Het ziet er idd niet uit zeg. Scheve ondertanden in ‘normale’ kleur en dan een rechte spierwitte rij bovenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:50 schreef Soury het volgende:
Wat een gebit heeft die Heleen bij Thijz zeg. Welke tandarts plaatst nou zo'n neppe spierwitte bovenkant?
Ik vind haar leuker dan die bakvis.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:02 schreef Bofjijff het volgende:
Charlotte is geen match denk ik. Zit bij mij ook flink in de irritatiezone, veels te druk en overdreven wmb.
Albert lijkt me geen leuke man.
quote:
veel te druk, staat mij persoonlijk tegen. Zal best aardig zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:42 schreef lily het volgende:
Ik vind Charlotte best aardig maar wel erg druk.
Dat wel, maar totaal niet sportief. En dat heeft Mike toch wel nodig.quote:
Dat weet je nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wel, maar totaal niet sportief. En dat heeft Mike toch wel nodig.
Maar er komen er nog meer!!
Tuurlijk wel.quote:
Hoezo niet? Er komen er altijd een stuk of 5. Het is niet zo dat Mike moet kiezen uit deze twee.quote:
Ik heb het over wel of niet sportief zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er komen er altijd een stuk of 5. Het is niet zo dat Mike moet kiezen uit deze twee.
Wat een aparte kijk heb jij. Mike als een Brit Dekker zien, ik vermoed eerder een gozer, beetje geblutst en de beste relatie heeft met zijn twee honden. En zwaar teleurgesteld is door eerdere relaties met vrouwen/meisjes uit Spanje, het kan prima dat hij zijn eigen emoties en gevoelens niet goed kent en uiteindelijk op mannen valt. Op beeld lijkt ie een enorme saaie lullo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:47 schreef matthijst het volgende:
Mannelijke Britt Dekker die Mike.
Die Els die in het bos gaat pissen en dat ie dan die hond erop af stuurt![]()
Dat hippiefest bij Thijz, met dat vogelhuisje![]()
Charlotte. Hou even 5 minuten je kop.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:58 schreef matthijst het volgende:
Oh, qua uiterlijk (lompe neus) en hoe ie m'n z'n kop beweegt
[ afbeelding ]
Dat op mannen vallen lijkt me idd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |