Gelachenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Minteh is echt een buitencategorie talent voor zijn leeftijd
Van mij mag Zerrouki inderdaad best er in komen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En Zerrouki is (veel) beter dan Wieffer in deze vorm.
Aan de andere kant, met zijn acties die soms ook super lomp zijn.. wel veel dreigender dan ali of dilrosunquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buitencategorie in kluns zijn bedoel je?
Die heeft geen demonen meer in zijn hoofd nu hij weet dat Bayern definitief is afgehaakt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:18 schreef Kerftminister het volgende:
Vind De Geert tot nu toe met afstand de beste
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buitencategorie in kluns zijn bedoel je?
over 3 jaar is hij gewoon een topspeler in engelandquote:
Als ik jou was zou ik een topic aanmaken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
over 3 jaar is hij gewoon een topspeler in engeland
dat ventje komt rechtstreeks van amateurvoetbal vandaan......
Geboren op 1 januari 2004.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
over 3 jaar is hij gewoon een topspeler in engeland
dat ventje komt rechtstreeks van amateurvoetbal vandaan......
fixedquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:20 schreef Pistolero het volgende:
In de 2e 3e helft graag Zerrouki en Sauer erin en Wieffer en Minteh eruit. En dan rond minuutje 60 onze JapannerGod erin voor GimenezStengs.
Geen dank @:Arne
Kwartiertje flink hozen, daarna 2e helft in zonneschijn spelenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:21 schreef Ali_boo het volgende:
In de kuip regent het weer en bij mij schijnt de zon
Ik ben voorquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwartiertje flink hozen, daarna 2e helft in zonneschijn spelen
Wief heeft inderdaad even het vertrouwen nodig, en iemand naast hem die ook wat met de bal kan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:25 schreef bbuddybb het volgende:
"Laten we gewoon even de Oranje-international en speler die een transferwaarde vertegenwoordigt en tevens de missing link was vorig seizoen op de bank zetten."
Een aantal van jullie is zo kortzichtig.
Zo kun je niets opbouwen.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een topic aanmaken.
Volgens mij laat hij in de trainingen dingen zien dat hij een basisplek heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |