In het IJsland artikel wordt beschreven hoe ze de regering van IJsland op de knieen hebben gekregenquote:Op woensdag 6 september 2023 20:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Je antwoord is een YT filmpje?![]()
Vertel mij en andere mensen hier, wat we gaan zien, wie de maker is, waarom het interessant is,en waarom we juist dit filmpje zouden moeten bekijken.
Want ik vroeg juist naar jouw woorden en gedachten. Dan komt een YT video wel erg goedkoop over. Zonder uitleg of info.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 6 september 2023 20:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Want de ADL heeft geen kritiek op Antifa? Dan heb je het toch niet goed begrepen.
[ twitter ]
En dat zie ik allemaal in die video?quote:Op woensdag 6 september 2023 20:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In het IJsland artikel wordt beschreven hoe ze de regering van IJsland op de knieen hebben gekregen
Op state dot.gov zie je hoe de ADL FBI-mensen opleidt op niet bestaande extreem rechts groepering op te pakken
Gisteren zag ik een nieuwsbericht hoe de ADL voor elkaar heeft gekregen om Trump van facebook te kicken
Gezien de connecties die ze hebben (geheime diensten, media, big tech) zie ik het somber in voor Elon. Hij mag wel de rijkste man ter wereld zijn maar hij vecht tegen een tegenstander die net iets sterker is
Verwacht een enorme backslash en ben reuze benieuwd wie er als winnaar uit de bus zal komen
Ik zie dat dit al een tijdje gaande is?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een afname van 60% van de inkomsten is niet mis. Wist niet dat het zoveel was al dacht ik wel dat het substantieel was. En dat voor een al verlieslatend bedrijf. Hoe lang kan dat nog duren?
Maar liegt hij daar niet ook? Had hij niet allemaal accounts weer terug toegelaten en heel veel mensen ontslagen die moderatie deden?
Hij had iig Kanye al weer toegelaten:quote:Op woensdag 6 september 2023 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een afname van 60% van de inkomsten is niet mis. Wist niet dat het zoveel was al dacht ik wel dat het substantieel was. En dat voor een al verlieslatend bedrijf. Hoe lang kan dat nog duren?
Maar liegt hij daar niet ook? Had hij niet allemaal accounts weer terug toegelaten en heel veel mensen ontslagen die moderatie deden?
Dus je hebt eerst die massale boycot vanuit het bedrijfsleven en een paar weken later roept ADL op om Twitter te boycotten?! En dat alles was dus na de massale ontslagen en het terugbrengen van gebande accounts.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zie dat dit al een tijdje gaande is?
Check de datum van deze links
Elon Musk said Twitter has seen a ‘massive drop in revenue’ as more brands pause ads
Clare Duffy
By Clare Duffy and Catherine Thorbecke, CNN
Updated 7:30 PM EDT, Fri November 4, 2022
NAACP and ADL call for Twitter ad boycott after Musk reinstates Trump
By Kate Gibson
November 22, 2022 / 3:55 PM / MoneyWatch
https://www.cbsnews.com/n(...)aacp-adl-ad-boycott/
In een week kun je mijns inziens niet zoveel veranderen. Voor zover ik kan terugvinden, is het heropenen van geschorste accounts pas eind november in gang gezet. Dan is het wel erg vroeg om amper een week na overname van het platform, op 4 november, al op te roepen tot een boycot bij adverteerders. Het heeft er op dat moment wel alle schijn van dat je voorafgaand aan eventuele veranderingen iets probeert af te dwingen dat bij je eigen agenda past, op straffe van consequenties.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hij kan er altijd voor kiezen om geld aan te nemen van minder betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dus je hebt eerst die massale boycot vanuit het bedrijfsleven en een paar weken later roept ADL op om Twitter te boycotten?! En dat alles was dus na de massale ontslagen en het terugbrengen van gebande accounts.
Ziet er sterker uit voor ADL dan dus?! En waarom beklaagt Musk zich niet over de NAACP?
Financieel laten doodbloedden tot die bezwijkt onder druk....quote:Op woensdag 6 september 2023 21:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
In een week kun je mijns inziens niet zoveel veranderen. Voor zover ik kan terugvinden, is het heropenen van geschorste accounts pas eind november in gang gezet. Dan is het wel erg vroeg om amper een week na overname van het platform, op 4 november, al op te roepen tot een boycot bij adverteerders. Het heeft er op dat moment wel alle schijn van dat je voorafgaand aan eventuele veranderingen iets probeert af te dwingen dat bij je eigen agenda past, op straffe van consequenties.
Hij moest wel elke tweet deleten met nick fuentes erinquote:Op woensdag 6 september 2023 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij had iig Kanye al weer toegelaten:
[ twitter ]
Tja, het heeft toch geen zin. "Musk is kut" is voor bepaalde mensen simpelweg altijd het uitgangspunt. Wat er daadwerkelijk plaatsvindt daarna, maakt niet uit. Per issue beoordelen of je het ergens mee eens of oneens bent, is niet meer relevant.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:43 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Heel helder samengevat![]()
BREAKING: DEBUNKING THE LIES IN ADL'S RESPONSE TO ELON
ADL's CEO broke his silence on 𝕏 and Elon by lying and trapping the host:
1) He claimed that Elon brought and amplified anti-semitism and hate speech back to the platform.
This is NOT TRUE. The 𝕏 Safety team shared that an independent assessment by Sprinklr found that hate speech impressions on 𝕏 “to be 0.003% compared to Twitter’s estimate of 0.012%.”
2) Greenblatt clarified that he has never claimed Elon or 𝕏 are anti-Semitic: “I don’t think Twitter as a platform is anti-Semitic.”
3) When Greenblatt was asked by the host (who also identified as Jewish) if he was seeking a position or donation from 𝕏 to the ADL, he took offense to this, called it an anti-semetic trope, almost as if he was trying to cancel him, leaving the host uncomfortable and defensive.
4) Greenblatt claimed ADL is NOT publicly or privately talking to advertisers, BUT shortly after, said, “It is true we did call for a pause back in November, after the acquisition and since then” and in a previous interview he stated “if it remains a hellscape the advertisers won't take part in [Twitter]”
5) Greenblatt said the ADL is a SMALL non-profit in NY.
NOT TRUE. The ADL is an influential organization with over 100 years of history, and according to the ADL's 2021 tax filings, the organization's total revenue was $101 million with a balance sheet of $238 million.
They ALSO received millions of dollars of indirect government funding via grants to groups in which the ADL has special interests.
6) Greenblatt says the ADL works WITH other social media platforms, including Facebook. We saw in the Politico article that @:elonmusk
posted that the ADL indirectly CONTROLS what can be posted on Facebook.
7) Greenblatt claimed he doesn't know what prompted Elon's tweets, but Elon was clear it was prompted by the 60% drop in advertising from the ADL’s interference, which Greenblatt admitted in the video.
Doesn’t seem like the meeting with X CEO Linda Yaccarino went as well as Greenblatt is making it out to be.
Leuke stropop. Is inderdaad de standaard verdediging waarom Musk nooit iets fout kan doen. Ligt gewoon aan blinde haat als je ooit kritiek op deze technologiegod hebt.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, het heeft toch geen zin. "Musk is kut" is voor bepaalde mensen simpelweg altijd het uitgangspunt. Wat er daadwerkelijk plaatsvindt daarna, maakt niet uit. Per issue beoordelen of je het ergens mee eens of oneens bent, is niet meer relevant.
"Ooit kritiek" klinkt best lichtvoetig. imo betekend dit dat je ook ooit weleens positief bent geweest over bepaalde zaken. Als we het hebben over Musk, wat zijn dan in jou optiek positieve dingen/ontwikkelingen waar hij voor heeft gezorgt? Binnen X of een van zijn andere bedrijven?quote:Op donderdag 7 september 2023 08:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Leuke stropop. Is inderdaad de standaard verdediging waarom Musk nooit iets fout kan doen. Ligt gewoon aan blinde haat als je ooit kritiek op deze technologiegod hebt.
En het is grotendeels politiek gedreven.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, het heeft toch geen zin. "Musk is kut" is voor bepaalde mensen simpelweg altijd het uitgangspunt. Wat er daadwerkelijk plaatsvindt daarna, maakt niet uit. Per issue beoordelen of je het ergens mee eens of oneens bent, is niet meer relevant.
Zwart wit modus aan.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En het is grotendeels politiek gedreven.
Wat heb je anders aan die vrijheid van meningsuiting?!?!?!?!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:50 schreef Basp1 het volgende:
gewoon zonder bewijs iedereen die het niet met hun eens voor pedo kunnen uitmaken of de holocaust blijven ontkennen en ook nog de joden anders de schuld van alles geven.
Hij ging ook knokken met Zuckerberg. De man grossiert in dingen roepen om later de keutel toch maar weer in te trekken.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Musk kan een hoop roepen natuurlijk.
Gaat hij daadwerkelijk een rechtszaak starten of niet? Anders is het gewoon dom gelul.
Dat bedoel ik. Plus dat zo'n rechtszaak tijdens discovery ook allemaal dingen naar boven gaat halen (van beide kanten). Inclusief waarschijnlijk concretere cijfers over de financiën van X en interne communicatie.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij ging ook knokken met Zuckerberg. De man grossiert in dingen roepen om later de keutel toch maar weer in te trekken.
Dit is dus het probleem dat ik aangeef: sommige mensen kunnen alleen denken in 'voor' of 'tegen' en dat vormt het uitgangspunt, de rest is niet belangrijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Leuke stropop. Is inderdaad de standaard verdediging waarom Musk nooit iets fout kan doen. Ligt gewoon aan blinde haat als je ooit kritiek op deze technologiegod hebt.
In reactie op een post met 7 punten die allemaal bullshit zijn
Begint bij punt 1, wij van WC eend hebben gevonden dat WC eend het bestte is.
Of bijvoorbeeld 4) Greenblatt claimed ADL is NOT publicly or privately talking to advertisers, BUT shortly after, said, “It is true we did call for a pause back in November, after the acquisition and since then” and in a previous interview he stated “if it remains a hellscape the advertisers won't take part in.
Als ADL oproept om te stoppen met adverteren is dat ook helemaal niet achter de schermen met adverteerders praten.
Tja zo rollen de Muskfans slikken al dit soort feitenvrije zooi als zoete koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |