Lijkt mij heel verstandigquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan helaas niet met beeldmateriaal ondersteund worden![]()
Toch 1 gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch 1 gevondenHeel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Puzzienegert!quote:
Indo gespot!quote:
Kijk, daar heb je het al.quote:
Nee, al was dat wel leuk geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik dan ook Indo ben
Want?quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, al was dat wel leuk geweest.
quote:
Ik houwdurvanquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb ook klaprozen in de voortuin, kwam als onkruid, maar zo beschouw ik ze niet!
Misschien ook eens wat andere kleuren aanschaffen, dan is het gelijk duidelijk dat het geen onkruid is
Ziet er al prima uit inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
@:LordofLeaves heb jij al appels geplukt? Ik vind mn appels er heel mooi uitzien, maar volgens de handleiding is september de plukmaand, dus moet nog een paar dagen wachten.![]()
[ link | afbeelding ]
Is toch leuk?quote:
Mooie appel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
@:LordofLeaves heb jij al appels geplukt? Ik vind mn appels er heel mooi uitzien, maar volgens de handleiding is september de plukmaand, dus moet nog een paar dagen wachten.![]()
[ link | afbeelding ]
Leuk appels plukkenquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is toch leuk?
[..]
Mooie appel.
Ja, nog even geduld hebben. Ik ga ze plukken binnen nu en 14 dagen.
In appels knijpen is ook leuk.quote:
Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In appels knijpen is ook leuk.
Niet die appels.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik knijp er alleen in om te voelen of ze niet rot zijn.
How about them apples?!quote:
Owww is dat zo??quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zijn eik alle vrouwen geen fan van clowns...
[ afbeelding ]
SEX / Gewenste intimiteiten in wellness-centraquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:05 schreef Modus het volgende:
SEX / Ongewenste erectie in sauna voorkomen
TT suggereert dat soms blijkbaar ook gewenste erecties in sauna's voorkomen moeten worden?
Ik spreek nooit vrouwenquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Hm geen idee. Ik spreek nooit mannen
Dat is wel lief van diegenequote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
heb ik zomaar opeens 2 sterretjes voor mn naam, terwijl ik rustig aan het slapen was
Geen idee wie ik hiervoor moet bedanken, maar bedankt!
Jazeker! Al had ik 1 sterretje ook al voldoende gevondenquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker! Al had ik 1 sterretje ook al voldoende gevonden
Die heb je al tochquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
Iemand een sterretje geven tot 'ie sterretjes zietquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zo krijgt iemand een sterretje geven toch weer een andere betekenis
Ik lees hier wel eens de vraag "zou jij haar geven?" Vroeg me altijd al af wat daar mee bedoeld wordt, denk dat ik het nu snapquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Iemand een sterretje geven tot 'ie sterretjes ziet
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees hier wel eens de vraag "zou jij haar geven?" Vroeg me altijd al af wat daar mee bedoeld wordt, denk dat ik het nu snap
Moet in Utrecht zijn vandaag, dus rijd ik voor de files uitquote:
Jij verdient alle sterren van de hemelquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker danquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet in Utrecht zijn vandaag, dus rijd ik voor de files uit
Wow, nog veren in mn ster ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij verdient alle sterren van de hemel
'Een beetje'quote:
Vind ik je geen type voor.quote:
Weer eens wat anders dan zo'n plug met een vossenstaart...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, nog veren in mn ster ook![]()
Goedemorgen allen!
Dat welquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik hier was waren posts per dag zeer minimaal
Puziezz?quote:
http://iszaagmansallangsgeweest.nl/quote:
Wie?quote:
Ik kijk altijd zo uit naar het weekend dat ik die site niet nodig hebquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
http://iszaagmansallangsgeweest.nl/
Voor als je het niet zeker weet
Maar ik zit deze week nog fulltime in de ziektewet, dus merk er wat minder van.
Zit je spiraal er al in?quote:
Het was een hoop gedraai, maar het is gelukt!quote:
Crabtreequote:
Ik ken het wel ,maar keek er niet echt naarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leek me al jouw type, zo lekker soepel die Crabtree.
Nee jij keek wat anders hè. Daar ging het dus mis. Is dat ook weer opgehelderdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het wel ,maar keek er niet echt naar![]()
Betraptquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee jij keek wat anders hè. Is dat ook weer opgehelderd
Morgen pas. Heb m hier wel liggen, maar draai hem er toch maar niet zelf inquote:
Is wel goedkoperquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen pas. Heb m hier wel liggen, maar draai hem er toch maar niet zelf in
*zoekt klus-smileyquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Handig ben je ook weer.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was een hoop gedraai, maar het is gelukt!
Dat kun jij wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
Is alweer weggehaald.quote:
Ja, de prijzen waren redelijk.quote:
Faxie!quote:
Oehh jij hebt het wel gezien?? Jammer dat je niet ff een cap hebt gemaaktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, de prijzen waren redelijk.
Ja, zit nu ook wel te balen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehh jij hebt het wel gezien?? Jammer dat je niet ff een cap hebt gemaakt
Ja snap ikquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, zit nu ook wel te balen.
Nee, geen idee. Ik denk dat Faxie het ook zag.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja snap ik![]()
Ik ben nu wel benieuwd![]()
Weet je wel wie die lijst had gepost?
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, de prijzen waren redelijk.
Ja vandaar de smileyquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ik denk dat Faxie het ook zag.
Zag je de lijst ook staan?quote:
De smiley of de lijst?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vandaar de smiley
Maar oke ik plaats ze soms ook willekeurig hehe
Jatogquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:07 schreef Puzzie het volgende:
Heerlijkikhouwdurvanreuzeleukemensenindittopic
lol .. in dit geval snap ik wel dat het verwijderd werd, omdat Lenny77quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:24 schreef Modus het volgende:
[..]
De drugslijst was wel het hoogtepunt
Lenny heeft het niet eens gezien denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol .. in dit geval snap ik wel dat het verwijderd werd, omdat Lenny77![]()
Het mag niet, dus prima dat het wordt verwijderd.
Maar dan borrelt er toch weer van alles naar boven over het hanteren van de regeltjes , het beleid en hoe er met users wordt omgegaan. Maar goed ik kan alleen maar zeggen dat ons Lenny een van de meest chille modjes is die ook verder kijkt en de users serieus neemt .
Oooohhhh , ik zie niet vaak spammersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Lenny heeft het niet eens gezien denk ik.
Was een spammer die in meerdere topics bezig was. Was ook binnen een paar minuten weer weg.
Allemaal links maar vage telegrams voor drugkoeriers etc.
Dacht dat het wellicht nog op mijn foon open stond, maar nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik had dat lijstje wel ff willen zien
Beter misschien ook maarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Dacht dat het wellicht nog op mijn foon open stond, maar nee.
Moet zeggen; het zag er wel wat amateuristisch uit.quote:
Uhuquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet zeggen; het zag er wel wat amateuristisch uit.
Goedemorgen btw!
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
nou schatjes het was me weer een waar genoegen , alvast bedankt voor alles![]()
Tot morgen. Puzze!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Fijne dag Puzkequote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
quote:
quote:
BURN THE HERETIC.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie doet er stom tegen jou?
Ja, leave Puzzie alone!quote:
Noooooooooooquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben niet op 'vakantie' maar er is veel mis met het beleid , en uiteindelijk ben ik maar een miezerig kut usertje die dingen aankaart en dat mag niet. Dus vandaar dat ik er ff klaar mee benquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet op 'vakantie' maar er is veel mis met het beleid , en uiteindelijk ben ik maar een miezerig kut usertje die dingen aankaart en dat mag niet. Dus vandaar dat ik er ff klaar mee ben
Jij bent allesbehalve een kut usertjequote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet op 'vakantie' maar er is veel mis met het beleid , en uiteindelijk ben ik maar een miezerig kut usertje die dingen aankaart en dat mag niet. Dus vandaar dat ik er ff klaar mee ben
* TheStigsDutchCousin is sad beneath his helmetquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey laarsjes!quote:
quote:
Valt het op?quote:
Nou okee...quote:
quote:
Die draag je nooit?quote:
Jawel - ik ben een ster in sluipen op sokjesquote:
Je bent een ninja?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel - ik ben een ster in sluipen op sokjes![]()
Ninjaaaaquote:
Oehhh... dat word uitkijken!quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oehhh... dat word uitkijken!
quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
@:MizzezAmy , look at them apples!
[ afbeelding ]
Deze blijven ook groen, al zijn ze niet zuur.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zoveel! Maar wel groen.
Ik had er gister 1 geplukt, maar die was nog wat zuur, dus ik laat de andere 5 nog even hangen
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent allesbehalve een kut usertje
Pleeeaaazze stayyyy puzzelz
Puzziequote:
Mogguh Chicka Puzzy Wuzziequote:
Wandel ze Sally!quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh Chicka Puzzy Wuzzie
@:Lordofleaves aan de wandel nu, op wandelschoenen. Mét wandelsokken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh Chicka Puzzy Wuzzie
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik las even met wandelstokken. Weet niet of LoL dat net zo interessant vindt als laarsjes en ninjasokken
Voor de rest naakt?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Nordic Stalking zou een Olympische sport moeten worden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik las even met wandelstokken. Weet niet of LoL dat net zo interessant vindt als laarsjes en ninjasokken
Stalking nog welquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nordic Stalking zou een Olympische sport moeten worden.
Yeah. Right.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor de rest naakt?Je durft wel?
Wiegen met je heuptasjequote:Op zaterdag 2 september 2023 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah. Right.
Met een rugzak & heuptasje
Sexy, niet?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wiegen met je heuptasje
quote:
quote:
Geil! Vooral als je Smintjes in je heuptasje hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah. Right.
Met een rugzak & heuptasje
Sexy, niet?
Nope, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geil! Vooral als je Smintjes in je heuptasje hebt.
Die zijn toch lekker?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, dat dan weer niet.
Waarom smintjes?![]()
Wel keelsnoepjes![]()
Smint?quote:
Ehhh... ja? Nee, ik ben zo'n Wilhelmina pepermunt vreter.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Smint?
Maar waarom specifiek Smint.....?
Ga jij er goed op?
Ouwe meuk!quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhh... ja? Nee, ik ben zo'n Wilhelmina pepermunt vreter.
Klopt, ik ben ook oude meuk.quote:
Ik ook, maar ik weiger pepermuntquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook oude meuk.
Smintjes?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weiger pepermunt
Ook niet. Ik zorg dat ik gewoon een frisse bek hebquote:
Whehe, je doet gewoon je helm niet open?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet. Ik zorg dat ik gewoon een frisse bek heb
Werkt het bestequote:Op zondag 3 september 2023 10:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, je doet gewoon je helm niet open?
Goedemorgen!
Geloof ik meteen.quote:
"Some say..."quote:
"... he keeps his helmet on to keep Verstappen away.'quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 10:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
"... he keeps his helmet on to keep Verstappen away.'
"... he keeps driving until he overturns himself.'quote:Op zondag 3 september 2023 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"...he was the racing director at Abu Dhabi 2021."
Ja, wandel maar weer weg.quote:
POEZIEquote:
Vandaag niet wandelen - haha.quote:
Awwwquote:Op zondag 3 september 2023 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Vandaag niet wandelen - haha.
Was op de fiets, vrijwilligerswerk doen
Meteen de spierpijn losgemaakt
Forum Opties | |
---|---|