abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210537253
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
Het doet me goed om te zien dat de Messias Musk hier nog steeds te vuur en te zwaard verdedigd wordt door de usual suspect(s) zodra iemand ook maar de geringste kritiek durft te uiten.
Het is hier geen POL circle jerk he.
pi_210537266
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:11 schreef capricia het volgende:
Nou ja, freedom of speech is natuurlijk ook freedom of advertising. Of dat dan weer niet?
Als ze nou uit eigen vrije wil vertrekken, so be it
Wat er meestal gebeurt is dat ze gaan dreigen met rechtszaken op het moment dat je niet doet wat ze willen

Greenblad vind dat hij het recht heeft om te bepalen wat er op zijn platform gebeurt. Wat natuurlijk absurd is
Zonder advertentie-inkomsten zal, twitter rode cijfers draaien en dat weet Greenblad dondersgoed
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:27:08 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210537299
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:20 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Het is hier geen POL circle jerk he.
In POL heb je inderdaad wat minder last van dogmatische religieuzen die al kwijlend achter De Grote Verlosser aan kruipen.
Huilen dan.
pi_210537307
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:29:32 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210537322
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Inb4 dikke vette sappige McNottin.

Huilen dan.
pi_210537328
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In POL heb je inderdaad wat minder last van dogmatische religieuzen die al kwijlend achter De Grote Verlosser aan kruipen.
Kijk dit is precies wat ik bedoel.
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:32:08 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210537346
Het is wat.
Huilen dan.
pi_210537359
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
Het is wat.
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 17:33 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je bent mental, echt werkelijk waar complete mental. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210537372
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wist je dat de ADL samenwerkt met elke tech giant ? Youtube, google, facebook, twitter, mircosoft ect
Om volgens eigen zeggen online haat tegen te gaan. Wat in praktijk neerkomt op: speach waar we het niet mee eens zijn

Lekker elkaar verrot schelden leugens over een in hun optiek niet bestaande holocaust verspreiden. :')

Daar zou iedereen die een beetje logisch kan redeneren niet aan gelinkt willen worden van en bij veel reclame boeren slingeren deze mensen met zulke logica ook rond.. ^O^
pi_210537382
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent niet bekend met de ADL zie ik o|O
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:37:37 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210537387
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]

:'( !!!

*kras*
Huilen dan.
pi_210537391
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
:') Ieder normaal mens kan zien dat je idool Musk die jij hoe dan ook altijd zal verdedigen extreemrechts is en antisemitisch. Maar omdat je dit soort feiten niet onder ogen wil zien zijn feiten opeens extreemlinks? :') De ironie dat je een ander beschuldigt een langspeelplaat te zijn ontgaat je blijkbaar volledig. Ik zou zeggen kijk wat verder dan je blinde adoratie voor Musk lang is.

Kijk alleen al de laatste post in dit draadje Musk is weer lekker aan het lullen met die extreem gestoorde libsoftiktok. Doet hij constant zijn hele bubbel is blijkbaar extreemrechts.
Gaan we weer...

Ik verdedig Musk niet altijd. Ook ik heb kritiek op Musk als het aankomt op bepaalde zaken en keuzes die hij maakt. Dat is ruimschoots binnen het topic gepasseerd. Het blijft jammer dat dit stelselmatig over het hoofd wordt gezien om maar een back pocket argument op te gooien. Ga eens in op hetgeen ik probeer te bewerkstelligen door een discussie op te laaien wat betreft de ADL, de interpretatie van het vrije woord aldaar en X zijn standpunt hierin?

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar omdat je dit soort feiten niet onder ogen wil zien zijn feiten opeens extreemlinks?
Welke feiten? Ik heb het over de extreem linkse wappie complottheorie van die Erad. Het kan zijn dat je dat gelooft en denkt dat Musk een jodenhatertje is. Aangezien het feiten zijn die ik nog niet heb gezien, zou het wel zo fijn zijn om die hier te delen.
De enige echte.
pi_210537401
Daar is de webcare al.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210537473
Het vrije woord als ik dat hier zou gebruiken en van die mensen die dit roeptoeteren verrot scheld krijg ik terecht een ban. Wat doen jullie hier als je het hier ook niet hebt? _O-
  Forum Admin dinsdag 5 september 2023 @ 10:53:20 #90
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210537512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:48 schreef Basp1 het volgende:
Het vrije woord als ik dat hier zou gebruiken en van die mensen die dit roeptoeteren verrot scheld krijg ik terecht een ban. Wat doen jullie hier als je het hier ook niet hebt? _O-
Dat is wel iets ja, nederlandse vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als de Amerikaanse.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210537515
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Lekker elkaar verrot schelden leugens over een in hun optiek niet bestaande holocaust verspreiden. :')

Daar zou iedereen die een beetje logisch kan redeneren niet aan gelinkt willen worden van en bij veel reclame boeren slingeren deze mensen met zulke logica ook rond.. ^O^
Zolang ze zich aan de wet houden en de TOS niet overtreden hebben ze het recht om hun verwerpelijke ideeën met elkaar te delen. Of het nu extreem rechts is, jihadi's of communisten zijn, dat doet er niet echt toe

Wat je over het hoofd ziet is dat de adverteerders niet uit eigen wil vertrekken maar meestal onder de druk van de ADL. Die een motto hebben van: je doet wat we zeggen of anders maken we je financieel kapot
pi_210537531
Zie hier hoe dat allemaal werkt

twitter
pi_210537641
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
Klopt, daar heb je alleen last van mods die discussies naar de hand van hunner ideologische billenmaatjes zetten dmv geniepige postaanpassingen- en verwijderingen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210537645
Dit topic 😂
pi_210537660
Voor de mensen die het gemist hebben. Het begon allemaal hiermee: Greenblad had een ontmoeting met Linda Yaccarino(CEO van X). Daarin kwam naar voren dat er meer censuur nodig is om X veilig te houden. Users op X waren woest en begonnen de hashtag #bantheadl

twitter

En de hashtag was trending met meer dan 100k tweets. Het is nu al paar dagen aan de gang waar zelfs grote namen( nee zijn geen nazi's) oproepen om de ADL te bannen
  dinsdag 5 september 2023 @ 11:12:09 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210537675
quote:
80s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:07 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Klopt, daar heb je alleen last van mods die discussies naar de hand van hunner ideologische billenmaatjes zetten dmv geniepige postaanpassingen- en verwijderingen.
:o :o :o !
Huilen dan.
pi_210537711
Zelfs Joodse mensen zijn niet meer veilig

twitter
pi_210537792
Ook Zuckerberg had negatieve ervaringen met de ADL in 2020. De strategie die ze gebruikten om hun wil door de drukken is nagenoeg dezelfde

Do as we say of je kan fluiten naar je advertentie-inkomsten

twitter
pi_210537856
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef Ali_boo het volgende:
Ook Zuckerberg had negatieve ervaringen met de ADL in 2020. De strategie die ze gebruikten om hun wil door de drukken is nagenoeg dezelfde

Do as we say of je kan fluiten naar je advertentie-inkomsten

[ twitter ]
Gewoon de zoveelste extreemlinkse cancelclub die blootgesteld wordt.
Verklaart ook gelijk de reden waarom de linksen hier zo vol in de aanval gaan, hun vuile spelletjes mogen niet openbaar gemaakt worden.
pi_210537905
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
( nee zijn geen nazi's)
De usual suspects binnen dit topic: Oooooow jawel!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:33 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Gewoon de zoveelste extreemlinkse cancelclub die blootgesteld wordt.
Verklaart ook gelijk de reden waarom de linksen hier zo vol in de aanval gaan, hun vuile spelletjes mogen niet openbaar gemaakt worden.
De "wij zijn genuanceerd links, jullie zijn extreem rechts" retoriek is weer kenmerkend _O-
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')