidend minder drukker hier als er iets over sport in de titel staat.![]()
![]()
Ik kan je niet helpen vrees ik, ik heb alleen last van een opgeblazen buik als ik ovuleer. Maar er zijn vast wel mensen die meer herkenning kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:56 schreef Troel het volgende:
LIF / Wat doen jouw hormonen met jou tijdens jouw cyclus?
Ik plak m hier maar even. Wellicht dat iemand input heeft.
Ha, dan ben ik heel blij voor jequote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen vrees ik, ik heb alleen last van een opgeblazen buik als ik ovuleer. Maar er zijn vast wel mensen die meer herkenning kunnen geven.
Gewoon verkopen. Degene die het wil schildert het wel overquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef Quoi het volgende:
Cyclus, wasda?![]()
Zeggeh..... heeft een van jullie weleens bij de geboorte meubels gehad met de naam en geboortedatum van je kind erop. Iets wat je niet bepaald op marktplaats zet ofzo. En zijn naam en geboortedatum eraf schuren voelt ook best sadistisch. Note to myself: geef dat nooit aan iemand.
Je weet wel, dat stoeltje en bureautje. Moet ik dat zeker nu uit elkaar gaan slopen en handig gaan doen?
/moppereend
Mijn werkgever gaf zoiets destijds cadeau als je een kind kreeg. Hartstikke aardig, maar ik heb dus ook op zolder een kruk en een stoeltje staan met naam en geboortedatum erin waar we niks meer mee doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef Quoi het volgende:
Cyclus, wasda?![]()
Zeggeh..... heeft een van jullie weleens bij de geboorte meubels gehad met de naam en geboortedatum van je kind erop. Iets wat je niet bepaald op marktplaats zet ofzo. En zijn naam en geboortedatum eraf schuren voelt ook best sadistisch. Note to myself: geef dat nooit aan iemand.
Je weet wel, dat stoeltje en bureautje. Moet ik dat zeker nu uit elkaar gaan slopen en handig gaan doen?
/moppereend
Deze komen ook van de werkgever van mijn vriendquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:26 schreef Amsel het volgende:
[..]
Mijn werkgever gaf zoiets destijds cadeau als je een kind kreeg. Hartstikke aardig, maar ik heb dus ook op zolder een kruk en een stoeltje staan met naam en geboortedatum erin waar we niks meer mee doen![]()
Oh en gefeliciteerd nog!
Over sporten: ik heb mezelf voorgenomen om nog vóór het eind van het jaar 15 kilo af te vallen. Combinatie van elk jaar ongemerkt een kilootje erbij en Kummerspeck. En dat moet er weer af, dus ik moet ook - met gezonde tegenzin - aan de bak.
Boks. Hier ook nog kilo's er af. 15dit jaar is voor mij niet realistisch. Maar 15 in totaal zou heel erg mooi zijn. Ergens in 2024 lukt dat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:26 schreef Amsel het volgende:
[..]
Over sporten: ik heb mezelf voorgenomen om nog vóór het eind van het jaar 15 kilo af te vallen. Combinatie van elk jaar ongemerkt een kilootje erbij en Kummerspeck. En dat moet er weer af, dus ik moet ook - met gezonde tegenzin - aan de bak.
Ik weet dat het ambitieus is, maar ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Boks. Hier ook nog kilo's er af. 15 is voor mij niet realistisch. Ik weet dat er mensen zijn die er niet van houden het te horen.. maar minder dan 16 weken tot 2024. Mijn schoonzus vroeg net al in de famiilie app wanneer we Sint doen dit jaar
16 weken?quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Boks. Hier ook nog kilo's er af. 15 is voor mij niet realistisch. Maar 15 in totaal zou heel erg mooi zijn. Ergens in 2024 lukt dat.
Ik weet dat er mensen zijn die er niet van houden het te horen.. maar minder dan 16 weken tot 2024. Mijn schoonzus vroeg net al in de famiilie app wanneer we Sint doen dit jaar
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al twee kadootjes heb gekocht. Kwam gewoon iets tegen. Maar verder ben ik er HELEMAAL nog niet aan toe. Ik ga nog even lekker naar het strand zoquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:17 schreef exode het volgende:
[..]
Verloofde telt ook al af, letterlijk he. Die roept elke week hoeveel weken het nog is.
Ik heb net in mijn lunchpauze het eerste schoencadeau voor Juul gekocht.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al twee kadootjes heb gekocht. Kwam gewoon iets tegen. Maar verder ben ik er HELEMAAL nog niet aan toe. Ik ga nog even lekker naar het strand zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |