Volgend jaar rond deze tijd, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Musk kan een hoop roepen natuurlijk.
Gaat hij daadwerkelijk een rechtszaak starten of niet? Anders is het gewoon dom gelul.
Yups gaat Musk nooit doen natuurlijk maar de aandacht is altijd goed.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Plus dat zo'n rechtszaak tijdens discovery ook allemaal dingen naar boven gaat halen (van beide kanten). Inclusief waarschijnlijk concretere cijfers over de financiën van X en interne communicatie.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:09 schreef Ulx het volgende:
Ah, Musk is dus een partij in de oorlog.
Een oorlogswoekeraar was hij al.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:09 schreef Ulx het volgende:
Ah, Musk is dus een partij in de oorlog.
Mooi hoe ze 'zit Oekraïne dwars' spinnen als 'beschermt de wereld'.quote:
In het kort: Er was geen contract, Musk stelde het vrij beschikbaar. Toen sprak Musk met Putin en schakelde hij het uit. Daarna sloot de Amerikaanse defensie een contract met Musk waarop het weer aan ging. Althans, zo was het bij me bekend een tijd geleden al ... dus ik weet niet goed wat er nu vandaag nieuw is?!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
Ik heb begrepen dat er eigenlijk gewoon betaald wordt voor die Starlink. Misschien krijgen ze korting. Maar liefdadigheid is het niet.
Vind het vreemd dat dan 1 CEO individueel bepaalde zaken uit gaat schakelen. Er is toch een soort contract, of een overeenkomst of zo?
thanks.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In het kort: Er was geen contract, Musk stelde het vrij beschikbaar. Toen sprak Musk met Putin en schakelde hij het uit. Daarna sloot de Amerikaanse defensie een contract met Musk waarop het weer aan ging. Althans, zo was het bij me bekend een tijd geleden al ... dus ik weet niet goed wat er nu vandaag nieuw is?!
Ik weet niet of hij van geheime activiteiten wist?! Er vinden ongetwijfeld vele geheime operaties plaats in dat gebied.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe wist Musk van deze geheime activiteiten? Hij kijkt kennelijk standaard mee met Starlink of zo?
Top. Altijd welkom.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij van geheime activiteiten wist?! Er vinden ongetwijfeld vele geheime operaties plaats in dat gebied.
Het oorspronkelijke artikel kun je hier lezen: https://www.newyorker.com(...)on-musks-shadow-rule waar de tweets van AnneX hierboven ook naar verwijzen.
Prachtig dit, hij hield het "hostage" voor 400 miljoen dollar. Alsof hij zich moet verontschuldigen om het niet meer aan te bieden.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef AnneX het volgende:
Ach, oud nieuws. Kritiekloos gelezen.
[ twitter ]
Klopt, volgens mij was dat meteen nadat de oorlog uitbrakquote:Op donderdag 7 september 2023 21:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In het kort: Er was geen contract, Musk stelde het vrij beschikbaar. Toen sprak Musk met Putin en schakelde hij het uit. Daarna sloot de Amerikaanse defensie een contract met Musk waarop het weer aan ging. Althans, zo was het bij me bekend een tijd geleden al ... dus ik weet niet goed wat er nu vandaag nieuw is?!
Weet je, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 6 september 2023 23:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, het heeft toch geen zin. "Musk is kut" is voor bepaalde mensen simpelweg altijd het uitgangspunt. Wat er daadwerkelijk plaatsvindt daarna, maakt niet uit. Per issue beoordelen of je het ergens mee eens of oneens bent, is niet meer relevant.
Genoeg terechte kritiek hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 08:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is inderdaad de standaard verdediging waarom Musk nooit iets fout kan doen. Ligt gewoon aan blinde haat als je ooit kritiek op deze technologiegod hebt.
Wat vind je er op ethisch gebied van dat je eerst een dienst gratis aanbiedt aan een land in oorlog dat deze echt nodig heeft, en dat daarna intrekt (met serieuze gevolgen) als er niet voor betaald wordt?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:46 schreef Rnie het volgende:
[..]
Prachtig dit, hij hield het "hostage" voor 400 miljoen dollar. Alsof hij zich moet verontschuldigen om het niet meer aan te bieden.![]()
Het is de wereld op zijn kop. Echt waar.
Maar de vent die je aanhaalt Rabbi Barclay kan schijnbaar niet eens begrijpend lezen. Of hij gaat ervanuit dat zijn volgers dat niet kunnen. Want zijn 'samenvatting' geeft de inhoud van die brief helemaal niet weer. Maargoed dat is blijkbaar bij de meeste mensen die je aanhaalt een probleem. Dat ze bullshit beweringen doen die aantoonbaar niet kloppen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
Gisteren was Greenblatt nog diep beledigd toen de presentator vroeg: Doe je dit niet om wat donaties binnen te halen?
Greenblatt: Hoe durf je, dat is de reinste vorm van antisemitsme@@!!!!
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Niet veel water stuur die emails naar belangrijke figuren binnen de Joodse gemeenschap. Met de mededeling dat die aangevallen word door nazi's en christenen. En of ze willen helpen door te doneren
[ twitter ]
Ja idd, dat enorme blauwe knop onderaan de e-mail
Die ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rnie staat al voor de microfoonquote:Op vrijdag 8 september 2023 08:58 schreef Aether het volgende:
Musk stiffed Twitter vendors and dared them to sue—dozens did just that
https://arstechnica.com/t(...)ter-aka-x-to-pay-up/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |