Zwart graagquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Meer mensen koffie? Net een pot gezet
Bewaak je territorium en moord de beesten uitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het nodig, dit is al de derde nacht op rij die verstoord werd door een mug.
Ja, we waren voor we naar bed gingen al op jacht geweest, maar niet te vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bewaak je territorium en moord de beesten uit
Succes voor Kerelquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we waren voor we naar bed gingen al op jacht geweest, maar niet te vinden natuurlijk.En kerel heeft vandaag een examen, anders was ik vannacht/vanmorgen wel op jacht gegaan.
Het kreng komt ook steeds om 4 uur.
Jazeker. Waar heb je zin in?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:18 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars, zet jij een pot thee?
Waterkoker staat aanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
ik lust wel weer een warm drankje.
Ik ben doorweekt
maar eerst kibbelingquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanmiddag weer vrijwilligerswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |