Enige wat ik te klagen heb (en nogal link vond) was de drukte achter de tribunes bij de leegloop na FP1 (en ongetwijfeld het hele weekend, maar toen was ik daar niet.)
Na de sessies lopen de tribunes uiteraard leeg voor mensen die eten/drinken willen halen. Maar aan de overkant van de achterkant van die tribunes staan eten en drinken stands.Ondertussen kwam er die vrijdag ook een hoop publiek nog binnen, een hoop publiek die naar de fanzone liepen, en een hoop publiek die dus eten en drinken wilde halen.
Het liep daar in een vrij krappe ruimte echt gigantisch vol, vooral doordat er geen management was over looproutes, waardoor je flink in het gedrang kwam. Ik heb een hoop drukke plekken meegemaakt, zowel op festivals als in steden met bepaalde evenementen, maar dit was toch wel heel benauwd
![f7wQEV0.png]()
Dat stuk in het rode gebied was een half uur lopen. wat normaal nog geen 5 minuten is. Nu gaat het mij niet om de tijd, maar het feit dat je van beide kanten een soort van trechter hebt, die allemaal door dat smalle stuk moeten, en dan dus ook niet de eettentjes aan de overkant (het groene gedeelte)
Als hier de paniek was uitgebroken om wat voor reden dan ook dan heb je een groot probleem, je kan namelijk geen kant op.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2023 16:14:57 ]