Of Ludo 2.0. In de periode dat Stefano Janine zwanger maakte van Lucas zat Ludo gefrustreerd in de huiskamer in rolstoel omdat hij niet meer kon lopenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:08 schreef superniger het volgende:
Lol.
Stefano = Remco 2.0 met zijn verlamde benen.
Of Robert 2.0quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Of Ludo 2.0. In de periode dat Stefano Janine zwanger maakte van Lucas zat Ludo gefrustreerd in de huiskamer in rolstoel omdat hij niet meer kon lopen
Hij staat ook op de castfoto.quote:Op zondag 3 september 2023 02:33 schreef freaky40 het volgende:
Slaby/Marwan zag ik al weer in de leader (met een snorretje) die komt weer terug. Zit ook in Expeditie Robinson dit seizoen dus vandaar zijn exit in GTST ook. Dan was het dus tijdelijk.
Doet ze wel eens niet iets doms dan?quote:Op woensdag 6 september 2023 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Linda gaat weer iets heel doms doen.
Vreselijk personage.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:08 schreef DjVero het volgende:
De jat-smurf doet ook weer mee, zie ik? Mooi dat dat rare gedrag van hem nu eens aangepakt werd.
Ja, vooral omdat zij inmiddels toch wel volwassen moet zijn. Toch doet ze nog de meest kinderlijke dingen.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:07 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Doet ze wel eens niet iets doms dan?
Vind haar echt irritant.
Lieke charlie was nog minder volwassen eerst alleen maar zeuren en om de haverklap vreemdgaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:32 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat zij inmiddels toch wel volwassen moet zijn. Toch doet ze nog de meest kinderlijke dingen.
Net zoals Charlie vroeger. Ze kwam in de serie als puber, maar uiteindelijk begon ze volwassen te worden en toch viel ze dan continu weer terug in het enorm domme puberale gedrag. Denk dat Charlie pas echt volwassen werd toen Lieke de rol uiteindelijk over ging nemen.
Heel raar altijd. Net zoals dat domme gedrag van Stefano en Nina bijvoorbeeld. Kom op zeg. Gok dat Nina 35 is en Stefano 50 in de serie? Al was Stefano wel een stuk ouder dan 15 toen Nina werd geboren, dus eigenlijk moet Stefano al dik 55 jaar zijn
Vind haar verhaallijnen met die arts ook niets. Het is wat te overdreven 'sitcom'-achtig wat niet past bij GTST. Er mag best humor in zitten, maar doe het dan bescheiden. Meneer Harmsen was onbedoeld grappig destijds, en zelfs Jeff Alberts had best grappige scenes. En nu met Henk erbij is er ook al zat humor in.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:07 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Doet ze wel eens niet iets doms dan?
Vind haar echt irritant.
Die zit er in voor de diversiteit van de personages/acteurs. Lekker woke...quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:08 schreef DjVero het volgende:
De jat-smurf doet ook weer mee, zie ik? Mooi dat dat rare gedrag van hem nu eens aangepakt werd.
Ligt er weer dik bovenop hè hopelijk is hij er net zo lang als Lynn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit er in voor de diversiteit van de personages/acteurs. Lekker woke...
Er is geen moment over z’n geaardheid gesproken. Vind het nog wel meevallen. En beetje diversiteit mag, Lucas is immers al even de serie uitquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ligt er weer dik bovenop hè hopelijk is hij er net zo lang als Lynn.
Zit hij er niet bovenop doordat hij hetzelfde mee heeft gemaakt? Dat idee krijg ik een beetje. Soms hoeven dingen ook niet altijd benoemd te worden, laat maar over aan de eigen invulling van de kijker.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:28 schreef Was-beer het volgende:
Ik vind het wel gek dat Ludo het nog niet een keer heeft gehad over de tijd dat hij niet meer kon lopen. Zou je toch verwachten als je zoon/broer min of meer hetzelfde overkomt. Ze mogen wat mij betreft wel wat vaker refereren aan (personen uit) het verleden. Dat maakt het in mijn ogen wat realistischer. Of breng eens een oud decor terug en laat Linda en die man op huizenjacht gaan en de oude woning van Jef Alberts kopen ofzo die Linda dan natuurlijk weer herkent van vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |