Ik zeg doenquote:
Nu zie je ze niet van hentheeving!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je mag daar helemaal niet parkeren
Zelfs die Britten zijn verbaasd over de veranderlijkheid.quote:
Op een listige baan met wisselende omstandigheden wil je gewoon zo weinig mogelijk grip hebben natuurlijkquote:
Hij heeft géén eerdere straf. Eigenwijsje..quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, haha
En er zijn regels voor, dus dit zal de 2e straf wel zijn.
dit circuit is inhalen zo goed als onomgelijkquote:
Als je op de 18e plek rijdt moet je natuurlijk wel iets anders proberen en gokken, dan is dit in principe wel de meest logische keuze.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:28 schreef Jane het volgende:
George denkt hem uit te kunnen rijden op hard. Alsof het vanaf nu droog blijft.
Ferrari Hongarije vibesquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op een listige baan met wisselende omstandigheden wil je gewoon zo weinig mogelijk grip hebben natuurlijk
Uhuhquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit circuit is inhalen zo goed als onomgelijk
Fine, madame.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft géén eerdere straf. Eigenwijsje..
Zelfs op Monaco kan het.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit circuit is inhalen zo goed als onomgelijk
NK op de kast jagen. lagaanquote:
Skill issuequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Wtf gebeurde er met Perez? Had 11 seconden voorsprong, paar rondjes later nog maar 4 seconden
Was pas de 1e klapper in de muur vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijk een safety car. (Had veel eerder gemoeten maar dat terzijde)
Knotsgekke race.
Onkundequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Wtf gebeurde er met Perez? Had 11 seconden voorsprong, paar rondjes later nog maar 4 seconden
Helaas ben je op die harde compounds nog sneller genaaid wanneer het begint te regenen dan op een zacht setje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je op de 18e plek rijdt moet je natuurlijk wel iets anders proberen en gokken, dan is dit in principe wel de meest logische keuze.
Maxquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Problemen met zijn talent.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
die kan niet rijden in de regen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Hij racete naar zijn volle vermogen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Kan er gewoon geen reet van.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Max gebeurdequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Doet ie toch niet express.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Zorro het volgende:
Sargeant verneukt Piastri's race.
Ik heb vanaf nu officieel een grafhekel aan Sargeant.
Ja maar als de SC er eerder was, was die crash helemaal niet gebeurd natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Was pas de 1e klapper in de muur vandaag
Stukje PEBSAC.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Ook..quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht dat Max zo goed was
Max is een paar klassen beter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, haha
En er zijn regels voor, dus dit zal de 2e straf wel zijn.
Dat geld voor vandaag, maar ook komend seizoen...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:31 schreef LTVDK het volgende:
Sargeant heeft geen stoeltje kunnen vinden
wij hem welquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Logan Sargeant ziet het even niet meer zitten
Wij zagen hem wel zittenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
ja buienradar wisselt per minuut met wel of geen bui over het circuit waar het zeer moeilijk inhalen isquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan er precies onderlangs gaan.
ze mogen hier maar 60 ipv 80 normaal, omdat het zo krap isquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef daNpy het volgende:
Speeding in de pitlane gebeurt wel veel dit jaar... Of lijkt dat maar?
Die heeft zijn kansen verneukt door niet toen het al regende bij de start in de pits meteen naar inters te gaan,quote:
Die nieuwe Maldonado en Oconquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lawson zou 5 sec hebben voor speeding
Werd omgeroepen op het circuit
Ik snap niet hoe dat kan eigenlijk. Ze hebben toch zo'n limiter? Knopje indrukken en je kan niet te hard, zou je denken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef daNpy het volgende:
Speeding in de pitlane gebeurt wel veel dit jaar... Of lijkt dat maar?
Schumacheresque. Dat dan Alesi in de regen 3 seconden sneller is dan de rest van het veld, en dat dan Schumacher voorbij komt met 5 seconden sneller dan de rest.quote:
Wij zien hem al even niet meer zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Dat weten ze gewoon lijkt me. Of zitten slapen bij de briefing.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze mogen hier maar 60 ipv 80 normaal, omdat het zo krap is
Dat lijkt me zwáár overdrevenquote:
Wel als je te laat remt natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat kan eigenlijk. Ze hebben toch zo'n limiter? Knopje indrukken en je kan niet te hard, zou je denken.
Als je het knopje te laat indrukt ben je nog niet genoeg afgeremd als je over de lijn van de pits gaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat kan eigenlijk. Ze hebben toch zo'n limiter? Knopje indrukken en je kan niet te hard, zou je denken.
Net nog in het grasquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij zien hem al even niet meer zitten.
Gohquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes heeft het strategisch weer dik in orde.
McLaren ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft meer ingehaald dan ik dacht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef wdn het volgende:
Absoluut leuke race
en dat zonder inhaalacties
Sjors kan natuurlijk geen podium halen als de geit moeite heeft in de top 10 te eindigen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Hij is vast aan het uitproberen hoe dat is, zo zonder stoeltjequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:31 schreef LTVDK het volgende:
Sargeant heeft geen stoeltje kunnen vinden
Moet je wel afgeremd zijn, op de limiter duwen met 200 wil niet echt. Maar het is wel apart idd, alsof er een afwijking is tussen Speedo en meter in de pit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar gaat mijn managerquote:
Bandenreglement geldt sowieso niet tijdens een natte race.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Banden regelement is toch wel uit het raam? Vreemd.
Vanwege regen en rijden op inters enzoquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Denk het wel. Soft en Inter zijn toch 2 verschillende compoundsquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
De geit is ook teruggevallen, die had een lekkere eerste ronde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Sjors kan natuurlijk geen podium halen als de geit moeite heeft in de top 10 te eindigen.
Op Viaplay zeiden ze dat het banden regelement nog van kracht is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanwege regen en rijden op inters enzo
Hamilton is net zo goed als Verstappenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Te druk met Hamilton naar voren krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Viaplay moet gewoon gelijk F1 uitzendrechten inleveren met deze onzin te verkondigenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op Viaplay zeiden ze dat het banden regelement nog van kracht is.
Nu weet ik het, Viaplay... maar toch
Moet je eens Luyendijk crash safety car zoeken op YTquote:
Wel eens bijna geraakt.quote:
Maar Coulthard niet zien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schumacheresque. Dat dan Alesi in de regen 3 seconden sneller is dan de rest van het veld, en dat dan Schumacher voorbij komt met 5 seconden sneller dan de rest.
quote:
Lijkt me wel hequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:37 schreef fietsie het volgende:
Rijdt ie Perez nu in 1 ronde uit de DRS?
In een halve al waarschijnlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:37 schreef fietsie het volgende:
Rijdt ie Perez nu in 1 ronde uit de DRS?
In dezelfde auto.quote:
Heet die nu ook de Arie Luyendijk bocht?quote:
Press the red button if you are a skyglass customerquote:
Levert alsnog geen punt opquote:
Arie Penarie bochtquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heet die nu ook de Arie Luyendijk bocht?
Heeft 'ie lekker veel aan buiten de top 10quote:
Mwah...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:40 schreef Abdus18 het volgende:
bah, nu pas thuis. Volgens mij heb ik wat dingetjes gemist
Beste eerste half uur van het jaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:40 schreef Abdus18 het volgende:
Niet echtquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:40 schreef Abdus18 het volgende:
Mn Buienalarm zegt dat het rode stuk van de bui ten noorden gaat, over Bloemendaal het meest. Maar het circuit krijgt ook een stuk. Vanaf ca 1630/1645 uur..quote:
BIj RB hadden ze het over regen over een 30m.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Mn Buienalarm zegt dat het rode stuk van de bui ten noorden gaat, over Bloemendaal het meest. Maar het circuit krijgt ook een stuk. Vanaf ca 1630/1645 uur..
buienradar nu ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Mn Buienalarm zegt dat het rode stuk van de bui ten noorden gaat, over Bloemendaal het meest. Maar het circuit krijgt ook een stuk. Vanaf ca 1630/1645 uur..
Dat was ook wel categorie voorover bukken en alles open gooien hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
De geit laat ook zien dat inhalen hier nagenoeg onmogelijk is.
Het is Ferrari, je mag blij zijn dat er een voorvleugel opgezet is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef PirE het volgende:
Verkeerde afstelling op die voorvleugel van Leclerc?
Zal wel niet te voorspellen zijn, zo aan zee ;Dquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef wdn het volgende:
[..]
BIj RB hadden ze het over regen over een 30m.
Chaos incomingquote:
En Piastri lukte het ook al niet omdat het zo onmogelijk is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was ook wel categorie voorover bukken en alles open gooien hoor.
Ik heb in Buienalarm toch écht de bui noordelijker liggenquote:
Begin vd race was het andersomquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky heeft uitgezocht: Red Bull heeft de call gemaakt om Verstappen eerder naar binnen te halen. Perez heeft geen keuze gekregen.
Ze hadden kunnen dubbelstackenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky heeft uitgezocht: Red Bull heeft de call gemaakt om Verstappen eerder naar binnen te halen. Perez heeft geen keuze gekregen.
Dat het onmogelijk is is sowieso onzin natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Piastri lukte het ook al niet omdat het zo onmogelijk is.
Lijkt me heel normaal dat je 2e rijder ondergeschikt is aan de kopman.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Neem ook even mee dat Max 8 seconden goed maakte in 5 rondjesquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ja maar dat is niet wat ze bij SKY willen horenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin vd race was het andersom
Hij was op de intermediate 2 seconde per ronde sneller, lijkt me dat ie dat ook wel verdiende.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Buienalarmquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb in Buienalarm toch écht de bui noordelijker liggen
(edit maar idd een stukje van de andere bui ca 1610 over Circuit)
Tuurlijk. Ze geven altijd de tweede coureur voordeel om te voorkomen dat ze posities verliezen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat doen ze niet uiteraard.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Neem ook even mee dat Max 8 seconden goed maakte in 5 rondjes
Misschien kunnen ze nu gaan uitzoeken waarom Russell zo ver achter HAM rijdt, terwijl hij als 3e startte.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Had wel gekund idd, maar dan had max wel een klein beetje tijd verloren en was hij nog meer mad geweestquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden kunnen dubbelstacken
Het maakt niet (meer) uit. Anders had hij nu wel binnen Max z'n DRS gezeten na de safety car.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky's Bernie Collins heeft uitgezocht: Red Bull heeft de call gemaakt om Verstappen eerder naar binnen te halen. Perez heeft geen keuze gekregen.
Nee. Maar 1 pitcrew hier.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden kunnen dubbelstacken
Oh nee, wat erruuuugh. Je eerste coureur voortrekken die net 2-3 seconden per rondje sneller aan het rijden was. Heel gek. Zie je normaal nooit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky's Bernie Collins heeft uitgezocht: Red Bull heeft de call gemaakt om Verstappen eerder naar binnen te halen. Perez heeft geen keuze gekregen.
Zal wel weer grote ophef opleveren bij teamLH.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met al die inhaalacties vandaag is het gewoon prachtig om dat aan te halenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat het onmogelijk is is sowieso onzin natuurlijk
Volgens mij wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:48 schreef Mano_ het volgende:
Heeft Lawson zijn straf eigenlijk al gehad? Hij zit minder dan 10s achter TSU, erg netjes dan!
Dat maakt niet uit natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nu gaan uitzoeken waarom Russell zo ver achter HAM rijdt, terwijl hij als 3e startte.
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:48 schreef Mano_ het volgende:
Heeft Lawson zijn straf eigenlijk al gehad? Hij zit minder dan 10s achter TSU, erg netjes dan!
Je kan natuurlijk cherry picking doen bij welk team je hier wel en geen aandacht aan besteed.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh nee, wat erruuuugh. Je eerste coureur voortrekken die net 2-3 seconden per rondje sneller aan het rijden was. Heel gek. Zie je normaal nooit.
Typisch Haas. Die rijden zo vaak met halfgare banden in een soort wanhoopspoging er nog wat van te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Arme Kev
Wordt echt aan alle kanten voorbij gesjeesd
En dat ze perez in ronde 1 de eerste stop gaven terwijl hij achter lag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Neem ook even mee dat Max 8 seconden goed maakte in 5 rondjes
De wolken in Zandvoort zijn anders.quote:
Nee, Max is zijn banden aan het managen want hij ligt slechts 3 seconden voorquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens Sky is Perez zijn banden aan het managen want hij ligt 3 seconden achter...
Zaak van nationaal belang.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef fietsie het volgende:
Waarom doet het Polygoonjournaal trouwens de verslaggeving?
Ik heb de NOS eveneens kans gegeven, maar manmanman. Toch maar F1TV aangezet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef fietsie het volgende:
Waarom doet het Polygoonjournaal trouwens de verslaggeving?
Ferrari radar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef Nizno het volgende:
t wordt toch wel steeds minder regen, nu alleen nog de lichtste kleur wolkjesregen
[ afbeelding ]
Dat was een shot van het Ferrari strategisch teamquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef PS. het volgende:
Waarom zitten we naar het weer in Almere te kijken?
Ferrariquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef PS. het volgende:
Of het blijft droogquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef Zwoerd het volgende:
Ferrari meldt 'light shower' dat wordt dus een wolkbreuk.
Omdat Ferrariquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef PS. het volgende:
#dontcarequote:
Ja jammer.quote:
Als ie straks maar niet in slaap sukkelt.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
George: “laten we eens een harde band pakken”
Wat nu weer dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
Die britten zijn ook echt een stelletje zuigers omtrent alles wat met max te maken heeft.
Die was ik vergetenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monaco is nog steeds de beste race van 2023
Britten zuigen sowieso...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
Die britten zijn ook echt een stelletje zuigers omtrent alles wat met max te maken heeft.
Ofnie, die kunnen beter de focus op Rusjol leggen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
Oostenrijk was ook wel leuk schijnt, maar die ben ik vergeten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die was ik vergeten
1. Monaco
2. Zandvoort
3. De rest
Is dit serieus?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bernie Collins weer met een update. Sky heeft Red Bull om een verklaring gevraagd. RB geeft aan dat Verstappen eerder binnen werd gehaald om Alonso af te dekken.
Sky vindt deze verklaring bijzonder quizzical en gaat vragen stellen aan Horner na de wedstrijd, gaat verder uitgezocht worden.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bernie Collins weer met een update. Sky heeft Red Bull om een verklaring gevraagd. RB geeft aan dat Verstappen eerder binnen werd gehaald om Alonso af te dekken.
Sky vindt deze verklaring bijzonder quizzical en gaat vragen stellen aan Horner na de wedstrijd, gaat verder uitgezocht worden.
Ik dacht even dat je een grapje maakte, maar volgens mij is dit serieus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vrijwillig naar Sky luisteren, dan ben je echt levensmoequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Detective bureau Sky.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Papa Perez is het daar niet mee eens, die stuurt los zetas eropaf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het maakt niet (meer) uit. Anders had hij nu wel binnen Max z'n DRS gezeten na de safety car.
Dat deden ze in België ook. En eerder deze race ook.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |