Ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
Maar morgen uitslapen
Is mij deze hele vakantie nog niet geluktquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
Maar morgen uitslapen
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is mij deze hele vakantie nog niet gelukt
Vertel mij wat.quote:
Gewoon een jointje doen en weer terug naar bedquote:
zo iets doe ik toch niet, gekkiequote:Op maandag 28 augustus 2023 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een jointje doen en weer terug naar bed
Ohquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo iets doe ik toch niet, gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Vorige week vrijdagavond eindelijk weer een slokje whisky gehadboh dat was lekker!
Wow, gelijk 's avonds al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat ik al snel was met na 2 dagen een half glas wijn
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Vorige week vrijdagavond eindelijk weer een slokje whisky gehadboh dat was lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gefeliciteerd meis! Alles goed verlopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 enkele slok haha, gewoon om het even te vierenquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wow, gelijk 's avonds al?
Ik vond dat ik al snel was met na 2 dagen een half glas wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie foto's ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, ik had even over het woord 'slokje' heen gelezenquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 enkele slok haha, gewoon om het even te vieren. Verder ook nog helemaal geen behoefte gehad terwijl ik het ECHT heb gemist de afgelopen maanden.
@:monsterkoekie ja alles helemaal voorspoedig verlopen!
Fijn dat jullie helemaal gezond en wel zijn ❤ we verwachten idd wel foto’s hier, dat snap je zelf ook welquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 enkele slok haha, gewoon om het even te vieren. Verder ook nog helemaal geen behoefte gehad terwijl ik het ECHT heb gemist de afgelopen maanden.
@:monsterkoekie ja alles helemaal voorspoedig verlopen!
quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik heb Deb niet op feesboek
Mag wel hoorquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik heb Deb niet op feesboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:00 schreef Debsterr het volgende:
En ja, ondanks dat geboortefotograaf een vrij essentieel deel gemist heeft hebben we toch al een partij prachtige foto’s van haar ontvangen. Echt zo’n geweldige toevoeging aan de ervaring.
Hierbij een fotootje van onze meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja, ondanks dat geboortefotograaf een vrij essentieel deel gemist heeft hebben we toch al een partij prachtige foto’s van haar ontvangen. Echt zo’n geweldige toevoeging aan de ervaring.
Hierbij een fotootje van onze meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hierbij een fotootje van onze meidMnohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Gisteren traumatherapie. Heeft een beetje zijn weerslag. Nu even rustig aan doen en dan komt wel weer goedquote:
rustig aan de ochtendkoffie.quote:
Dat klinkt als een fijne dag. Geniet van je rustquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustig aan de ochtendkoffie.
zometeen even naar de ikea. daarna verder aan de fietsen sleutelen. dus al met al rustig aan
bij de ikea twijfel ik nog of ik dit als rust ervaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fijne dag. Geniet van je rust
Touchequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de ikea twijfel ik nog of ik dit als rust ervaar
dinsdag schijnt wel de rustigste dag te zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touche
Maar op een dinsdag ook?
Ik heb mn contract niet verlengd bij dat detacheringsbureau.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gi heb je nog geen nieuwe opdracht dan? Of heb je gewoon vakantie nu?
Domme vraag; wat is/doet een detacheringbureau?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb mn contract niet verlengd bij dat detacheringsbureau.
Ik begin komende maandag weer bij mn oude baas.
dus nu vakantie ja.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Domme vraag; wat is/doet een detacheringbureau?
quote:Wat doet een detacheringsbureau?
Een detacheringsbureau bemiddelt tussen vraag en aanbod. Het aanbod bestaat uit (hoog-) opgeleide professionals binnen verschillende vakgebieden. Zij staan onder contract bij het detacheringsbureau, maar gaan op opdrachtbasis aan de slag bij opdrachtgevers.
Uh... ik voel me nu dom... heb je dan professionals in een bepaalde sector? Een soort arbeidsbureau op sector en opdracht gericht?quote:
Degene die ik ken zijn allemaal sector gericht. Maar er zijn vast grotere bureau's die overlappen hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... ik voel me nu dom... heb je dan professionals in een bepaalde sector? Een soort arbeidsbureau op sector en opdracht gericht?
Oooh kijk. Dank je voor de uitleg, ik snap het! Thanksquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Degene die ik ken zijn allemaal sector gericht. Maar er zijn vast grotere bureau's die overlappen hebben.
Volgens mij is het enige verschil met een uitzendbureau dat jij vast onder contract staat bij dit bureau en dus ook zonder opdracht doorbetaald wordt.
ik was al naar de ikea, maar ik zie dat Rival het al opgeklaard heeftquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh kijk. Dank je voor de uitleg, ik snap het! Thanks
Haha ja sorry was nieuwsgierig en ik ben domquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was al naar de ikea, maar ik zie dat Rival het al opgeklaard heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |