abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2023 @ 08:29:38 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_210546567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 02:57 schreef jaha het volgende:

[..]
Dat is toch niet erg? Als het met de persoon waar je je voor ingeschreven hebt niet lukt of niet klikt, dan kijk je even verder. Dat zou iedereen doen....
[..]
Hij is een 'einzelgänger' en zal sowieso niet snel goed coherent over mensen oordelen. Hoeft ook niet: als het maar gezellig is.
Dat lijkt me idd ook. Je hebt die reunie er zijn wss groepapps en alles, dus genoeg mogelijkheden om met een kandidaat van een ander te spreken. Dat er dan dingen ontstaan lijkt me ook niet heel vreemd. Snap ook niet de ophef of de "orgie" uitspraken erover. Tis niet dat ze de ene keer bij de 1 op bed liggen en dan bij de ander. :')

Bram die lijkt momenteel de aandacht erg leuk te vinden, maar idd niet super literair aangelegd en zal daardoor ook genoeg 'fouten' maken.
pi_210546617
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:29 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat nasale stemgeluid van Paul een half uur aanhoren gaat niet werken.
Mwah, ik kan dat irritante geluid van die Meiland nog geen halve minuut aanhoren, maar blijkbaar doet ie het ook goed bij een hoop mensen....
pi_210546794
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:29 schreef Cue_ het volgende:

Bram die lijkt momenteel de aandacht erg leuk te vinden, maar idd niet super literair aangelegd en zal daardoor ook genoeg 'fouten' maken.
Ik denk dat Bram normaliter geen aandacht van vrouwen krijgt, dus logisch dat hij alle kansen aangrijpt nu. En wellicht is het wel echt een match met Esra. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 6 september 2023 @ 09:31:45 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210546947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 02:57 schreef jaha het volgende:

[..]
Dat is toch niet erg? Als het met de persoon waar je je voor ingeschreven hebt niet lukt of niet klikt, dan kijk je even verder. Dat zou iedereen doen....
[..]
Hij is een 'einzelgänger' en zal sowieso niet snel goed coherent over mensen oordelen. Hoeft ook niet: als het maar gezellig is.
Erg is het ook niet maar ik verbaas me erover, vooral de kruisbestuiving :D Van Leendert naar een potentieel van Debbie, van Joy naar een potentieel van Bram, van Bram naar werken bij Debbie. Het cirkeltje is zo wel rond zeg maar _O-

Sowieso ook alle verhalen dat er bij sommigen al iets speelde of dat ze ondertussen al een ander hadden, dat neemt wel wat weg van de charme van het programma. Goede roddels zijn het natuurlijk wel :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 6 september 2023 @ 09:32:59 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210546955
Ik vind de overstap van Joy naar Bram niet zo heel gek trouwens. Ze zijn beiden zweverig op hun eigen manier. Doe mij dan maar no nonsense bram, veel beter dan dat gewauwel van Joy over zijn innerlijke reis :r
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 6 september 2023 @ 10:55:12 #281
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210547636
Caroline had haar werk in Nederland en eigen huis en vele ideeën voor de boerderij Heimdalls Gård, maar Bram was niet zeker van zijn liefde voor Caroline, angst dat zij alles op zou geven in Nederland en dan?

Esra had werk als fotografe productfotografie en kon best daar weg, zij heeft al eerder in Zweden gewoond en haar neef woont ook in Zweden.
pi_210547711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk dat Bram normaliter geen aandacht van vrouwen krijgt, dus logisch dat hij alle kansen aangrijpt nu. En wellicht is het wel echt een match met Esra. :)
Meisje zoals Esra is eigenlijk te mooi voor hem. Je zag in de serie dat hij ook makkelijk hopte van de baby naar Caroline. Vraag mij af hoe het met die dikke die zo zurig reageerde bij het wegsturen is vergaan. Dat was echt een blamage voor haar.
pi_210547737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Meisje zoals Esra is eigenlijk te mooi voor hem. Je zag in de serie dat hij ook makkelijk hopte van de baby naar Caroline. Vraag mij af hoe het met die dikke die zo zurig reageerde bij het wegsturen is vergaan. Dat was echt een blamage voor haar.
Oh ik vind dat ze qua uiterlijk juist goed bij elkaar passen. Hopelijk krijgen ze het leuk samen. Hij gaat inderdaad snel van vrouw naar vrouw, vermoedelijk is hij diep van binnen een fuckboy alleen had hij de mogelijkheden eerst niet. 😋
pi_210547745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:07 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Oh ik vind dat ze qua uiterlijk juist goed bij elkaar passen. Hopelijk krijgen ze het leuk samen. Hij gaat inderdaad snel van vrouw naar vrouw, vermoedelijk is hij diep van binnen een fuckboy alleen had hij de mogelijkheden eerst niet. 😋
Ik denk dat sex met de geitjes op den duur ook gaat vervelen. Dan is zo'n Suus een mega upgrade.
pi_210548203
Alle deelnemers voor het komende seizoen wachten uiteindelijk op de reunie om daar het kippetje dan wel haantje van hun dromen in de nekvel te grijpen.

Misschien leidt dit tot zeer passieve kandidaten en B&B owners, die allemaal zeggen: 'Ik wacht wel op de reunie en sla daar mijn slag'

De discussie wordt hier dan op het forum ook uitgebreid met welke kandidaat van locatie A uiteindelijk met welke B&B owner zal eindigen of vice versa.

De kans op succes is met dit seizoen dus flink vergroot.

---------------
Nog even terugkomend op die Say Cheese snackbar. Die dame uit Limburg had helemaal gelijk toen ze opmerkte dat ze veel prive - zakelijk moest regelen voordat ze naar Thailand kon afreizen maar dat die zwetende snackbarhouder zelf eigenlijk alleen maar bezig was met het runnen van die tent en het maar lastig vond dat die dames er rondhingen. Het was op dat vlak eenrichtingsverkeer. Ik ken Thailand een beetje maar wat ik op beeld zag was geen reclame voor het land. Je gaat niet denken: Daar wil ik heen'

Daarnaast hebben geen van die dames <op beeld> z'n thuis-situatie aldaar gezien. Het was alleen maar in die snackbar hangen. In één woord samengevat: 'Armoedig'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 06-09-2023 12:07:42 ]
  Vis een optie? woensdag 6 september 2023 @ 12:12:51 #286
70532 loveli
N
pi_210548337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vooral te schoon voor Bram.
crap in = crap out
  woensdag 6 september 2023 @ 12:23:05 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210548455
Hoe zijn jullie er eigenlijk achter gekomen dat Bram niet schoon is?
Heeft hij iets verteld over zijn douche-routine of zo? Want hij heeft gewoon een normale badkamer in zijn huis, dus hij zou zijn hygiëne moeten kunnen onderhouden.
Hij werkt natuurlijk wel op zijn landje, maar dat doet elke boer. Raar dat hij zich dan niet normaal wast. Ik heb dat helemaal gemist trouwens, dat hij zo'n viespeuk is daarin.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210548631
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft hij iets verteld over zijn douche-routine of zo? Want hij heeft gewoon een normale badkamer in zijn huis, dus hij zou zijn hygiëne moeten kunnen onderhouden.
Hij werkt natuurlijk wel op zijn landje, maar dat doet elke boer. Raar dat hij zich dan niet normaal wast. Ik heb dat helemaal gemist trouwens, dat hij zo'n viespeuk is daarin.
Vooroordeel gebaseerd op Rasta-haren <maakt nooit zo'n frisse indruk> , kleding met gaten. Allemaal niet zo boeiend als je daar in je eigen gecreeerde wereldje leeft maar geeft een indruk dat persoonlijk hygiëne niet bovenaan op de prioriteiten lijst staat.

Nogmaals vooroordeel & indruk, maar denk niet dat men er veel naast zit. Het zou mij ook minder boeien als ik op zo'n akkertje zou leven. Mannen zijn over het algemeen anders - makkelijker daarin dan vrouwen.
  woensdag 6 september 2023 @ 12:42:25 #289
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210548678
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:38 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Vooroordeel gebaseerd op Rasta-haren <maakt nooit zo'n frisse indruk> , kleding met gaten. Allemaal niet zo boeiend als je daar in je eigen gecreeerde wereldje leeft maar geeft een indruk dat persoonlijk hygiëne niet bovenaan op de prioriteiten lijst staat.

Nogmaals vooroordeel & indruk, maar denk niet dat men er veel naast zit. Het zou mij ook minder boeien als ik op zo'n akkertje zou leven. Mannen zijn over het algemeen anders - makkelijker daarin dan vrouwen.
Wat een raar vooroordeel idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210549068
quote:

[..]

Ik denk dat wij vrij dicht in de buurt zitten als we zeggen dat hij het niet zo nauw neemt met hygiëne. Die gore rasta haren. Zijn manier van kleding wassen en koken. Hij zit de hele dag aan die beesten alsof hij daarna elke keer zijn handen was als hij eten aanraakt.

Alles aan hem qua leven zit gewoon in de buurt van de ongewassen hippies die we hier ook gewoon hebben.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 september 2023 @ 14:37:20 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210549630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een raar vooroordeel idd.
Ik weet niet of het een vooroordeel is als de meeste dreadlocks mensen die ik zie, ongewassen stinkende mensen zijn. Het zijn vrijwel altijd een bepaald type mensen.
  woensdag 6 september 2023 @ 14:50:00 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210549741
quote:

[..]

Wat een vreemde aannames.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 6 september 2023 @ 14:50:52 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210549753
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2023 14:37 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik weet niet of het een vooroordeel is als de meeste dreadlocks mensen die ik zie, ongewassen stinkende mensen zijn. Het zijn vrijwel altijd een bepaald type mensen.
Grow up zeg, Krea.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? woensdag 6 september 2023 @ 15:23:24 #294
70532 loveli
N
pi_210550044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
We hebben allemaal z'n wasmachine gezien.
crap in = crap out
  woensdag 6 september 2023 @ 15:24:31 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210550056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 15:23 schreef loveli het volgende:

[..]
We hebben allemaal z'n wasmachine gezien.
Het is een rotwerk, maar die werkt toch prima? :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210550739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik geloof z’n eigen frisheid wel, maar uit die ‘machine’ komt toch geen fris wasgoed? ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 6 september 2023 @ 16:36:58 #297
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210550760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik snap dat ook niet helemaal :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 6 september 2023 @ 16:48:58 #298
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_210550903
De users die daar op afgeven zijn waarschijnlijk een beetje jaloers op het aanbod van vrouwen voor Bram.
pi_210551848
Thalia schijnt oude mannen op te lichten volgens een bron bij RTL Boulevard.

Hoe durfde ik haar een prostitué te noemen ^O^ _O_
SOONY
  woensdag 6 september 2023 @ 18:38:52 #300
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210551858
Ai Thalia weer in het nieuws
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties