Apart eerst hinten naar zijn vader en dat trauma van hem waardoor hij telkens in de kast gaat zitten bij paniek en zonder dat ze dat uitleggen is hij weg.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Verhaallijntje Mats is ook al weer over, en doorrrr.
Zijn vader is verstandelijk beperkt, en kon niet met hem omgaan, begreep ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart eerst hinten naar zijn vader en dat trauma van hem waardoor hij telkens in de kast gaat zitten bij paniek en zonder dat ze dat uitleggen is hij weg.
Weer iets wat ze opeens afkappen ze schieten sinds de cliffhanger alleen maar met losse flodders lijkt het wel.
Mats is wel voorbij net als Jonathan een afscheid van niks beiden rollen hebben ze verder niet uitgewerkt en zijn halverwege afgekapt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:24 schreef Japepk het volgende:
Maar Mats is toch nog niet voorbij? Zijn terugreis is al geboekt.
Ik vind Marwan in de Rozenboom ook maar raar. Alsof je zonder enige horeca opleiding in een luxe hotel kunt werken als floor manager. Hij was juist zo leuk in de buurtsuper met de Verduyntjes. Nu is hij hetzelfde kleurloze figuur als de andere veertigers. Serieus, de serie schrijft al sinds de revamp in seizoen 30 zonder echte hoogtepunten, maar zonder het gezin Verduyn als emotioneel ankerpunt wordt dat echt een gemis. 2 castleden weg (Saskia en Demi) en de halve serie voelt als los zand.
Hoe kan dit? Wie is de creative producer momenteel? Dit moet haast wel iemand anders zijn dan degene die de soap rond 2020 weer op de kaart heeft gezet? En de hoofdschrijver, wie is dat?quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mats is wel voorbij net als Jonathan een afscheid van niks beiden rollen hebben ze verder niet uitgewerkt en zijn halverwege afgekapt.
Idse Grotenhuis is de creative producer sinds 2020; regisseur Harm van der Sanden heeft die taak mede gedragen rond 2022. Susan Stam is ook sinds 2019 weer actief als hoofdschrijver.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:57 schreef tgnsqw het volgende:
[..]
Hoe kan dit? Wie is de creative producer momenteel? Dit moet haast wel iemand anders zijn dan degene die de soap rond 2020 weer op de kaart heeft gezet? En de hoofdschrijver, wie is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hier niks meer van.
Ik weet niet of je het weet, maar waarom is Van der Sande gestopt? Idse was in de 90s ook actief bij GTST, eveneens Susan. Je zou dan toch beter schrijfwerk verwachten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Idse Grotenhuis is de creative producer sinds 2020; regisseur Harm van der Sanden heeft die taak mede gedragen rond 2022. Susan Stam is ook sinds 2019 weer actief als hoofdschrijver.
Shanti: "Ik kreeg net een belletje van Mats, hij is in Parijs zo goed in de smaak gevallen dat hij meteen door mag als model voor de New York Fashion Week!"quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:24 schreef Japepk het volgende:
Maar Mats is toch nog niet voorbij? Zijn terugreis is al geboekt.
Ja, mee eens. Marwan had een sterke binding met Demi en de familie Verduyn, nu die familie uit elkaar aan het vallen is en Merel met Stefano is.... heeft Marwan eigenlijk met niets of niemand iets van doen.quote:Ik vind Marwan in de Rozenboom ook maar raar. Alsof je zonder enige horeca opleiding in een luxe hotel kunt werken als floor manager.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:49 schreef tgnsqw het volgende:
Maar MatsJa waarom hij telkens in de kast ging zitten en dat met die vader is gewoon afgekapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hier niks meer van.
Ik begin te vermoeden dat er ruzie is geweest achter de schermen ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Of de reactie op Mats was dusdanig negatief dat de schrijvers 'm er eerder hebben uitgegooid dan eigenlijk gepland.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat er ruzie is geweest achter de schermen ofzo.
Normaal wel maar Mats staat nu niet op zichzelf de halve verduyn kliek was ook opeens exit en werd afgekapt(Jonathan) en Elize Nina Nola en Shanti etc verdwenen wekenlang uitbeeld.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of de reactie op Mats was dusdanig negatief dat de schrijvers 'm er eerder hebben uitgegooid dan eigenlijk gepland.
Ik las ergens dat het personage niet aansloeg.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja waarom hij telkens in de kast ging zitten en dat met die vader is gewoon afgekapt.
Ik begin te vermoeden dat er ruzie is geweest achter de schermen ofzo.
Natuurlijk prima dat Noa en Tamara op eigen initiatief zijn weggegaan. Maar waarom zijn ze eerst 2 maanden niet te zien om daarna een weekje terug te keren waarin ze overhaast de serie verlaten? Had ze dan dood laten gaan tijdens die crash.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:37 schreef James1988 het volgende:
Het vertrek van Noa Zwan en Tamara Brinkman is denk ik wel in goed overleg gegaan: Zwan heeft geen tijd meer i.v.m. het conservatorium, en Brinkman was toe aan iets nieuws. Dat de rollen niet zijn gerecast is wel eeuwig zonde te noemen, de familie Verduyn is toch één van de ankerpunten van de serie.
Doordat de rol van Saskia uit de serie is geschreven, viel eigenlijk ook de rol van Jonathan weg. Jonathan is geïntroduceerd als "de halfbroer van" en heeft verder niet echt binding met iemand in de serie.
Dewi die op wereldreis gaat zou verklaarbaar zijn ("ik heb een heel zwaar ongeluk meegemaakt, ik ben toe aan een break"), en een gerecaste Saskia die last heeft van leeg-nest-syndroom (Merel weg, Steef uit huis, Dewi op reis) zou op zich ook nog een leuke verhaallijn kunnen zijn. En dan had Jonathan ook nog een rol te spelen gehad.
Ik lees nergens in het stuk dat haar exit al definitief is, er wordt ook nergens een bevestiging gegeven en het is een artikel overgetikt uit de Story met de nodige mitsen en marenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Jette van der Meij (Laura Selmhorst) verlaat GTST!
https://www.shownieuws.nl(...)ar-de-serie-verlaten
Dat zal een hele aderlating zijn. Denk dat Henk (Johnny Kraaykamp JR.) dan ook wel klaar is. Het is nog niet bekend of haar afscheid al gedraaid is dus het kan nog even duren denk ik.
eindelijkquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Jette van der Meij (Laura Selmhorst) verlaat GTST!
https://www.shownieuws.nl(...)ar-de-serie-verlaten
Dat zal een hele aderlating zijn. Denk dat Henk (Johnny Kraaykamp JR.) dan ook wel klaar is. Het is nog niet bekend of haar afscheid al gedraaid is dus het kan nog even duren denk ik.
Ze hint daar zelf wel op. Maar goed, misschien is het ook wel fake news, afwachten maar.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik lees nergens in het stuk dat haar exit al definitief is, er wordt ook nergens een bevestiging gegeven en het is een artikel overgetikt uit de Story met de nodige mitsen en marenNatuurlijk zal Jette de serie ooit verlaten, maar da's logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |