abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210558593
quote:
Op donderdag 7 september 2023 10:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Musk kan een hoop roepen natuurlijk.

Gaat hij daadwerkelijk een rechtszaak starten of niet? Anders is het gewoon dom gelul.
Volgend jaar rond deze tijd, waarschijnlijk.
pi_210559264
quote:
2s.gif Op donderdag 7 september 2023 11:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat bedoel ik. Plus dat zo'n rechtszaak tijdens discovery ook allemaal dingen naar boven gaat halen (van beide kanten). Inclusief waarschijnlijk concretere cijfers over de financiën van X en interne communicatie.

Yups gaat Musk nooit doen natuurlijk maar de aandacht is altijd goed.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210559891
twitter
pi_210559897
Ah, Musk is dus een partij in de oorlog.
pi_210559933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:09 schreef Ulx het volgende:
Gelukkig wel.
pi_210560034
quote:
Op donderdag 7 september 2023 17:09 schreef Ulx het volgende:
Een oorlogswoekeraar was hij al.
pi_210560195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Gelukkig wel.
De vieze oorlogshitser. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210562900
quote:
Mooi hoe ze 'zit Oekraïne dwars' spinnen als 'beschermt de wereld'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210563042
Ach, oud nieuws. Kritiekloos gelezen.

twitter
pi_210563049
Ik heb begrepen dat er eigenlijk gewoon betaald wordt voor die Starlink. Misschien krijgen ze korting. Maar liefdadigheid is het niet.
Vind het vreemd dat dan 1 CEO individueel bepaalde zaken uit gaat schakelen. Er is toch een soort contract, of een overeenkomst of zo?

En nog vreemder dat Musk kennelijk van die geheime operaties wist. Hoe komt hij aan deze kennis, zonder zelf mee te kijken? Of is dat normaal?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210563104
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
Ik heb begrepen dat er eigenlijk gewoon betaald wordt voor die Starlink. Misschien krijgen ze korting. Maar liefdadigheid is het niet.
Vind het vreemd dat dan 1 CEO individueel bepaalde zaken uit gaat schakelen. Er is toch een soort contract, of een overeenkomst of zo?
In het kort: Er was geen contract, Musk stelde het vrij beschikbaar. Toen sprak Musk met Putin en schakelde hij het uit. Daarna sloot de Amerikaanse defensie een contract met Musk waarop het weer aan ging. Althans, zo was het bij me bekend een tijd geleden al ... dus ik weet niet goed wat er nu vandaag nieuw is?!
pi_210563143
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
In het kort: Er was geen contract, Musk stelde het vrij beschikbaar. Toen sprak Musk met Putin en schakelde hij het uit. Daarna sloot de Amerikaanse defensie een contract met Musk waarop het weer aan ging. Althans, zo was het bij me bekend een tijd geleden al ... dus ik weet niet goed wat er nu vandaag nieuw is?!
thanks.
En hoe wist Musk van deze geheime activiteiten? Hij kijkt kennelijk standaard mee met Starlink of zo?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210563189
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef capricia het volgende:

[..]
En hoe wist Musk van deze geheime activiteiten? Hij kijkt kennelijk standaard mee met Starlink of zo?
Ik weet niet of hij van geheime activiteiten wist?! Er vinden ongetwijfeld vele geheime operaties plaats in dat gebied.

Het oorspronkelijke artikel kun je hier lezen: https://www.newyorker.com(...)on-musks-shadow-rule waar de tweets van AnneX hierboven ook naar verwijzen.
pi_210563215
Gisteren was Greenblatt nog diep beledigd toen de presentator vroeg: Doe je dit niet om wat donaties binnen te halen?

Greenblatt: Hoe durf je, dat is de reinste vorm van antisemitsme@@!!!!

twitter

Niet veel water stuur die emails naar belangrijke figuren binnen de Joodse gemeenschap. Met de mededeling dat die aangevallen word door nazi's en christenen. En of ze willen helpen door te doneren

twitter

Ja idd, dat enorme blauwe knop onderaan de e-mail

Die ja :D

:') :') :') :') :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210563224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik weet niet of hij van geheime activiteiten wist?! Er vinden ongetwijfeld vele geheime operaties plaats in dat gebied.

Het oorspronkelijke artikel kun je hier lezen: https://www.newyorker.com(...)on-musks-shadow-rule waar de tweets van AnneX hierboven ook naar verwijzen.
Top. Altijd welkom.
Ga ik lezen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210563265
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef AnneX het volgende:
Ach, oud nieuws. Kritiekloos gelezen.

[ twitter ]
Prachtig dit, hij hield het "hostage" voor 400 miljoen dollar. Alsof hij zich moet verontschuldigen om het niet meer aan te bieden. _O-

Het is de wereld op zijn kop. Echt waar. _O-
De enige echte.
pi_210563309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Klopt, volgens mij was dat meteen nadat de oorlog uitbrak
Hij stelde het gratis beschikbaar en de media was vol lof over zijn beslissing

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 07-09-2023 22:41:22 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210563360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 23:45 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, het heeft toch geen zin. "Musk is kut" is voor bepaalde mensen simpelweg altijd het uitgangspunt. Wat er daadwerkelijk plaatsvindt daarna, maakt niet uit. Per issue beoordelen of je het ergens mee eens of oneens bent, is niet meer relevant.
Weet je, je hebt helemaal gelijk
En toch zal ik blijven door posten
Voor de kleine minderheid die het leuk om beide kanten van het verhaal te horen
Daar doe ik het voor O+
pi_210563699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 08:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Is inderdaad de standaard verdediging waarom Musk nooit iets fout kan doen. Ligt gewoon aan blinde haat als je ooit kritiek op deze technologiegod hebt. :')

Genoeg terechte kritiek hoor

Hij profileert zich als de man van het volk, iemand die staat voor het vrije woord , iemand die de mensheid waarschuwt voor de gevaren van A.I.

Terwijl die tegelijkertijd zelf flink investeert in A.I.
Iemand van het WEF( die denken dat ze een monopolie hebben op de waarheid, daarnaast gek op censuur) aanstel als de nieuwe CEO
De manier waarop die zijn medewerkers behandeld is behoorlijk triest
Zoveel problemen in de persoonlijke sfeer

Het is een hypocriet en leugenaar
Ik ben echt niet blind

Dat moest ik even kwijt :D

Alleen dat gedrag wat je omschrijft, zie ik echt niet

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_boo op 07-09-2023 22:43:16 ]
pi_210563726
Ik vond hem leuk O+

twitter
pi_210564470
quote:
2s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:46 schreef Rnie het volgende:

[..]
Prachtig dit, hij hield het "hostage" voor 400 miljoen dollar. Alsof hij zich moet verontschuldigen om het niet meer aan te bieden. _O-

Het is de wereld op zijn kop. Echt waar. _O-
Wat vind je er op ethisch gebied van dat je eerst een dienst gratis aanbiedt aan een land in oorlog dat deze echt nodig heeft, en dat daarna intrekt (met serieuze gevolgen) als er niet voor betaald wordt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210564723
Nou begin ik wel te beseffen, dat de musk adepts zich hebben ingegraven.
Dit topic verdwijnt uit AT. Nú.
Edit: altijd sta ik open voor argumenten voor/tegen. Deze zg. diskussie wordt belachelijk.
twitter
pi_210565089
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
Gisteren was Greenblatt nog diep beledigd toen de presentator vroeg: Doe je dit niet om wat donaties binnen te halen?

Greenblatt: Hoe durf je, dat is de reinste vorm van antisemitsme@@!!!!

[ twitter ]

[ afbeelding ]

Niet veel water stuur die emails naar belangrijke figuren binnen de Joodse gemeenschap. Met de mededeling dat die aangevallen word door nazi's en christenen. En of ze willen helpen door te doneren

[ twitter ]

Ja idd, dat enorme blauwe knop onderaan de e-mail

Die ja :D

:') :') :') :') :') :')
Maar de vent die je aanhaalt Rabbi Barclay kan schijnbaar niet eens begrijpend lezen. Of hij gaat ervanuit dat zijn volgers dat niet kunnen. Want zijn 'samenvatting' geeft de inhoud van die brief helemaal niet weer. Maargoed dat is blijkbaar bij de meeste mensen die je aanhaalt een probleem. Dat ze bullshit beweringen doen die aantoonbaar niet kloppen.
pi_210565850
Musk stiffed Twitter vendors and dared them to sue—dozens did just that
https://arstechnica.com/t(...)ter-aka-x-to-pay-up/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210566902
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 08:58 schreef Aether het volgende:
Musk stiffed Twitter vendors and dared them to sue—dozens did just that
https://arstechnica.com/t(...)ter-aka-x-to-pay-up/
Rnie staat al voor de microfoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')