Een fotograaf die doorheeft dat de foto's veel aangenamer eruit zien als ze niet helemaal vaalgrijs zijn. Als beginnend fotograaf leer je zelfs dat een klein rood accent ergens in de foto een enorm effect heeft op degenen die er naar kijken. Hier was geen rood, maar dat beetje groen doet ook veel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:34 schreef JDx het volgende:
"fotograaf verliefd op plant"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hier, waar het verleden en heden elkaar omarmen, wacht een verhaal dat wacht om ontdekt en geleefd te worden."quote:Op maandag 4 september 2023 19:30 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
En als je de loterij niet wint moet je het met zo'n oud pandje doen, maar dan is er wel een kans dat je een skelet in de kast vind natuurlijk.
[ afbeelding ]
heb even gespiekt op google maps, aan de "zandpad" pad zitten veel ramen, op het zuiden....quote:Op maandag 4 september 2023 18:17 schreef Eightyone het volgende:
Leuk voor als je de Staatsloterij wint:
https://www.funda.nl/koop(...)9999-zandpad-3-a1-c/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Zandpad in Utrecht is beroemd om de ramen. Maar dit is A'dam.quote:Op maandag 4 september 2023 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb even gespiekt op google maps, aan de "zandpad" pad zitten veel ramen, op het zuiden....
Amsterdam is niet beroemd om de ramenquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:28 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het Zandpad in Utrecht is beroemd om de ramen. Maar dit is A'dam.
Bruto maandlasten 51.744 euroquote:Op maandag 4 september 2023 18:17 schreef Eightyone het volgende:
Leuk voor als je de Staatsloterij wint:
https://www.funda.nl/koop(...)9999-zandpad-3-a1-c/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om zo'n gigantische vis aan de muur of een over-the-top levensgroot standbeeld van Atilla de Hun in de achtertuin zou ik wel kunnen lachten maar ik ben bang dat het hier niet grappig bedoelt is. Over tuin gesproken: typerend is weer dat het gehele groen bestaat uit 4 (zegge: vier) bolletjes buxus.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardige woning verder, maar mij iets te 'beeldig'!
Net zo steriel maar minder gezellig dan een operatiekamer.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:09 schreef Essebes het volgende:
Word je helemaal lekker gemaakt met zo’n mooie zwart stalen deur, zit ‘ie er niet in!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier: https://www.funda.nl/koop(...)-deventerstraat-1-a/
Heb smakelijk kunnen lachen om die beelden die veel te groot zijn voor de omgeving waarin ze staan/hangen, maar denk aan de rest van het kitscherige interieur te zien net als jij dat dat niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Om zo'n gigantische vis aan de muur of een over-the-top levensgroot standbeeld van Atilla de Hun in de achtertuin zou ik wel kunnen lachten maar ik ben bang dat het hier niet grappig bedoelt is. Over tuin gesproken: typerend is weer dat het gehele groen bestaat uit 4 (zegge: vier) bolletjes buxus.
Wanneer de kroonluchter zo'n beetje het formaat heeft van je hele appartement...quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.christiesreal(...)rg-laren-nh-1251-gl#
quote:Welkom in het meest exclusieve appartement van Villa de Rijn - een architectonisch meesterwerk gelegen op een van de meest gewilde locaties in Arnhem. Dit penthouse biedt een weids uitzicht over de majestueuze Rijn en het schilderachtige Meinerswijk aan de overkant, waardoor elke dag een onvergetelijke ervaring wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ronkende woorden van de makelaar
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt meer op een kantoorgebouw ofzo! Meer specifiek; op het gebouw waar m'n tandarts vroeger zat, brrrr“Surrounded by losers, misfits and boozers”
https://www.quotenet.nl/v(...)ro55-miljoen-kosten/quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik trek het gebrek aan symmetrie vooral erg slecht.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ronkende woorden van de makelaar
[..]Ach, dat is gewoon de bouwkeet voor tijdens de bouw...toch...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die bouwkeet eigenlijk mooierquote:Op woensdag 6 september 2023 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon de bouwkeet voor tijdens de bouw...toch...?
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een Bretonse doedelzak.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:17 schreef yinu het volgende:
Mooie plafonnetjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze ornamenten zijn ook geinig (hoewel ik bij die linker wel heel lang moest kijken voor ik zag wat het voor moest stellen en ik weet het eigenlijk nog steeds niet echt zeker)
[ afbeelding ]
Ik zou ook gegokt hebben op doedelzak inderdaad. Ik dacht eerst een soort amoebequote:Op woensdag 6 september 2023 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Bretonse doedelzak.
quote:Op woensdag 6 september 2023 23:23 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik zou ook gegokt hebben op doedelzak inderdaad. Ik dacht eerst een soort amoebemaar toen vroeg ik me toch af wat die andere blaasinstrumenten daar dan mee te maken zouden hebben...
Niettemin vind ik het heel tof dat dit soort dingen ooit gemaakt zijn en dat ze met zoveel respect bewaard zijn gebleven!quote:
Ik dacht een garnaalquote:Op woensdag 6 september 2023 23:23 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik zou ook gegokt hebben op doedelzak inderdaad. Ik dacht eerst een soort amoebemaar toen vroeg ik me toch af wat die andere blaasinstrumenten daar dan mee te maken zouden hebben...
3200 m2 woonruimte, krankzinnig.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb volgende week bezichtigingquote:Op donderdag 7 september 2023 16:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
3200 m2 woonruimte, krankzinnig.
Dit is idd wel de lelijkste jaren '30 ensuite ooit.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:17 schreef Essebes het volgende:
Wel oude elementen willen bewaren, maar dat dan op een lelijke manier doen:
[ afbeelding ]
Hier dus: https://www.funda.nl/koop(...)-obrechtstraat-23-a/
SPOILER: Dan kom je binnen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die 289.000,- zit je wel behoorlijk vrij
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
Best een leuk klein huisje, van buiten..
[ afbeelding ]Heel rustig en groot perceel aan het water, dicht bij Herenveen en goede toegang tot de snelweg. Het huis is verouderd, veel leuke originele elementen ook. Wel een beetje klein maar geen bouwval. Voor die prijs niet zo gek dus.SPOILER: Dan kom je binnen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die 289.000,- zit je wel behoorlijk vrij
edit: Ik mis wel een plattegrond van de beneden verdieping. Dat zal een reden hebben. Verder laten controleren op asbest natuurlijk.
[ Bericht 3% gewijzigd door qajariaq op 08-09-2023 09:18:57 ]
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
Best een leuk klein huisje, van buiten..
[ afbeelding ]Met nog originele bedstedes, wat een tof huisje!SPOILER: Dan kom je binnen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die 289.000,- zit je wel behoorlijk vrij.
Lijkt mij ook. Logisch maar ergens ook weer jammer want het is best een geinig klein ding.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zeer waarschijnlijk zal de nieuwe eigenaar dat huisje platgooien en er wat nieuws op zetten.
Raar dat het plafond in de woonkamer op 2.40 zit terwijl het volgens het bouwbesluit minimaal 2.60 moet zijn. Het zijn toch redelijk nieuwe gebouwen zo te zien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:41 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)27-st-pietersberg-16
Ik woon daar in de buurt en onze plafonds zitten ook op 2.40. Ons huis is van 99, die appartementen zijn niet veel nieuwerquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Raar dat het plafond in de woonkamer op 2.40 zit terwijl het volgens het bouwbesluit minimaal 2.60 moet zijn. Het zijn toch redelijk nieuwe gebouwen zo te zien.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Raar dat het plafond in de woonkamer op 2.40 zit terwijl het volgens het bouwbesluit minimaal 2.60 moet zijn. Het zijn toch redelijk nieuwe gebouwen zo te zien.
De minimale vrije hoogte voor verblijfsruimtes van 2600 kwam in het bouwbesluit van 2003 dus dat zou kunnen dan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:22 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik woon daar in de buurt en onze plafonds zitten ook op 2.40. Ons huis is van 99, die appartementen zijn niet veel nieuwer
Bovendien ligt er nog een houten vloer onder ons laminaat. Kost je ook weer 2 cm
Is die foto opmerkelijk door die afbeelding aan de muur? Die zie ik hier in de buurt wel meer. Past wel in die stijl van die andere meuk die ik zie (zoals ananassen, apen, vazen in de vorm van lippen etc)
Ja wie hangt er nou een gigantisch gouden pistool aan de muur.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:22 schreef Serinde het volgende:
[..]
Is die foto opmerkelijk door die afbeelding aan de muur? Die zie ik hier in de buurt wel meer. Past wel in die stijl van die andere meuk die ik zie (zoals ananassen, apen, vazen in de vorm van lippen etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |