Lijkt mij heel verstandigquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan helaas niet met beeldmateriaal ondersteund worden![]()
Toch 1 gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch 1 gevondenHeel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Puzzienegert!quote:
Indo gespot!quote:
Kijk, daar heb je het al.quote:
Nee, al was dat wel leuk geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik dan ook Indo ben
Want?quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, al was dat wel leuk geweest.
quote:
Ik houwdurvanquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb ook klaprozen in de voortuin, kwam als onkruid, maar zo beschouw ik ze niet!
Misschien ook eens wat andere kleuren aanschaffen, dan is het gelijk duidelijk dat het geen onkruid is
Ziet er al prima uit inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
@:LordofLeaves heb jij al appels geplukt? Ik vind mn appels er heel mooi uitzien, maar volgens de handleiding is september de plukmaand, dus moet nog een paar dagen wachten.![]()
[ link | afbeelding ]
Is toch leuk?quote:
Mooie appel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
@:LordofLeaves heb jij al appels geplukt? Ik vind mn appels er heel mooi uitzien, maar volgens de handleiding is september de plukmaand, dus moet nog een paar dagen wachten.![]()
[ link | afbeelding ]
Leuk appels plukkenquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is toch leuk?
[..]
Mooie appel.
Ja, nog even geduld hebben. Ik ga ze plukken binnen nu en 14 dagen.
In appels knijpen is ook leuk.quote:
Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In appels knijpen is ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |