Goh.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij Sporza rekenden zich voor de start al rijk
Eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:49 schreef Redefine het volgende:
De actie van de laatste Italiaan vind ik niet helemaal zuiver. Duurt de Keniaan gewoon weg.
Keniaan ging zowat stilstaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:49 schreef Redefine het volgende:
De actie van de laatste Italiaan vind ik niet helemaal zuiver. Duurt de Keniaan gewoon weg.
Klopt. Maar die Italiaan had er gewoon omheen gemoeten.quote:
Ja, na het naar baan 1 gaan is het wel cruciaal om bij de eerste 3 te zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
Nederland wel prima gelopen, weinig extra meters in de bochten
Links inhalen terwijl die Keniaan gewoon netjes aan de binnenkant rent, dat kan eigenlijk niet inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:49 schreef Redefine het volgende:
Eerst lekker met elkaar beppen natuurlijk.quote:
Bij atletiek moet je dan meestal ook rechts inhalenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Links inhalen terwijl die Keniaan gewoon netjes aan de binnenkant rent, dat kan eigenlijk niet inderdaad
Ja door Agard ging het juist bijna mis. Vond hem niet top hier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef TheArt het volgende:
Wat is dat met Agard en estafettes, bizar.
Die kan dan altijd wel wat extra's ja. Individueel toch wat meer in de marge.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef TheArt het volgende:
Wat is dat met Agard en estafettes, bizar.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja door Agard ging het bijna mis
Dit rijmt niet jongens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kan dan altijd wel wat extra's ja. Individueel toch wat meer in de marge.
Agard liep toch als tweede?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja door Agard ging het juist bijna mis
Agard is meestal beter dan normaal maar hier vond ik hem mwah.quote:
Oh wacht ja, ik bedoelde daar Angelaquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Duplantis gaat zo lesgeven neem ik aan?
Het zou kunnen dat ik Agard als tweede heb zien lopen terwijl die als derde liep.quote:
Ik vond hem best goed, was vooral Angela volgens mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Agard is meestal beter dan normaal maar hier vond ik hem mwah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |