abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214400745
Drama queen die surf dude idd
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214400940
Mod Edit: nergens voor nodig om users de beoordelen

[ Bericht 71% gewijzigd door Dotteke op 25-07-2024 06:34:53 ]
pi_214401154
Malgosia tegen die nieuwe vrouw. De vrouwelijke Joop :')
  donderdag 25 juli 2024 @ 07:33:40 #254
3542 Gia
User under construction
pi_214401186
quote:
Ze heeft ook facebook https://www.facebook.com/malgosia.boone , maar staan alleen foto's en reels op.
pi_214405051
Hele ophef al over een Nederlandse deelnemer in de Belgische B&B vol lief. Hopelijk komt dat ook snel op Videoland er bij.
pi_214405118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Hele ophef al over een Nederlandse deelnemer in de Belgische B&B vol lief. Hopelijk komt dat ook snel op Videoland er bij.
Ja, dat hoop ik ook.
pi_214405642
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 07:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze heeft ook facebook https://www.facebook.com/malgosia.boone , maar staan alleen foto's en reels op.
Die weet gewoon perfect hoe ze overkomt op tv en wat er nodig is om beetje ophef te veroorzaken. Perfecte kandidaat gewoon voor de regie die vast flink gestuurd wordt. Zou zo in een TLC serie passen met die 'reality' shows daar waar bijna alles scripted is.
pi_214409272
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarschijnlijk pas als alle afleveringen geweest zijn, ik heb wel al een boel kunnen zien via een andere manier. Ik weet om welke deelnemer het gaat :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214409540
Wat een heerlijke aflevering weer!! Joyce wat een leuk wijf en dat vindt Albert ook >:) De camera die al inzoemde op de half ontblote tieten van die Poolse en dat had Joyce ook al in de smiezen.
Dat gesprek ook over hoe geweldig en fijn het was (zwangerschap, bevalling, borstvoeding) en bam gelijk eroverheen met "nou ik heb andere verhalen gehoord" dat gaat nog vuurwerk geven die twee.

Hilarisch moment ook dat Jacco bij het gesprek met Mirjam zegt dat hij in eerste instantie natuurlijk voor haar kwam maar ook voor de wilde dieren en dan zoemt de camera in op zijn zwaar behaarde benen _O_ _O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214409885
Aflevering 12: ik vond dat Mike zich in het gesprek met Noor niet zo netjes en wat kinderachtig opstellen. Hij ging niet in op de gevoelens van Noor en begon meteen zijn verwijt richting haar te uiten. Kan best dat de reactie van Noor wat herinneringen bij je oproept, maar luister ook naar haar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214409924
Je wist gewoon dat die Poolse geen nee en andere vrouw zou dulden. Smullen.
pi_214410004
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 12: ik vond dat Mike zich in het gesprek met Noor niet zo netjes en wat kinderachtig opstellen. Hij ging niet in op de gevoelens van Noor en begon meteen zijn verwijt richting haar te uiten. Kan best dat de reactie van Noor wat herinneringen bij je oproept, maar luister ook naar haar.
Het is niet echt een boeiende gozer. Noor had gelijk, het is bijzonder vervelend als hij zegt iets met haar te willen bespreken maar dat doen we morgen wel. :')

En ook vragen aan dat nieuwe meisje wat denk je over 3 jaar te doen? Zo geforceerd allemaal lijkt wel een sollicitatie gesprek. Zit weinig lol in die gast.
pi_214410943
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef Fascination het volgende:
Dit was bizar, wat een vage situatie.
pi_214411057
Heel raar dat Mirjam met haar ranger (is toch gewoon een medewerker van haar en niet een gelijkwaardige vriend) de situatie met haar eventuele toekomstige relaties bespreekt? Komt heel vreemd over. Als het nu zou gaan om een solliciterende medewerker die in het team moet passen dan snap ik het.

Stom en sneu.
pi_214411280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is niet echt een boeiende gozer. Noor had gelijk, het is bijzonder vervelend als hij zegt iets met haar te willen bespreken maar dat doen we morgen wel. :')

En ook vragen aan dat nieuwe meisje wat denk je over 3 jaar te doen? Zo geforceerd allemaal lijkt wel een sollicitatie gesprek. Zit weinig lol in die gast.
Ik denk dat hij veel op z’n uiterlijk heeft kunnen teren. Dan hoef je niet zoveel aan je innerlijk te werken.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Heel raar dat Mirjam met haar ranger (is toch gewoon een medewerker van haar en niet een gelijkwaardige vriend) de situatie met haar eventuele toekomstige relaties bespreekt? Komt heel vreemd over. Als het nu zou gaan om een solliciterende medewerker die in het team moet passen dan snap ik het.

Stom en sneu.
Dat deed me echt aan the white lotus denken. Niet in de gaten hebben dat je personeelslid van je afhankelijk is dus nooit ongedwongen eerlijk zal zijn als de mening de baas niet aanspreekt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214411447
Hetzelfde telt voor Albert ook, die heeft ook alleen maar ja-knikkers om zich heen. Zelfs Debbie deed daar aan mee. De man waant zich echt God in Spanje, vooral geen nee zeggen. Hij wordt wel enorm blase en verveeld van al die ja-knikkers, dus denk dat de Poolse binnenkort het veld moet ruimen.. _O-
pi_214411529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 07:24 schreef lily het volgende:
Malgosia tegen die nieuwe vrouw. De vrouwelijke Joop :')
Niet te geloven in die auto met de discussie over het al of niet hebben van kinderen, enorm laag en jaloers.
pi_214411559
Jacco met zijn whiskey, ook sneu en een beetje veel kinnesinne, zo van die krijgt ze niet meer, heb al genoeg gegeven.. :D
pi_214411607
Welja hoor, bij Arno zijn Nederlandse vrienden uit de buurt op visite. Snap inmiddels de norsigheid van de Fransen wel met al die 'buitenlandse' gasten. Totale segregatie in die dorpjes.
pi_214411623
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:44 schreef Firuze60 het volgende:
Jacco met zijn whiskey, ook sneu en een beetje veel kinnesinne, zo van die krijgt ze niet meer, heb al genoeg gegeven.. :D
Mwah had ik ook gedaan. Ze hebben hem ook een hele avond in zijn tent laten zitten terwijl iedereen gezellig een drankje deed bij een vuurtje.
pi_214411638
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Mwah had ik ook gedaan. Ze hebben hem ook een hele avond in zijn tent laten zitten terwijl iedereen gezellig een drankje deed bij een vuurtje.
Mwah, dat was duidelijk in scene gezet, met cameralui om hem heen.
pi_214411661
Albert met zijn poppetjes, hahahaha! Ja, dat is een niche, net als treintjes verzamelen. Zelf heb ik ook iets met miniaturen dus begrijp die passie/hobby.
pi_214411686
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mwah, dat was duidelijk in scene gezet, met cameralui om hem heen.
Idd :D mensen denken echt dat alles real is. Staan daar 2 cameramensen, geluidsman en 1 redacteur plus een notulist om hem heen haha. Dat zijn echt van die scenes van dat het wel gebeurd kan zijn maar dat ze dan vragen: kan je dat nog even naspelen zodat we dat ook op camera hebben voor de storyline.
pi_214411727
Ik vermoed dat Paul zijn billen samenknijpt dat ie ooit zijn zus heeft overgehaald om mee te doen onder druk van Debbie, de 'producer'.
pi_214414747
Dochter van maghosha wil ook beroemd worden:

https://www.instagram.com/nathaliebluemusic?igsh=aGJyeDJodnNhNXQ3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')