Voor een klein beetje meer koop je een hut met deze keuken. Compleet met tegeltjesaanrechtblad.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Psychedelische tegeltjes in de keuken
[ afbeelding ]
Romantische tegeltjes in de badkamer
[ afbeelding ]
En een showroom aan huis, die geen tuin meer overlaat en waar je geen bedrijf in mag beginnen
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-maastrichtseweg-80/
Zit je op een bedrijventerrein buiten de ringquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor een klein beetje meer koop je een hut met deze keuken. Compleet met tegeltjesaanrechtblad.
[ afbeelding ]
En blijkbaar een jager op klein spul
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-42145720-de-vutter-27/
Dat is heel duidelijk géén inpandig zwembad en dat wordt ook nergens geclaimd.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:04 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik heb ook een inpandig zwembad.
Dit was vroeger zo’n poeziealbumversje.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:59 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Woont Giel Beelen hier?
I.v.m. het item wat ie vroeger op 3FM had
Maar OMG die zolder ook. Mocht je nog een kabeltje zoekenquote:Op woensdag 27 september 2023 00:04 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje de rommel uit beeld voor ze foto's kwamen maken was er niet echt bij zeg maar... wat een zooitje.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:05 schreef J-net het volgende:
[..]
Maar OMG die zolder ook. Mocht je nog een kabeltje zoeken
Wel toffe eetkamer stoelenquote:Op woensdag 27 september 2023 00:04 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Savonarola-stoel. Die zijn heel mooi ja.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wel toffe eetkamer stoelen
[ afbeelding ]
De tuinset maar ergens in een hoekje gerommeld omdat zo'n beetje de gehele tuin wordt ingenomen door die afzichtelijke kas.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:04 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit. Maar het lijkt mij echt heerlijk, zwembad en sauna. En je bent wel de populairste opa/oma van de buurt.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk géén inpandig zwembad en dat wordt ook nergens geclaimd.
Wel dat het overdekt is. En dat klopt ook.
Traplift, oude mensen die er jaren hebben gewoond en op hun manier alles hadden wat ze wensten. Zwembad, sauna, knutselzolder. De nieuwe eigenaar zal er vast doorheen kunnen kijken.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Beetje de rommel uit beeld voor ze foto's kwamen maken was er niet echt bij zeg maar... wat een zooitje.
gave dikke klokquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor een klein beetje meer koop je een hut met deze keuken. Compleet met tegeltjesaanrechtblad.
[ afbeelding ]
En blijkbaar een jager op klein spul
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-42145720-de-vutter-27/
Waarom liggen er toch altijd 2947530 kussens op een bed/bank? Als je gaat liggen/zitten, moet je die er eerst afhalen, omdat er anders geen plek is. Leg je ze dan elke keer weer terug als je opstaat? En herhaalt het riedeltje zich steeds weer?quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:34 schreef Phaidra het volgende:
Dit prachtige huis schijnt eigendom te zijn van de eigenaren van Riviera Maison. Valt maar een klein beetje op ook, als je naar de inrichting en aankleding kijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken wel halve neuzen die lampenquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:25 schreef ElfKraan het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/purmerland/huis-88681757-purmerland-95/
Huis van Fajah Laurens
Die rode vloerquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
Bijzondere verkoopvoorwaarden bij dit huis, zo mag oa de traploper niet vervangen worden, en moeten deze voorwaarden ook in volgend verkoopcontract opgenomen worden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/vught/huis-42355295-heiweg-8/
De (kwalitatieve) verplichtingen zoals in de brochure omschreven zullen als ketting- en boetebeding aan koper worden opgelegd en in de koopakte worden opgenomen:
- Behoud van de naam van de woning en het naambord
- Behouden en handhaven van traploper
- Behouden historisch aanzicht en historische details
- Volume woning niet uitbreiden, behoudens als serre zoals omschreven op blad 6
- Deze verplichtingen opleggen aan volgende eigenaar.
Ik snap het ook niet, ik had er twee en die werden ook gebruikt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:57 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Waarom liggen er toch altijd 2947530 kussens op een bed/bank? Als je gaat liggen/zitten, moet je die er eerst afhalen, omdat er anders geen plek is. Leg je ze dan elke keer weer terug als je opstaat? En herhaalt het riedeltje zich steeds weer?
Ik snap dat nooit hè (maar dat zal wel mijn tekortkoming zijn...)
Geheime toegang tot een verborgen ruimte waar Jimmy Hoffa ligt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Als ik de nieuwe eigenaar zou zijn, zou ik meteen onder die traploper kijken om te zien wat hier verborgen wordt gehouden.
Maar voor de rest is het natuurlijk een snoepje van een huis, regelrecht uit een sprookjesboek.
Alleen die smerige gootsteen is storend.
Gelukkig hoef je de gordijnen niet te houden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
Bijzondere verkoopvoorwaarden bij dit huis, zo mag oa de traploper niet vervangen worden, en moeten deze voorwaarden ook in volgend verkoopcontract opgenomen worden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De (kwalitatieve) verplichtingen zoals in de brochure omschreven zullen als ketting- en boetebeding aan koper worden opgelegd en in de koopakte worden opgenomen:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nooit een plek waar je die kussens dan fatsoenlijk kwijt kunt als je gaat zitten of slapen. Dus alles ziet er super weldoordacht uit maar je moet die kussens maar op de grond smijten?quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:57 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Waarom liggen er toch altijd 2947530 kussens op een bed/bank? Als je gaat liggen/zitten, moet je die er eerst afhalen, omdat er anders geen plek is. Leg je ze dan elke keer weer terug als je opstaat? En herhaalt het riedeltje zich steeds weer?
Ik snap dat nooit hè (maar dat zal wel mijn tekortkoming zijn...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |