Het zag er gewoon grappig uit omdat er een ander scherm voor zatquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je ziet zelf toch dat het middelpunt van de haircross niet in Almere staat
Sky is inmiddels in handen van een Mexicaanse mediatycoon ?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bernie Collins weer met een update. Sky heeft Red Bull om een verklaring gevraagd. RB geeft aan dat Verstappen eerder binnen werd gehaald om Alonso af te dekken.
Sky vindt deze verklaring bijzonder quizzical en gaat vragen stellen aan Horner na de wedstrijd, gaat verder uitgezocht worden.
Spannend, hoe heeft RB het zo kunnen verprutsen dat RB 1 en 2 werd in de race?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bernie Collins weer met een update. Sky heeft Red Bull om een verklaring gevraagd. RB geeft aan dat Verstappen eerder binnen werd gehaald om Alonso af te dekken.
Sky vindt deze verklaring bijzonder quizzical en gaat vragen stellen aan Horner na de wedstrijd, gaat verder uitgezocht worden.
Dit is serieus, ik heb voor de verandering een keer het Sky commentary op staan.quote:
Zet die oranje bril eens afquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die was ik vergeten
1. Monaco
2. Zandvoort
3. De rest
En dan straks weer een kortere stint rijden dan VER, classic.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens Sky is Perez zijn banden aan het managen want hij ligt 3 seconden achter...
Hoezo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef fietsie het volgende:
Dani Ric had hier dus best moeten kunnen presteren... gezien TSU
SKY komt graag op voor de niet engelse coureurs!quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is serieus, ik heb voor de verandering een keer het Sky commentary op staan.
Niet teleurgesteld.
Die niet Max heetquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
SKY komt graag op voor de niet engelse coureurs!
quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is serieus, ik heb voor de verandering een keer het Sky commentary op staan.
Niet teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |