alleen een nieuw kussen en wat kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja sorry was nieuwsgierig en ik ben dom
Ben je geslaagd. Wat heb je gekocht?
Snap ik. Die krengen zijn duur. Een kussen is altijd fijn! Lekker shoppenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen een nieuw kussen en wat kleine dingetjes.
Ik wilde nog kijken voor een nieuwe bureaustoel, maar die vond ik ik te duur
wat gaat de lunch worden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik. Die krengen zijn duur. Een kussen is altijd fijn! Lekker shoppen
ik weet het nog niet. maar heb wel hongerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb net gebruncht met twee beschuitjes kaas
En daar?
Hm... dan neem je wat groters. Een tosti of zo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het nog niet. maar heb wel honger
ik heb je advies opgevolgdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dan neem je wat groters. Een tosti of zo?
Je kunt zo'n vloerbeschermer nemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben bang dat die wieltjes mijn laminaat beschadigd. Dus ik heb overal normale stoelen staan. Alleen een bureaustoel is wel ideaal. Kan omlaag en omhoog. Kom niet goed met mijn voeten bij de vloer op normale stoelen
Ja... maar dat is niet ideaal in mijn hobbykamer...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt zo'n vloerbeschermer nemen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt zo'n vloerbeschermer nemen.
Oh dat is een slimme tip ja!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor fijne bureaustoelen is kijken voor tweedehands ook altijd een aanrader, zat bedrijven die nog prima stoelen wegdoen omdat ze de boel opnieuw willen inrichten.
* IJsdraakje zit nog steeds heerlijk op prima stoel
Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Staat dat bij jullie gewoon op marktplaats dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor fijne bureaustoelen is kijken voor tweedehands ook altijd een aanrader, zat bedrijven die nog prima stoelen wegdoen omdat ze de boel opnieuw willen inrichten.
* IJsdraakje zit nog steeds heerlijk op prima stoel
Ook, maar er zitten ook overal wel handelaren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Staat dat bij jullie gewoon op marktplaats dan?
Dat ziet er prima uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook, maar er zitten ook overal wel handelaren.Dit idee, zeg maar: https://bredewijn.nl/stoelen/
Als je je vloer niet wil beschadigen, geen vloerbeschermer wil, maar wel beter op normale stoelen wil zitten kan je ook iets als dit nog overwegenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben bang dat die wieltjes mijn laminaat beschadigd. Dus ik heb overal normale stoelen staan. Alleen een bureaustoel is wel ideaal. Kan omlaag en omhoog. Kom niet goed met mijn voeten bij de vloer op normale stoelen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je vloer niet wil beschadigen, geen vloerbeschermer wil, maar wel beter op normale stoelen wil zitten kan je ook iets als dit nog overwegen
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Ik heb zoiets bij mijn bureau en vind het echt heerlijk!
Leuk leuk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me er meteen aan denken dat ik nog een andere stoel wil voor op m'n hobbyhok.
Heerliedepeerlie, iets nieuws om te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |