Dat weet ik heel goed. Dat een jaar van je leven op Videoland gestreamed is was een voorloper op een fusie tussen RTL en Talpa die er nooit gekomen is. Maar het is vrij simpel....een tv programma zonder streams kun je alleen reclame verkopen. Een tv programma met streams kun je ook die streams verkopen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videoland is van RTL niet van `TalpaEn daarbij is er ook veel personeel nodig kost ook het nodige Maar goed dit is niet het forum of topic over bondgenoten die staat onder tv
Het hoe en waarom en of of niet weten we nog niet de tijd zal het leren
Ik vermoed dat het eerstdaags hier ook wel dicht gaat.
Ze zullen wel weten wat ze doen en waarom ze het doen of niet doen. Blijft voor ons gokkenquote:Op zondag 3 september 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed. Dat een jaar van je leven op Videoland gestreamed is was een voorloper op een fusie tussen RTL en Talpa die er nooit gekomen is. Maar het is vrij simpel....een tv programma zonder streams kun je alleen reclame verkopen. Een tv programma met streams kun je ook die streams verkopen.
Ik heb daar gelukkig nooit zo last van. Klaar is klaar bij mij en ga wel opzoek naar andere dingen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:25 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik mis de livestreams en de COS.
Hopen dat De Bondgenoten livestreams gaat krijgen anders is het niet de moeite waard voor mij om te kijken. Het zou echt zonde zijn als De Bondgenoten geen livestreams zou krijgen.
Als ze dat zouden weten zou ieder programma een succes wordenquote:Op zondag 3 september 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen wel weten wat ze doen en waarom ze het doen of niet doen. Blijft voor ons gokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk het ook. Wordt 3 keer niks.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Snap niet wat ze met dat programma willen. Denk dat het echt gaat floppen zonder livestream.
Exact.quote:Op zondag 3 september 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je zag bij EJVJL dat die streams gewoon erg belangrijk zijn voor het echt laten slagen en laten leven van deze show anders is het gewoon een 'normaal' programma zoals Lang Leve de Liefde en heeft het niets bijzonders toe te voegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |