Wat een soapquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen. Wel wil hij de vrouwen eerst wat beter leren kennen, dus hij doet het rustig aan, binnenkort heeft hij een tweede afspraakje met Tamara en hij heeft ook veel contact met Alexandra,
https://www.rtlboulevard.(...)me-details-thalia-en
Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtfquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen. Wel wil hij de vrouwen eerst wat beter leren kennen, dus hij doet het rustig aan, binnenkort heeft hij een tweede afspraakje met Tamara en hij heeft ook veel contact met Alexandra,
https://www.rtlboulevard.(...)me-details-thalia-en
Die klampen zich wanhopig vast aan hun BB personaquote:Op maandag 4 september 2023 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtf
Net als Simone van Richard.quote:Op maandag 4 september 2023 00:26 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Die klampen zich wanhopig vast aan hun BB persona
Hij is vooral superhitsig volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Alsof die vrouwen iets bij Leendert te zoeken hebben.Maar die voelt zich alleen en vindt gezelschap altijd goed.
quote:Op zondag 3 september 2023 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las op den Twit dat Suus bij Debby in dienst gaat. Als kok wellicht?
Sick man!quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sick man!
Ze is vast helemaal stoked!
B&B orgie.quote:Op maandag 4 september 2023 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtf
Lekker viben in een chille sfeer. Heerlie de peerlie.quote:Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sick man!
Ze is vast helemaal stoked!
Het is een uitwisseling geworden van kandidaten onderling! Wil jij haar niet, nou dan neem ik haar hoor!quote:
Gun ik haar van harte, leuke meid maar nog een beetje te jong en te vrij voor een vaste relatie. Zr zal het daar best naar haar zin hebben denk ik.quote:
Van mooiboy Joy naar Bram in de wildernis.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:51 schreef roos94 het volgende:
Bram heeft bevestigd met Esra te zijn haha
Linkje, bron..quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:51 schreef roos94 het volgende:
Bram heeft bevestigd met Esra te zijn haha
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mooiboy Joy naar Bram in de wildernis.
Snap ik ook niet, ook een beetje respectloos naar Carolien vind ik zoals het nu gaatquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.
En nu woont Esra al in Zweden?
Ik vraag me vooral af hoe lang een meisje van 22 het leuk vindt (ook de lange winters) op een boerderij in Zweden te zitten. Ze heeft ook echt haar baan al opgezegd in Nederland.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ook een beetje respectloos naar Carolien vind ik zoals het nu gaat
De veruit nuchterste van het hele stel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus toch. Welke was Esra eigenlijk ook al weer? Die met dat spraakgebrek?
Leuk meisje, maar een beetje een leeghoofd net als Joy.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus toch. Welke was Esra eigenlijk ook al weer? Die met dat spraakgebrek?
Omdat ze lust verwarren met eckte liefdequote:Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.
En nu woont Esra al in Zweden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |