Leuk! En zijn dat dan altijd dezelfde taarten of bijvoorbeeld ook themataarten op verzoek?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, bakken vind ik sowieso al heel leuk![]()
Het is inderdaad een soort bakkerij, die vooral ook veel doen met bezorgen en catering
Ik heb niet veel foto's paraat, maar wel 1 van mijn appeltaart:quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof![]()
Heb je foto’s van jouw creaties?
Te zoet, te machtig. Doet me pijn om te zeggen als ex-zoetekauwquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Hoe komt dat?![]()
Het zou natuurlijk leuk zijn om te zeggen dat het speciaal voor mij was, maar de directeur was de dag ervoor jarig.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb niet veel foto's paraat, maar wel 1 van mijn appeltaart:
[ afbeelding ]
Het zijn allemaal dezelfde. Maar dat kan wel eens in de zoveel tijd wisselenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! En zijn dat dan altijd dezelfde taarten of bijvoorbeeld ook themataarten op verzoek?
Nicequote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb niet veel foto's paraat, maar wel 1 van mijn appeltaart:
[ afbeelding ]
Maar vroegah hield je er dus wel van, was je er ineens klaar mee of een bewuste keuze om de zoetigheid te laten staan?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te zoet, te machtig. Doet me pijn om te zeggen als ex-zoetekauw![]()
Nou ja, beetje voor jou, beetje voor de directeur
Ik had een paar maanden geleden dat personeelsfeest bij mijn vorige werkgever en daarbij was een muziekbingo, die werd gepresenteerd door Huub Hangop, dat blijkt de zanger van dat liedje te zijn.quote:
Heel veel succes vanmiddag!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dezelfde. Maar dat kan wel eens in de zoveel tijd wisselen
Ik ben een tijdje ziek geweest en toen was het ineens klaar. Niet dat ik nooit meer suiker eet hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vroegah hield je er dus wel van, was je er ineens klaar mee of een bewuste keuze om de zoetigheid te laten staan?
Dankjewel!quote:
Zo goed is het ook niet voor je, dus beter dat je het nu een stuk minder eet. Ik snoep doordeweeks eigenlijk nooit, tenzij er een directeur ofzo jarig isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje ziek geweest en toen was het ineens klaar. Niet dat ik nooit meer suiker eet hoor.
Het is bij mij een beetje een binnen zit dagje met al die regen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
Alle pauzes zijn zeker ineens voorbij
Muisstilquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
Alle pauzes zijn zeker ineens voorbij
Ja zo goed alsquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo goed is het ook niet voor je, dus beter dat je het nu een stuk minder eet. Ik snoep doordeweeks eigenlijk nooit, tenzij er een directeur ofzo jarig is
Ben je wel weer helemaal opgeknapt nu?
Dat is een beetje de tendens van de afgelopen tijd, wat een kutzomerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is bij mij een beetje een binnen zit dagje met al die regen.
Zodra droog ben ik foetsie
Wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is bij mij een beetje een binnen zit dagje met al die regen.
Zodra droog ben ik foetsie
Ik hoop een goed rondje op de racefiets te kunnen doenquote:
Dat is een flinke nasleep, ik hoop dat er wel een lift is danquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zo goed alsmijn conditie kan nog wel een stuk beter. Ik werk op de 4e verdieping en ik moet twee dagen bijkomen als ik met de trap ga
Je komt er net achter? Heb je ‘m opgezocht op YouTube?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden dat personeelsfeest bij mijn vorige werkgever en daarbij was een muziekbingo, die werd gepresenteerd door Huub Hangop, dat blijkt de zanger van dat liedje te zijn.
Totaal niet interessant, maar ik kom er net achter
Lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop een goed rondje op de racefiets te kunnen doen
Die is fysiek aanwezig, mentaal niet altijdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke nasleep, ik hoop dat er wel een lift is dan
Ik ga eens even op buienradar kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hopelijk wordt het nog droog vandaag, ergens…
Ook wel weer fijn, als dat gebeurd isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga eens even op buienradar kijken
Anders zit er niets anders op dan hier de boel te gaan poetsen
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:13 schreef pullup het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-to-new-zealand-wild
[ afbeelding ]
Zou overslaanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel lekker, is een combinatie van witte en donkere chocolade met daarin noten, vruchten en natuurlijk koek.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Koenquote:
Primaquote:
beetje verkoudheidsverschijnselen dus maar dagjes vanuit huis werkenquote:
Hoiquote:
Oordopjes bij je?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben vanmiddag bij een voorleesding voor kinderen. Een collega gaat voorlezen en ik maak de foto’s. Goed om te weten
Ben je al een veertiger?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoi
Ja, ik zit hier ook af en toe, Ik kwam hier al lang voordat ik 40+ er werd tbh..
dat klinkt ietwat twijfelachtigquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt! Al sta ik er even dubbel in op het moment
Mijn vorige naam was Bos81 zoals je misschien nog wel weet. Die 81 staat voor mijn geboortejaar..quote:
Beterschap! Hopelijk zet het niet teveel door. Fijn dat je thuis kan werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje verkoudheidsverschijnselen dus maar dagjes vanuit huis werken
verder prima
ook al deed ik een negatieve zelftest, ook corona sluit ik niet uit. Had het in maart en toen had ik ook best veel last van soepogen en vermoeidheidquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beterschap! Hopelijk zet het niet teveel door. Fijn dat je thuis kan werken
overgestapt naar deze SC?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:45 schreef Karzai het volgende:
Ow is er taart? Dan kom ik ook nog even langs hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |