quote:
Ach het is niet zo dat hij het niet gedaan heeft, hij doet het al sinds ik hem in elkaar gezet heb. Ik mot alleen al die microsoft shit niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet ik van toen je hem wilde kopen
En dan ben je drie maanden bezig
Dat lijkt mij juist dat het jou zo schattig zal staan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ik zou op een eerste werkdag kiezen voor iets waar je jezelf prettig in voelt. In mijn geval zou dat geen kort rokje zijn.
Ik denk dat je collega's het daar mee eens zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ik zou op een eerste werkdag kiezen voor iets waar je jezelf prettig in voelt. In mijn geval zou dat geen kort rokje zijn.
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel inquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
soepjurk?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel in
Keuze is gemaakt
In ieder geval succes weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel in
Keuze is gemaakt
Deisyy>ma Flodderquote:
......... ah, kom op, dit is uitdaging .............quote:
Niet? Dat valt mij wel tegen van jequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Mario weggespoeld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Voor iedereen in de Alpen,
blijf binnen en bid
https://www.ad.nl/nieuws/(...)ens-kosten~a63ae468/
Ik las het, alleen de toeristen krijgen een waarschuwingquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Voor iedereen in de Alpen,
blijf binnen en bid
https://www.ad.nl/nieuws/(...)ens-kosten~a63ae468/
Mutty weer boos omdat zijn jas nog in de feesttent hing.quote:
Feest is pas volgende weekquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mutty weer boos omdat zijn jas nog in de feesttent hing.
Zit jij nu weer mijn grappig bedoelde opmerking te verpesten?quote:
Ze gingen nu al opbouwen, dus mario zal al wel een barkruk gereserveerd hebben door daar zijn jas over te hangen.quote:
Niets mis meequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gingen nu al opbouwen, dus mario zal al wel een barkruk gereserveerd hebben door daar zijn jas over te hangen.
Beetje als handdoekje leggen op je stoel in het hotel
Oh ja? Ik zal mijn pyjama eens op je bed leggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |