SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zal wel met soort autocue worden ofzo..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denkk dat ze veel te warrig is voor zo programma te presenteren. Dan praat ze over de piramides van Egypte en en zit ze in Noorwegen om er ineens achter te komen dat het niet klopt wat ze zegt . `_O- ik hoor en zie het haar zeggen
quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, mis de streams nog steeds .... Wendy bedankt haar supporters ...
Ik heb t gemist, waar heeft ze geld v gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Er was een crowdfunding gestart geloof ik (en was ook weer iets niet goed mee, sjoemelaars ofzo )quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb t gemist, waar heeft ze geld v gekregen?
Nou naast heel erg vaak op n dag merken… nu had ik de streams aan kunnen zetten…het dus heel erg missen. Ik ging nog even door met eigenwijs hopen dat Bondgenoten streams zou krijgen maar dat zie ik nu ook niet meer gebeuren. Dus dan maar gewoon weer expeditie robinsonade kijken. Dat deel en kijk ik nu wel met mijn zoon dus dat maakt t leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:04 schreef woxxel het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen? Of wat doen jullie nu met jullie tijd?
Als je het leuk vindt, is er ook een topic om over Expeditie Robinson te pratenquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:10 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nou naast heel erg vaak op n dag merken… nu had ik de streams aan kunnen zetten…het dus heel erg missen. Ik ging nog even door met eigenwijs hopen dat Bondgenoten streams zou krijgen maar dat zie ik nu ook niet meer gebeuren. Dus dan maar gewoon weer expeditie robinsonade kijken. Dat deel en kijk ik nu wel met mijn zoon dus dat maakt t leuk.
Maar ik mis het wel.
Snap niet wat ze met dat programma willen. Denk dat het echt gaat floppen zonder livestream.quote:Op zondag 3 september 2023 16:25 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik mis de livestreams en de COS.
Hopen dat De Bondgenoten livestreams gaat krijgen anders is het niet de moeite waard voor mij om te kijken. Het zou echt zonde zijn als De Bondgenoten geen livestreams zou krijgen.
Dat denk ik ook. Je zag bij EJVJL dat die streams gewoon erg belangrijk zijn voor het echt laten slagen en laten leven van deze show anders is het gewoon een 'normaal' programma zoals Lang Leve de Liefde en heeft het niets bijzonders toe te voegen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Snap niet wat ze met dat programma willen. Denk dat het echt gaat floppen zonder livestream.
En daar hebben ze ook best constante kijkcijfers mee gescoord. Hier willen ze iedere maand een ton gaan weggeven en dan neem ik aan dat ze minstens dezelfde cijfers of hoger verwachten. Ik zie dat niet gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je zag bij EJVJL dat die streams gewoon erg belangrijk zijn voor het echt laten slagen en laten leven van deze show anders is het gewoon een 'normaal' programma zoals Lang Leve de Liefde en heeft het niets bijzonders toe te voegen.
Zonder streams zeker niet. Niemand gaat hier warm voor lopen. Het is gewoon De Verraders maar dan dagelijks. Pak dat dan gewoon gelijk goed aan, met streams (infrastructuur) ligt er al, misschien is de hosting alleen een probleem omdat Videoland dwars schijn te liggen. Maar daar zijn oplossing voor.quote:Op zondag 3 september 2023 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
En daar hebben ze ook best constante kijkcijfers mee gescoord. Hier willen ze iedere maand een ton gaan weggeven en dan neem ik aan dat ze minstens dezelfde cijfers of hoger verwachten. Ik zie dat niet gebeuren.
`OOk zonder streams lopen programma’s wel goed anders zouden die ook niet keer op keer terug komen. \`denk dat ze van streamen meer gezeik hebben van mensen die overal bedrog in zien of zich met het spel willen bemoeien.quote:Op zondag 3 september 2023 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
En daar hebben ze ook best constante kijkcijfers mee gescoord. Hier willen ze iedere maand een ton gaan weggeven en dan neem ik aan dat ze minstens dezelfde cijfers of hoger verwachten. Ik zie dat niet gebeuren.
Er zijn meer mensen die tv kijken dan streamen denk ikquote:Op zondag 3 september 2023 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zonder streams zeker niet. Niemand gaat hier warm voor lopen. Het is gewoon De Verraders maar dan dagelijks. Pak dat dan gewoon gelijk goed aan, met streams (infrastructuur) ligt er al, misschien is de hosting alleen een probleem omdat Videoland dwars schijn te liggen. Maar daar zijn oplossing voor.
Moet je niet onderschatten.quote:Op zondag 3 september 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die tv kijken dan streamen denk ik
Dat is onzin om het dan maar te laten.quote:Op zondag 3 september 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`OOk zonder streams lopen programma’s wel goed anders zouden die ook niet keer op keer terug komen. \`denk dat ze van streamen meer gezeik hebben van mensen die overal bedrog in zien of zich met het spel willen bemoeien.
Is hun keuze en ik kan het wel begrijpen, als je zo eens leest wat zoor zeurders er zijn die overal voor mailen en toch het streams zo maken dat je dan niets meer mag zienquote:Op zondag 3 september 2023 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is onzin om het dan maar te laten.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Iedereen die de streams kijkt heeft een abonnement op Videoland. Dat zijn ook gewoon inkomsten die ze dus bij dit programma niet gaan hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`OOk zonder streams lopen programma’s wel goed anders zouden die ook niet keer op keer terug komen. \`denk dat ze van streamen meer gezeik hebben van mensen die overal bedrog in zien of zich met het spel willen bemoeien.
Videoland is van RTL niet van `Talpaquote:Op zondag 3 september 2023 17:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Iedereen die de streams kijkt heeft een abonnement op Videoland. Dat zijn ook gewoon inkomsten die ze dus bij dit programma niet gaan hebben.
Dus dat.quote:Op zondag 3 september 2023 17:45 schreef engine het volgende:
Het gaat in die wereld niet over de hoeveelheid gezeik. Het gaat over hoeveel het oplevert.
Dat weet ik heel goed. Dat een jaar van je leven op Videoland gestreamed is was een voorloper op een fusie tussen RTL en Talpa die er nooit gekomen is. Maar het is vrij simpel....een tv programma zonder streams kun je alleen reclame verkopen. Een tv programma met streams kun je ook die streams verkopen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videoland is van RTL niet van `TalpaEn daarbij is er ook veel personeel nodig kost ook het nodige Maar goed dit is niet het forum of topic over bondgenoten die staat onder tv
Het hoe en waarom en of of niet weten we nog niet de tijd zal het leren
Ik vermoed dat het eerstdaags hier ook wel dicht gaat.
Ze zullen wel weten wat ze doen en waarom ze het doen of niet doen. Blijft voor ons gokkenquote:Op zondag 3 september 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed. Dat een jaar van je leven op Videoland gestreamed is was een voorloper op een fusie tussen RTL en Talpa die er nooit gekomen is. Maar het is vrij simpel....een tv programma zonder streams kun je alleen reclame verkopen. Een tv programma met streams kun je ook die streams verkopen.
Ik heb daar gelukkig nooit zo last van. Klaar is klaar bij mij en ga wel opzoek naar andere dingen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:25 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik mis de livestreams en de COS.
Hopen dat De Bondgenoten livestreams gaat krijgen anders is het niet de moeite waard voor mij om te kijken. Het zou echt zonde zijn als De Bondgenoten geen livestreams zou krijgen.
Als ze dat zouden weten zou ieder programma een succes wordenquote:Op zondag 3 september 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen wel weten wat ze doen en waarom ze het doen of niet doen. Blijft voor ons gokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk het ook. Wordt 3 keer niks.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Snap niet wat ze met dat programma willen. Denk dat het echt gaat floppen zonder livestream.
Exact.quote:Op zondag 3 september 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je zag bij EJVJL dat die streams gewoon erg belangrijk zijn voor het echt laten slagen en laten leven van deze show anders is het gewoon een 'normaal' programma zoals Lang Leve de Liefde en heeft het niets bijzonders toe te voegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |