Moet dit?quote:Op zondag 3 september 2023 09:36 schreef superniger het volgende:
Kroepoekje is voorlopig mijn favoriet.
was het maar via een stemming dan was er niks aan de hand, dan was het gewoon part of the game. Maar ik heb geen stemming gezien, of heb ik het gemist?quote:Op zondag 3 september 2023 09:28 schreef superniger het volgende:
Vuile racisten.
De 2 negers wegstemmen.
Was toch meteen al duidelijk? Hoezo is 1 persoon opeens teveel voor een eiland? Natuurlijk gaan de 2 verstonenen naar een ander eiland en komen later in het spel weer gewoon terug. De meeste kandidaten vind ik wel leuk alleen heb ik moeite met die ex van Lil Kleine die het liefst alleen maar mooi zit te wezen en het zware werk aan anderen overlaat. Ze zou haar zomer trouwens besteden aan haar zoon maar dat idee is snel weer van tafel geveegd en ze kiest maar weer eens voor zichzelf. In andere RLS zie je haar ook amper zélf voor haar zoon zorgen, daar heeft madam personeel voor! Maar goed, ver zal ze niet komen want alleen de sterke, harde werkers zullen ER overleven. Ik ben blij dat deze serie weer terug is, puur genot.quote:Op zondag 3 september 2023 02:21 schreef freaky40 het volgende:
Leuk om Slaby er bij te hebben in ER. TeamSlabyBest wel een leuke aflevering eerste aflevering, dat woke 'journalistje' en Eva Simon exit. Zo doen we dat! Bam! Maar ik zie al weer dat ze gedropt worden op een ander eilend dus we zijn er nog niet vanaf...
![]()
Joh !!!quote:
Ze gaan niet meteen naar huis en zoiets is er eigenlijk ieder seizoen. Het is bijna vreemd dat ze daar nog door verrast worden.quote:Op zondag 3 september 2023 08:23 schreef Challi het volgende:
2 deelnemers al bij het begin "op basis van willekeurigheid" naar huis sturen vind ik respectloos. Ze hebben niet eens een eerlijke kans gehad zich te profileren. Had desnoods een stemming gehouden.
Die mevrouw klom ergens op om de vuurkorf aan te steken liet het werk niet aan anderen hoor.quote:Op zondag 3 september 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was toch meteen al duidelijk? Hoezo is 1 persoon opeens teveel voor een eiland? Natuurlijk gaan de 2 verstonenen naar een ander eiland en komen later in het spel weer gewoon terug. De meeste kandidaten vind ik wel leuk alleen heb ik moeite met die ex van Lil Kleine die het liefst alleen maar mooi zit te wezen en het zware werk aan anderen overlaat. Ze zou haar zomer trouwens besteden aan haar zoon maar dat idee is snel weer van tafel geveegd en ze kiest maar weer eens voor zichzelf. In andere RLS zie je haar ook amper zélf voor haar zoon zorgen, daar heeft madam personeel voor! Maar goed, ver zal ze niet komen want alleen de sterke, harde werkers zullen ER overleven. Ik ben blij dat deze serie weer terug is, puur genot.
Net als een mandje met fruit terwijl ze 's morgens waarschijnlijk nog gebakken eieren met spek hadden gegetenquote:Op zondag 3 september 2023 16:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan niet meteen naar huis en zoiets is er eigenlijk ieder seizoen. Het is bijna vreemd dat ze daar nog door verrast worden.
Het is al in het voorjaar opgenomen, dus ze kan de hele zomer aan haar zoon hebben besteedquote:Op zondag 3 september 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was toch meteen al duidelijk? Hoezo is 1 persoon opeens teveel voor een eiland? Natuurlijk gaan de 2 verstonenen naar een ander eiland en komen later in het spel weer gewoon terug. De meeste kandidaten vind ik wel leuk alleen heb ik moeite met die ex van Lil Kleine die het liefst alleen maar mooi zit te wezen en het zware werk aan anderen overlaat. Ze zou haar zomer trouwens besteden aan haar zoon maar dat idee is snel weer van tafel geveegd en ze kiest maar weer eens voor zichzelf. In andere RLS zie je haar ook amper zélf voor haar zoon zorgen, daar heeft madam personeel voor! Maar goed, ver zal ze niet komen want alleen de sterke, harde werkers zullen ER overleven. Ik ben blij dat deze serie weer terug is, puur genot.
Heb je wel opgelet wat er in de brief stond?quote:Op zondag 3 september 2023 08:23 schreef Challi het volgende:
2 deelnemers al bij het begin "op basis van willekeurigheid" naar huis sturen vind ik respectloos. Ze hebben niet eens een eerlijke kans gehad zich te profileren. Had desnoods een stemming gehouden.
Nee geen stemming, de lezer van de brief en de kompaan moesten kiezen volgens mij....quote:Op zondag 3 september 2023 12:18 schreef Challi het volgende:
[..]
was het maar via een stemming dan was er niks aan de hand, dan was het gewoon part of the game. Maar ik heb geen stemming gezien, of heb ik het gemist?
Dat lijkt mij er eentje die vol gaat zitten kronkelen in bondjes en dergelijke.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben begonnen met aflevering 1, heb nu zo'n 10 minuten gekeken en op het eerste gezicht lijkt Roosmarijn de tofste kandidaat. Ik ben benieuwd
Wat stom dat er twee Iris'sen bijzitten. Had een van de twee dan gewoon een seizoen later uitgenodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |