Bewaak je territorium en moord de beesten uitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het nodig, dit is al de derde nacht op rij die verstoord werd door een mug.
Ja, we waren voor we naar bed gingen al op jacht geweest, maar niet te vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bewaak je territorium en moord de beesten uit
Succes voor Kerelquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we waren voor we naar bed gingen al op jacht geweest, maar niet te vinden natuurlijk.En kerel heeft vandaag een examen, anders was ik vannacht/vanmorgen wel op jacht gegaan.
Het kreng komt ook steeds om 4 uur.
Jazeker. Waar heb je zin in?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:18 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars, zet jij een pot thee?
Waterkoker staat aanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
ik lust wel weer een warm drankje.
Ik ben doorweekt
maar eerst kibbelingquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanmiddag weer vrijwilligerswerk
ik nu ook niet meerquote:
Ja wij hebben zomerfeest dus vanavond vuurwerk kijken en morgen en zaterdag naar de tentquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa en ik verwacht een leuk weekend
Heb jij plannen?
ooh wat leuk! Ik duim voor droog weer bij jullie (voor met het vuurwerk)quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wij hebben zomerfeest dus vanavond vuurwerk kijken en morgen en zaterdag naar de tent
Wat voor leuks heb jij in de planning?
Kerstmuziek ach waarom ook niet, de kruidnoten liggen ook alweer in de winkel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ooh wat leuk! Ik duim voor droog weer bij jullie (voor met het vuurwerk)
Een vriendin komt logeren en we gaan samen kerstkaarten maken. Lekker kerstmuziek erbijen daarna een slechte film kijken oid
Leuk! Ik had gisteren drang om de kerstboom op te zettenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ooh wat leuk! Ik duim voor droog weer bij jullie (voor met het vuurwerk)
Een vriendin komt logeren en we gaan samen kerstkaarten maken. Lekker kerstmuziek erbijen daarna een slechte film kijken oid
Hahaha jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Kerstmuziek ach waarom ook niet, de kruidnoten liggen ook alweer in de winkel.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Leuk! Ik had gisteren drang om de kerstboom op te zetten
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Leuk! Ik had gisteren drang om de kerstboom op te zetten
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha jagewoon twee gekke vrouwen die lol maken
[..]normaal hier altijd in september. Maar ik vind 35 te oud daarvoor, dus wacht nu tot 11-11.
Awsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hoort het, ruim die boom maar weer op, het is nog geen november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |