Programmering Viaplay - Dutch Grand Prixquote:"Het begint allemaal met de dagelijkse talkshow Zandvoort Shakedown waarin historie en actualiteit worden afgewisseld met techniek en interviews met de hoofdrolspelers van de Dutch Grand Prix. Vanaf vrijdag worden er extra lange live uitzendingen gemaakt met aandacht voor zowel de Formule 1, Formule 2 en de Porsche SuperCup. Tussen de sessies in verzorgt het Viaplay-team analyses, achtergrondverhalen en een exclusieve kijk achter de schermen van de Formule 1.
Alle Zandvoort Shakedown en live uitzendingen worden gepresenteerd door Amber Brantsen die wordt bijgestaan door vaste Viaplay-analisten Christijan Albers, Giedo van der Garde en Ho-Pin Tung. Daarnaast schuiven er elke dag verschillende analisten, Formule 1-coureurs, teambazen en gasten aan in de Viaplay-studio.
In de paddock, pitlane en op de grid zijn Chiel van Koldenhoven, Tom Coronel en David Coulthard de vaste verslaggevers die het laatste nieuws vanaf het circuit brengen. Van vrijdag tot met zondag wordt het team aangevuld met Anne-Marie Fokkens die vanuit het dorp en langs het circuit de fan-beleving naar de huiskamer brengt. Het commentaar van de Formule 1-sessies ligt in de vertrouwde handen van Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk."
Fipo!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik was ook gewoon voorbereid op het ergste, en dat ergste kwam nog uit ook. Alleen die droge sokken waren gelukkig niet nodig, maar met al dat water overal was een misstap zo gemaakt.
Was prachtig weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Les voor iedereen: niet naar Zandvoort gaan als TS gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2023 22:26:50 ]
Ah jij was één van die vijf die ik in de vijver zag zeikenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
Heen met de trein vanuit Haarlem, terug met de bus. Conclusie, zondag met de bus heen en terug. 10 minuten wachten na afloop en karren maar 🥳
We stonden op de duin waar Leclerc z'n auto parkeerde, prima sfeertje en zicht. Enige wat een gedrocht blijft is het bezoek aan de toiletten. Te weinig, te druk etc. Gelukkig met 5 bar de vijver achter de duinen kunnen voorzien van wst extra vocht
Ik zat op de tribune waar Leclerc voor zat met z'n klapstoelquote:
Had je het trouwens nog gered met je verstopte drinken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat op de tribune waar Leclerc voor zat met z'n klapstoel
Bijna direct na de kwalificatie richting de fanzone gegaan, dus als je er toen stond heb ik je gezien
Kans is grootquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat op de tribune waar Leclerc voor zat met z'n klapstoel
Bijna direct na de kwalificatie richting de fanzone gegaan, dus als je er toen stond heb ik je gezien
Ik wel. 3 blikjes cola, lading marsen en een pak stroopwafels. Bij de ingang even kijken wie wel en wie niet grondig de rugzakken controleertquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Had je het trouwens nog gered met je verstopte drinken?
Ik werd gecontroleerd door een jongen die het eten en drinken in m'n tas had gevonden, en aangaf dat alles weggegooid moest worden, anders mocht ik er niet in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik wel. 3 blikjes cola, lading marsen en een pak stroopwafels. Bij de ingang even kijken wie wel en wie niet grondig de rugzakken controleert
Werd amper doorzocht. Uiteraard lag alles onder shirts, poncho's en dergelijke, en dat is niet eens in zicht geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Had je het trouwens nog gered met je verstopte drinken?
Zei ik toch.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werd amper doorzocht. Uiteraard lag alles onder shirts, poncho's en dergelijke, en dat is niet eens in zicht geweest.
De persoon naast me kreeg gewoon frisdrank binnen dat niet eens echt verstopt lag.
Dit gaat over het hele verhaal van de DutchGP, en de persoonlijke ervaringen. Ook mbt tot kaarten en zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef golfer het volgende:
Wat is het verschil tussen dit topic en F1 / [Live] Formula 1 Dutch Grand Prix 2023 #8 Albongod
?
En nieuws rondom de GP niet te vergeten, dat stroomt ook het hele jaar binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit gaat over het hele verhaal van de DutchGP, en de persoonlijke ervaringen.
De ander is gewoon het normale livetopic.
Dat inderdaad, het livetopic is natuurlijk maar 5-6 dagen open, en gaat vooral om de race. Dit loopt het hele jaar door en gaat om de organisatie er om heen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En nieuws rondom de GP niet te vergeten, dat stroomt ook het hele jaar binnen
Oké. Dan snap ik het nu ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:48 schreef PS. het volgende:
Dit gaat over het hele verhaal van de DutchGP, en de persoonlijke ervaringen. Ook mbt tot kaarten en zo.
De ander is gewoon het normale livetopic.
Spuit 11.quote:
Ik verwacht dat er wordt afgesloten midden in een interview.quote:
Allemaal interviews en beelden die je ook gewoon in de voorbeschouwing gaat zien,zonder het risico dat het afgekapt of te saai wordt. Tevens verkeerde topic.quote:
Je zit 2x in het verkeerde topicquote:
Nee, die regel is er nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:02 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat RB een pitstop heeft gedaan 1.98 sec, was er niet de regel dat de pitstop minimaal 2 sec moet duren?? Vanwege veiligheid.
Stuur ook maar in een mailtje naar Jan Lammersquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:12 schreef PS. het volgende:
Enige wat ik te klagen heb (en nogal link vond) was de drukte achter de tribunes bij de leegloop na FP1 (en ongetwijfeld het hele weekend, maar toen was ik daar niet.)
Na de sessies lopen de tribunes uiteraard leeg voor mensen die eten/drinken willen halen. Maar aan de overkant van de achterkant van die tribunes staan eten en drinken stands.Ondertussen kwam er die vrijdag ook een hoop publiek nog binnen, een hoop publiek die naar de fanzone liepen, en een hoop publiek die dus eten en drinken wilde halen.
Het liep daar in een vrij krappe ruimte echt gigantisch vol, vooral doordat er geen management was over looproutes, waardoor je flink in het gedrang kwam. Ik heb een hoop drukke plekken meegemaakt, zowel op festivals als in steden met bepaalde evenementen, maar dit was toch wel heel benauwd
[ afbeelding ]
Dat stuk in het rode gebied was een half uur lopen. wat normaal nog geen 5 minuten is. Nu gaat het mij niet om de tijd, maar het feit dat je van beide kanten een soort van trechter hebt, die allemaal door dat smalle stuk moeten, en dan dus ook niet de eettentjes aan de overkant (het groene gedeelte)
Als hier de paniek was uitgebroken om wat voor reden dan ook dan heb je een groot probleem, je kan namelijk geen kant op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |