Maar dat was tot een aantal jaren geleden geen probleem.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, als je die dubbel wel mogelijk maakt, zit je ook nog met de 100, 4x100 en 4x400 inclusief series.. dan moet je eigenlijk 2 weken atletiek doen
Is dat zo ja? Je hebt nu met de mixed wel nog een extra onderdeel erbij gekregen..quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat was tot een aantal jaren geleden geen probleem.
Klopt. Maar die zit volledig op dan één. Het is vooral zo dat de 400 en 200 meter ook nog weleens te combineren waren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Je hebt nu met de mixed wel nog een extra onderdeel erbij gekregen..
Gezet toen ze minder moe waren misschien. En een wissel kan ook best uitmaken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:03 schreef Marcoss het volgende:
De tijd was trouwens maar nipt een NR, zie ik, dat stond ook scherp dan (met toen de Witte ipv Peeters)
Bol en Klaver liepen daar sowieso één race minder omdat ze op het EK al in de halve finales op hun individuele nummer mochten instromen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gezet toen ze minder moe waren misschien. En een wissel kan ook best uitmaken.
Hah dat was van de Mexicaanse Claro stream voor Latijns-Amerika.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef RipCity het volgende:
Spaanse commentaar:
[ twitter ]
JAJJAJA FEMKE BOLLLO
Als Jamaica na de 3e ronde 2.30.91 had en ze finishen in 3.20.88, dan loopt Bol hier toch gewoon een tijd laag in de 49 of zelfs hoog in de 48?quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef TheArt het volgende:
We wachten nog steeds op de splittijden, maar mijn gevoel zegt dat vooral Klaver niet zo snel was als ze kan en dat Saalberg veel beter liep dan de 52.1 uit de series.
Ze klinkt als je cavia's?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben ernstig verliefd op Femke Bol. Die heliumstem is muziek voor mijn oren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |