Het is hier geen POL circle jerk he.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
Het doet me goed om te zien dat de Messias Musk hier nog steeds te vuur en te zwaard verdedigd wordt door de usual suspect(s) zodra iemand ook maar de geringste kritiek durft te uiten.
Als ze nou uit eigen vrije wil vertrekken, so be itquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:11 schreef capricia het volgende:
Nou ja, freedom of speech is natuurlijk ook freedom of advertising. Of dat dan weer niet?
In POL heb je inderdaad wat minder last van dogmatische religieuzen die al kwijlend achter De Grote Verlosser aan kruipen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is hier geen POL circle jerk he.
Kijk dit is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In POL heb je inderdaad wat minder last van dogmatische religieuzen die al kwijlend achter De Grote Verlosser aan kruipen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je bent mental, echt werkelijk waar complete mental.
Lekker elkaar verrot schelden leugens over een in hun optiek niet bestaande holocaust verspreiden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wist je dat de ADL samenwerkt met elke tech giant ? Youtube, google, facebook, twitter, mircosoft ect
Om volgens eigen zeggen online haat tegen te gaan. Wat in praktijk neerkomt op: speach waar we het niet mee eens zijn
quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inb4 dikke vette sappige McNottin.
[ afbeelding ]
Jij bent niet bekend met de ADL zie ikquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inb4 dikke vette sappige McNottin.
[ afbeelding ]
Gaan we weer...quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Ieder normaal mens kan zien dat je idool Musk die jij hoe dan ook altijd zal verdedigen extreemrechts is en antisemitisch. Maar omdat je dit soort feiten niet onder ogen wil zien zijn feiten opeens extreemlinks?
De ironie dat je een ander beschuldigt een langspeelplaat te zijn ontgaat je blijkbaar volledig. Ik zou zeggen kijk wat verder dan je blinde adoratie voor Musk lang is.
Kijk alleen al de laatste post in dit draadje Musk is weer lekker aan het lullen met die extreem gestoorde libsoftiktok. Doet hij constant zijn hele bubbel is blijkbaar extreemrechts.
Welke feiten? Ik heb het over de extreem linkse wappie complottheorie van die Erad. Het kan zijn dat je dat gelooft en denkt dat Musk een jodenhatertje is. Aangezien het feiten zijn die ik nog niet heb gezien, zou het wel zo fijn zijn om die hier te delen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar omdat je dit soort feiten niet onder ogen wil zien zijn feiten opeens extreemlinks?
Dat is wel iets ja, nederlandse vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als de Amerikaanse.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:48 schreef Basp1 het volgende:
Het vrije woord als ik dat hier zou gebruiken en van die mensen die dit roeptoeteren verrot scheld krijg ik terecht een ban. Wat doen jullie hier als je het hier ook niet hebt?
Zolang ze zich aan de wet houden en de TOS niet overtreden hebben ze het recht om hun verwerpelijke ideeën met elkaar te delen. Of het nu extreem rechts is, jihadi's of communisten zijn, dat doet er niet echt toequote:Op dinsdag 5 september 2023 10:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker elkaar verrot schelden leugens over een in hun optiek niet bestaande holocaust verspreiden.![]()
Daar zou iedereen die een beetje logisch kan redeneren niet aan gelinkt willen worden van en bij veel reclame boeren slingeren deze mensen met zulke logica ook rond..
Klopt, daar heb je alleen last van mods die discussies naar de hand van hunner ideologische billenmaatjes zetten dmv geniepige postaanpassingen- en verwijderingen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
In POL heb je inderdaad wat minder last van dogmatische religieuzen die al kwijlend achter De Grote Verlosser aan kruipen.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je alleen last van mods die discussies naar de hand van hunner ideologische billenmaatjes zetten dmv geniepige postaanpassingen- en verwijderingen.
Gewoon de zoveelste extreemlinkse cancelclub die blootgesteld wordt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef Ali_boo het volgende:
Ook Zuckerberg had negatieve ervaringen met de ADL in 2020. De strategie die ze gebruikten om hun wil door de drukken is nagenoeg dezelfde
Do as we say of je kan fluiten naar je advertentie-inkomsten
[ twitter ]
De usual suspects binnen dit topic: Oooooow jawel!quote:
De "wij zijn genuanceerd links, jullie zijn extreem rechts" retoriek is weer kenmerkendquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gewoon de zoveelste extreemlinkse cancelclub die blootgesteld wordt.
Verklaart ook gelijk de reden waarom de linksen hier zo vol in de aanval gaan, hun vuile spelletjes mogen niet openbaar gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |