Dat lijkt me idd ook. Je hebt die reunie er zijn wss groepapps en alles, dus genoeg mogelijkheden om met een kandidaat van een ander te spreken. Dat er dan dingen ontstaan lijkt me ook niet heel vreemd. Snap ook niet de ophef of de "orgie" uitspraken erover. Tis niet dat ze de ene keer bij de 1 op bed liggen en dan bij de ander.quote:Op woensdag 6 september 2023 02:57 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Als het met de persoon waar je je voor ingeschreven hebt niet lukt of niet klikt, dan kijk je even verder. Dat zou iedereen doen....
[..]
Hij is een 'einzelgänger' en zal sowieso niet snel goed coherent over mensen oordelen. Hoeft ook niet: als het maar gezellig is.
Mwah, ik kan dat irritante geluid van die Meiland nog geen halve minuut aanhoren, maar blijkbaar doet ie het ook goed bij een hoop mensen....quote:Op woensdag 6 september 2023 08:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat nasale stemgeluid van Paul een half uur aanhoren gaat niet werken.
Ik denk dat Bram normaliter geen aandacht van vrouwen krijgt, dus logisch dat hij alle kansen aangrijpt nu. En wellicht is het wel echt een match met Esra.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Bram die lijkt momenteel de aandacht erg leuk te vinden, maar idd niet super literair aangelegd en zal daardoor ook genoeg 'fouten' maken.
Erg is het ook niet maar ik verbaas me erover, vooral de kruisbestuivingquote:Op woensdag 6 september 2023 02:57 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Als het met de persoon waar je je voor ingeschreven hebt niet lukt of niet klikt, dan kijk je even verder. Dat zou iedereen doen....
[..]
Hij is een 'einzelgänger' en zal sowieso niet snel goed coherent over mensen oordelen. Hoeft ook niet: als het maar gezellig is.
Meisje zoals Esra is eigenlijk te mooi voor hem. Je zag in de serie dat hij ook makkelijk hopte van de baby naar Caroline. Vraag mij af hoe het met die dikke die zo zurig reageerde bij het wegsturen is vergaan. Dat was echt een blamage voor haar.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bram normaliter geen aandacht van vrouwen krijgt, dus logisch dat hij alle kansen aangrijpt nu. En wellicht is het wel echt een match met Esra.
Oh ik vind dat ze qua uiterlijk juist goed bij elkaar passen. Hopelijk krijgen ze het leuk samen. Hij gaat inderdaad snel van vrouw naar vrouw, vermoedelijk is hij diep van binnen een fuckboy alleen had hij de mogelijkheden eerst niet. 😋quote:Op woensdag 6 september 2023 11:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meisje zoals Esra is eigenlijk te mooi voor hem. Je zag in de serie dat hij ook makkelijk hopte van de baby naar Caroline. Vraag mij af hoe het met die dikke die zo zurig reageerde bij het wegsturen is vergaan. Dat was echt een blamage voor haar.
Ik denk dat sex met de geitjes op den duur ook gaat vervelen. Dan is zo'n Suus een mega upgrade.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:07 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Oh ik vind dat ze qua uiterlijk juist goed bij elkaar passen. Hopelijk krijgen ze het leuk samen. Hij gaat inderdaad snel van vrouw naar vrouw, vermoedelijk is hij diep van binnen een fuckboy alleen had hij de mogelijkheden eerst niet. 😋
Vooral te schoon voor Bram.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meisje zoals Esra is eigenlijk te mooi voor hem. Je zag in de serie dat hij ook makkelijk hopte van de baby naar Caroline. Vraag mij af hoe het met die dikke die zo zurig reageerde bij het wegsturen is vergaan. Dat was echt een blamage voor haar.
Vooroordeel gebaseerd op Rasta-haren <maakt nooit zo'n frisse indruk> , kleding met gaten. Allemaal niet zo boeiend als je daar in je eigen gecreeerde wereldje leeft maar geeft een indruk dat persoonlijk hygiëne niet bovenaan op de prioriteiten lijst staat.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe zijn jullie er eigenlijk achter gekomen dat Bram niet schoon is?
Heeft hij iets verteld over zijn douche-routine of zo? Want hij heeft gewoon een normale badkamer in zijn huis, dus hij zou zijn hygiëne moeten kunnen onderhouden.
Hij werkt natuurlijk wel op zijn landje, maar dat doet elke boer. Raar dat hij zich dan niet normaal wast. Ik heb dat helemaal gemist trouwens, dat hij zo'n viespeuk is daarin.
Wat een raar vooroordeel idd.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:38 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Vooroordeel gebaseerd op Rasta-haren <maakt nooit zo'n frisse indruk> , kleding met gaten. Allemaal niet zo boeiend als je daar in je eigen gecreeerde wereldje leeft maar geeft een indruk dat persoonlijk hygiëne niet bovenaan op de prioriteiten lijst staat.
Nogmaals vooroordeel & indruk, maar denk niet dat men er veel naast zit. Het zou mij ook minder boeien als ik op zo'n akkertje zou leven. Mannen zijn over het algemeen anders - makkelijker daarin dan vrouwen.
Ik denk dat wij vrij dicht in de buurt zitten als we zeggen dat hij het niet zo nauw neemt met hygiëne. Die gore rasta haren. Zijn manier van kleding wassen en koken. Hij zit de hele dag aan die beesten alsof hij daarna elke keer zijn handen was als hij eten aanraakt.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:38 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Vooroordeel gebaseerd op Rasta-haren <maakt nooit zo'n frisse indruk> , kleding met gaten. Allemaal niet zo boeiend als je daar in je eigen gecreeerde wereldje leeft maar geeft een indruk dat persoonlijk hygiëne niet bovenaan op de prioriteiten lijst staat.
Nogmaals vooroordeel & indruk, maar denk niet dat men er veel naast zit. Het zou mij ook minder boeien als ik op zo'n akkertje zou leven. Mannen zijn over het algemeen anders - makkelijker daarin dan vrouwen.
Ik weet niet of het een vooroordeel is als de meeste dreadlocks mensen die ik zie, ongewassen stinkende mensen zijn. Het zijn vrijwel altijd een bepaald type mensen.quote:
Wat een vreemde aannames.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:38 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Grow up zeg, Krea.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een vooroordeel is als de meeste dreadlocks mensen die ik zie, ongewassen stinkende mensen zijn. Het zijn vrijwel altijd een bepaald type mensen.
We hebben allemaal z'n wasmachine gezien.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe zijn jullie er eigenlijk achter gekomen dat Bram niet schoon is?
Het is een rotwerk, maar die werkt toch prima?quote:Op woensdag 6 september 2023 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
We hebben allemaal z'n wasmachine gezien.
Ik geloof z’n eigen frisheid wel, maar uit die ‘machine’ komt toch geen fris wasgoed?quote:Op woensdag 6 september 2023 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is een rotwerk, maar die werkt toch prima?
Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op woensdag 6 september 2023 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is een rotwerk, maar die werkt toch prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |