Ze heeft ook facebook https://www.facebook.com/malgosia.boone , maar staan alleen foto's en reels op.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:50 schreef matthijst het volgende:
Zelfde ketting, en wellicht dezelfde jurk
Ja, dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Hele ophef al over een Nederlandse deelnemer in de Belgische B&B vol lief. Hopelijk komt dat ook snel op Videoland er bij.
Die weet gewoon perfect hoe ze overkomt op tv en wat er nodig is om beetje ophef te veroorzaken. Perfecte kandidaat gewoon voor de regie die vast flink gestuurd wordt. Zou zo in een TLC serie passen met die 'reality' shows daar waar bijna alles scripted is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze heeft ook facebook https://www.facebook.com/malgosia.boone , maar staan alleen foto's en reels op.
Waarschijnlijk pas als alle afleveringen geweest zijn, ik heb wel al een boel kunnen zien via een andere manier. Ik weet om welke deelnemer het gaatquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Hele ophef al over een Nederlandse deelnemer in de Belgische B&B vol lief. Hopelijk komt dat ook snel op Videoland er bij.
Het is niet echt een boeiende gozer. Noor had gelijk, het is bijzonder vervelend als hij zegt iets met haar te willen bespreken maar dat doen we morgen wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 12: ik vond dat Mike zich in het gesprek met Noor niet zo netjes en wat kinderachtig opstellen. Hij ging niet in op de gevoelens van Noor en begon meteen zijn verwijt richting haar te uiten. Kan best dat de reactie van Noor wat herinneringen bij je oproept, maar luister ook naar haar.
Dit was bizar, wat een vage situatie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 12: ik vond dat Mike zich in het gesprek met Noor niet zo netjes en wat kinderachtig opstellen. Hij ging niet in op de gevoelens van Noor en begon meteen zijn verwijt richting haar te uiten. Kan best dat de reactie van Noor wat herinneringen bij je oproept, maar luister ook naar haar.
Ik denk dat hij veel op z’n uiterlijk heeft kunnen teren. Dan hoef je niet zoveel aan je innerlijk te werken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet echt een boeiende gozer. Noor had gelijk, het is bijzonder vervelend als hij zegt iets met haar te willen bespreken maar dat doen we morgen wel.![]()
En ook vragen aan dat nieuwe meisje wat denk je over 3 jaar te doen? Zo geforceerd allemaal lijkt wel een sollicitatie gesprek. Zit weinig lol in die gast.
Dat deed me echt aan the white lotus denken. Niet in de gaten hebben dat je personeelslid van je afhankelijk is dus nooit ongedwongen eerlijk zal zijn als de mening de baas niet aanspreekt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Heel raar dat Mirjam met haar ranger (is toch gewoon een medewerker van haar en niet een gelijkwaardige vriend) de situatie met haar eventuele toekomstige relaties bespreekt? Komt heel vreemd over. Als het nu zou gaan om een solliciterende medewerker die in het team moet passen dan snap ik het.
Stom en sneu.
Niet te geloven in die auto met de discussie over het al of niet hebben van kinderen, enorm laag en jaloers.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:24 schreef lily het volgende:
Malgosia tegen die nieuwe vrouw. De vrouwelijke Joop
Mwah had ik ook gedaan. Ze hebben hem ook een hele avond in zijn tent laten zitten terwijl iedereen gezellig een drankje deed bij een vuurtje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:44 schreef Firuze60 het volgende:
Jacco met zijn whiskey, ook sneu en een beetje veel kinnesinne, zo van die krijgt ze niet meer, heb al genoeg gegeven..
Mwah, dat was duidelijk in scene gezet, met cameralui om hem heen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah had ik ook gedaan. Ze hebben hem ook een hele avond in zijn tent laten zitten terwijl iedereen gezellig een drankje deed bij een vuurtje.
Iddquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mwah, dat was duidelijk in scene gezet, met cameralui om hem heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |