abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2023 @ 20:16:56 #126
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211215964
Over de verhaallijn tussen Bing en Kaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211216239
Haha.
Sinds wanneer is Janine een talkshowhost?

Leuk om Kyra/Bibi weer in een serie te zien.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 6 november 2023 @ 20:41:41 #128
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_211216387
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 20:34 schreef superniger het volgende:
Haha.

al een paar x voorbij zien komen :)
pi_211227280
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 20:16 schreef Claude_Viole het volgende:
Over de verhaallijn tussen Bing en Kaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die verhaallijn ook niet. Doet me qua opbouw denken aan het verhaal met Martine rond seizoen 27 of met die dokter Rob een paar jaar later. Nieuwe schurken zijn 'ineens' in beeld, bekende karakters worden er ad random in betrokken en het zit vol met plottwists die uit het niets komen en dus ook eigenlijk nergens op slaan.

Kaan is dus een corrupte agent? Eentje die blijkbaar ook redelijk bovenaan een groot drugscircuit staat, want inmiddels hebben ze heel de BOKS-keten al nodig om te verhandelen. Maar hij laat wel Bing met veel bravoure arresteren vanwege drugssmokkel. Dan vestig je toch alleen de aandacht maar op jezelf? En als Kaan uiteindelijk gewoon wél een heel toegewijde rechercheur is dan is het verhaal bijzonder slecht neergezet.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 7 november 2023 @ 20:19:58 #130
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_211227397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:12 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik snap die verhaallijn ook niet. Doet me qua opbouw denken aan het verhaal met Martine rond seizoen 27 of met die dokter Rob een paar jaar later. Nieuwe schurken zijn 'ineens' in beeld, bekende karakters worden er ad random in betrokken en het zit vol met plottwists die uit het niets komen en dus ook eigenlijk nergens op slaan.

Kaan is dus een corrupte agent? Eentje die blijkbaar ook redelijk bovenaan een groot drugscircuit staat, want inmiddels hebben ze heel de BOKS-keten al nodig om te verhandelen. Maar hij laat wel Bing met veel bravoure arresteren vanwege drugssmokkel. Dan vestig je toch alleen de aandacht maar op jezelf? En als Kaan uiteindelijk gewoon wél een heel toegewijde rechercheur is dan is het verhaal bijzonder slecht neergezet.
Als Kaan niet corrupt blijkt te zijn is het wel heel matig idd
  woensdag 8 november 2023 @ 02:09:30 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211230604
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Erger nog: Pascale donderde qua karakter mee in dezelfde afgrond als Benjamin en Ray begin seizoen 14. Vanaf dát moment maakte Pascale een 180-graden draai als personage en werd ze ineens een feestbeest/slettebak, inclusief onenightstand met Robert :') Het moment dat ze de levende Benjamin en Ray ziet in het ziekenhuis en gaat van "NEE!! WAAROM ZIJN JULLIE NIET DOOD!!!" is ook iconisch voor de downfall van haar personage. Daarna probeerden de schrijvers nog aan course correction te doen, maar het was eigenlijk al te laat. Toen bleek Maria Kooistra zwanger te zijn en dat grepen de makers aan om Pascale uit de serie te werken. En zelfs haar moordzaak was niet heel boeiend, aangezien de schrijvers vooral de focus legden op Laura en de voogdij rond Sil en de moord op Pascale maar bijzaak was _O-
Ik vond dat geen leuk personage ze klapte Robin in zijn gezicht en liet baby Sil bijna verzuipen Ray vond ik een beter personage.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 8 november 2023 @ 14:12:13 #132
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_211233871
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Erger nog: Pascale donderde qua karakter mee in dezelfde afgrond als Benjamin en Ray begin seizoen 14. Vanaf dát moment maakte Pascale een 180-graden draai als personage en werd ze ineens een feestbeest/slettebak, inclusief onenightstand met Robert :') Het moment dat ze de levende Benjamin en Ray ziet in het ziekenhuis en gaat van "NEE!! WAAROM ZIJN JULLIE NIET DOOD!!!" is ook iconisch voor de downfall van haar personage. Daarna probeerden de schrijvers nog aan course correction te doen, maar het was eigenlijk al te laat. Toen bleek Maria Kooistra zwanger te zijn en dat grepen de makers aan om Pascale uit de serie te werken. En zelfs haar moordzaak was niet heel boeiend, aangezien de schrijvers vooral de focus legden op Laura en de voogdij rond Sil en de moord op Pascale maar bijzaak was _O-
Oooh zwanger, die had ik even helemaal gemist. Weer wat geleerd. :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 8 november 2023 @ 14:12:40 #133
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_211233874
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 20:34 schreef superniger het volgende:
Haha.
SPOILER
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 10 november 2023 @ 14:56:46 #134
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211253608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:12 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik snap die verhaallijn ook niet. Doet me qua opbouw denken aan het verhaal met Martine rond seizoen 27 of met die dokter Rob een paar jaar later.
Billy en die Carmen (die opeens vanuit het niets kwam)!
Dat was ook een duffe verhaallijn waarbij ik GTST maar even links heb laten liggen.

De come-back van Martine was ook een lachertje. Ze kwam aan het eind nog met een laatste wraakactie waarbij alle bewijzen tegen Ludo, een week of twee na haar verdwijning, bij de politie zouden worden bezorgd. Hier hebben we niks meer van gehoord... :')
pi_211254826
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:56 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Billy en die Carmen (die opeens vanuit het niets kwam)!
Dat was ook een duffe verhaallijn waarbij ik GTST maar even links heb laten liggen.

De come-back van Martine was ook een lachertje. Ze kwam aan het eind nog met een laatste wraakactie waarbij alle bewijzen tegen Ludo, een week of twee na haar verdwijning, bij de politie zouden worden bezorgd. Hier hebben we niks meer van gehoord... :')
Had allemaal een hoog scoobydoo gehalte. Zoveel karakters die van goed, naar slecht, naar dubbelrol en dus toch goed, nee toch slecht gingen. Maxime, Janine, Sjors, Malena, noem maar op.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:46:32 #136
268260 Dr.Mikey
pi_211291597
Exit Saskia denk ik
R.I.P DTS.
pi_211293271
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Exit Saskia denk ik
En Julian natuurlijk een makkelijke rebound met mevrouw de fysiotherapeute.
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:26:20 #138
268260 Dr.Mikey
pi_211293616
Nu kunnen we gaan timen of de Verduyntjes het langer vol houden als de Bouwhuisjes en de Huygens.

Nieuw gezin incoming in vijf jaar ?
R.I.P DTS.
pi_211296349
Wat een shitmanier om afscheid te nemen van personages. Demi was nog tot daar aan toe, maar dit met Saskia is wel heel haasje repje. Dood in de crash was beter geweest.
't Echte en 't ware!
pi_211299530
Saskia/Tamara gaat GTST verlaten. Denk dat de verhaallijn Jullian/Saskia en kids teniet gedaan wordt.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 15 november 2023 @ 01:41:02 #141
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211299730
Een scheiding is iets dat we al een tijd niet meer hebben gezien in de soap, terwijl dat in het echt natuurlijk ook gewoon gebeurt. De knipperlichtrelatie van Ludo en Janine is niet bepaald typisch. :D
  donderdag 16 november 2023 @ 00:31:37 #142
268260 Dr.Mikey
pi_211309530
Die hele erge definitieve exit van saskia na die van demi is wel apart had inderdaad een van de twee laten dood gaan tijdens de crash.
R.I.P DTS.
pi_211312897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 01:41 schreef James1988 het volgende:
Een scheiding is iets dat we al een tijd niet meer hebben gezien in de soap, terwijl dat in het echt natuurlijk ook gewoon gebeurt. De knipperlichtrelatie van Ludo en Janine is niet bepaald typisch. :D
Maar de scheiding is hier totaal niet realistisch. Dit koppel heeft Chemie, tot aan de bruiloft geen sores in de relatie (natuurlijk wel veel ellende er omheen) dus het voelt enorm geforceerd. En dat terwijl Nina en Bing een droomhuwelijk spelen wat al 10x is geteisterd door leugens, bedrog en overspel.
't Echte en 't ware!
pi_211313408
Saskia is niet definitief weg lijkt me. Anders zou het wel weer heel matig zijn als het zoveelste gezin na de Huygens en de Bouwhuisjes volledig uit elkaar wordt geschreven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211315912
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Saskia is niet definitief weg lijkt me. Anders zou het wel weer heel matig zijn als het zoveelste gezin na de Huygens en de Bouwhuisjes volledig uit elkaar wordt geschreven.
Als het puur schrijfwerk is en niet omdat Tamara een ander pad kiest is het in korte tijd wel weer een rare richting die de serie kiest.

Wat wel is; je merkt dat het clubje van 40+ mannen te groot is. Zogenaamd een grote vriendenclub maar het zit een beetje op slot voor mijn gevoel.
't Echte en 't ware!
  donderdag 16 november 2023 @ 20:26:25 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211317114
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel:
quote:
Brinkmans exit lijkt definitief. De 45-jarige actrice heeft namelijk besloten om nieuwe paden te bewandelen in haar carrière, zo laat RTL aan GTSTCourant weten.
https://gtstcourant.com/nieuws/tamara-brinkman-verlaat-gtst/

En men heeft dus besloten om de rol niet te recasten (zoals gebeurd is met Steef), maar in plaats daarvan afscheid te nemen van het personage.
  vrijdag 17 november 2023 @ 00:30:24 #147
268260 Dr.Mikey
pi_211319396
Tamara brinkman heeft het nog al onverwachts aangegeven denk ik met misschien de tijdelijke exit als bedenktijd ?

Er is wel iets gebeurd want het is maar een rare exit zo van nul naar honderd.
R.I.P DTS.
  vrijdag 17 november 2023 @ 02:24:14 #148
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211319581
Ik vind het vreemd dat ze de rol niet recasten. Een stabiel gezin met puberkinderen, uit huis vliegende kinderen, daar zou je nog best wel wat leuks mee kunnen doen. Leeg nest syndroom bij de moeder, bijvoorbeeld.
pi_211320957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tamara brinkman heeft het nog al onverwachts aangegeven denk ik met misschien de tijdelijke exit als bedenktijd ?

Er is wel iets gebeurd want het is maar een rare exit zo van nul naar honderd.
Dit ja, anders had je haar net zo goed als karakter kunnen laten sterven bij de crash.
pi_211320971
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 02:24 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze de rol niet recasten. Een stabiel gezin met puberkinderen, uit huis vliegende kinderen, daar zou je nog best wel wat leuks mee kunnen doen. Leeg nest syndroom bij de moeder, bijvoorbeeld.
Misschien komt ze over een tijd in de recast terug als Julian net iets met die Elisa heeft :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')