Dat vindt jij. Maar goed, dat blijft toch een eeuwige discussie en welles nietus gedram. Voor iedereen is dat anders. Zonder juni mee te rekenen was het gewoon vrij matig.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat stelt ook niemand. De zomer (juni, juli, augustus) is gemiddeld genomen: zonnig, warm tot gemiddeld warm, maar wel met een onevenredig verdeelde hoeveelheid neerslag. Zomer an sich is niet te nat, alleen niet juist verdeeld.
Dat voor veel mensen de vakantie in het water is gevallen kan best kloppen. En dat sterkt dan het gevoel van een overdreven natte zomer. Dat is ook logisch.
Maar gemiddeld genomen is de zomer van 2023 niet zo dramatisch als menigeen hier wilt doen geloven.
We praten langs elkaar heen. Een gemiddelde is cijfermatig berekend en het klopt dan ook, maar het is mega irritant als iemand zegt dat zijn/de zomer in het water is gevallen om dan maar klinisch met cijfers te gaan strooien om een niet bestaand punt te maken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat stelt ook niemand. De zomer (juni, juli, augustus) is gemiddeld genomen: zonnig, warm tot gemiddeld warm, maar wel met een onevenredig verdeelde hoeveelheid neerslag. Zomer an sich is niet te nat, alleen niet juist verdeeld.
Dat voor veel mensen de vakantie in het water is gevallen kan best kloppen. En dat sterkt dan het gevoel van een overdreven natte zomer. Dat is ook logisch.
Maar gemiddeld genomen is de zomer van 2023 niet zo dramatisch als menigeen hier wilt doen geloven.
Waarom zou je juni niet meerekenen? Omdat het dan te positief wordt?quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Maar goed, dat blijft toch een eeuwige discussie en welles nietus gedram. Voor iedereen is dat anders. Zonder juni mee te rekenen was het gewoon vrij matig.
Met al dat noodweer in zuid-europa misschien wel hierheen gedrevenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hee zo’n ligstoel heb ik ook!
Zwembandjes vergeten.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu heel nieuwsgierig wat het verhaal van die auto is.
Complete onzin.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:59 schreef bloodymary1 het volgende: Nooit langer dan twee dagen achter elkaar droog.
Zo kan ik het ook, zonder juli en augustus was het geweldig.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Maar goed, dat blijft toch een eeuwige discussie en welles nietus gedram. Voor iedereen is dat anders. Zonder juni mee te rekenen was het gewoon vrij matig.
Ik ben aan huis gekluisterd ..baal er wel beetje van. Maar wel lekker ontbijten in het zonnetje op balkon en einde middag aan de andere kant is ook fijnquote:Op maandag 4 september 2023 23:44 schreef Bocaj het volgende:
Komende 6 of 7 dagen SAUNA!
[ afbeelding ]
Het strand (als je er redelijk dichtbij woont) is misschien nu minder druk met alle scholen weer begonnen.
Vind wel dat je overdrijft.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Met al dat noodweer in zuid-europa misschien wel hierheen gedreven
Zonder juni was het ook vrij matig (te nat). Dat vind ik ook hoor. Maar de zomer als geheel bekijkend neem je juni toch gewoon mee? Waarom zouden we dat nu ineens niet doen, dat is me oprecht een raadsel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Juni was het twee weken 28+, was ie toen stuk?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien deze week een keer de airco op kantoor aan dan, die is in de winter gehangen en heeft tot nu toe alleen nog als verwarming gefungeerd. Zou vorig jaar wel anders zijn geweest.
Maar nee, dit jaar was helemaal fantastisch hoor...!
Nee, toen zat ik drie weken in Italie.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Juni was het twee weken 28+, was ie toen stuk?
Je moet ook niet de warmste weken van het jaar op vakantie gaan he. Dan valt het natuurlijk altijd tegenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, toen zat ik drie weken in Italie.
Moet je nou gelijk weer de spot drijven hier?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vind wel dat je overdrijft.
Eerst dacht ik 'beetje modderig'. Daarna zag ik wat die oppervlaktes in het midden zijnquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:29 schreef Dven het volgende:
Wat 290mm regen met je camping doet
[ afbeelding ]
Zitten we al bijna aan. 29.4 hier in de tuin.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:50 schreef cherrycoke het volgende:
Zeg hallo, mij was 30 graden belooft wat s dit
Poh, wat een water. Hier kan je je ook eigenlijk niet tegen wapenenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:29 schreef Dven het volgende:
Wat 290mm regen met je camping doet
[ afbeelding ]
Haha, ja die wilden we hier juist meemaken. Daarom gingen we in juni... En lekker lang licht en niet zo achterlijk druk overal. Toptijd om te gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je moet ook niet de warmste weken van het jaar op vakantie gaan he. Dan valt het natuurlijk altijd tegen![]()
Wij gingen ook vaak in juni en september. Alleen altijd alpen en dan ligt er nog relatief veel sneeuw op de hofere gebieden. Maar juist wel mooi met watervallen etc.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja die wilden we hier juist meemaken. Daarom gingen we in juni... En lekker lang licht en niet zo achterlijk druk overal. Toptijd om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |