Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat de auto of trein wel sneller zal zijn..
Ik zit nog niet zo in die wereld dat ik nu snap wat je zegtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa heb jij die nieuwe cal op caro's Atelier gezien? Die regenboog? II ben verliefd
Je bedoeld je fietsen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal mijn andere uitgaven dan maar even verzwijgen
En ja, lijkt me leuk.
Persoonlijke cursus van de enige echte CotS
Cal is dat je elke (in dit geval) week een stuk patroon krijgt en dat haakt en zo. Op fb onderling contact erover. Heel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nog niet zo in die wereld dat ik nu snap wat je zegtIk ben al blij dat ik vorige week voor het eerst een patroon snapte en succesvol heb nagehaakt
Het weer was goed vandaag hier..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
En met dit weer...
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed isquote:
Oh is onweer en de hemel die uit de lucht kwam vallen zo nu endanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het weer was goed vandaag hier..
[..]
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed is
Oh wauw, dat is echt heel mooi!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cal is dat je elke (in dit geval) week een stuk patroon krijgt en dat haakt en zo. Op fb onderling contact erover. Heel leuk
[ afbeelding ]
En ik vind het heel knap dat je ermee begonnen bent en dat je al een patroon kan lezenen dan ook nog maken. Echt knap
Hier geen drup gevallen vandaag. Gisteren wel af en toe noodweer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is onweer en de hemel die uit de lucht kwam vallen zo nu endan
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het weer was goed vandaag hier..
[..]
Er komt begin volgende week een nieuwe bij als het goed is
Haken zonder patroon is moeilijker en veel creatieverquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is echt heel mooi!Maar met meerdere kleuren haken is voor mij nu echt nog een brug te ver. Ik ben nu bezig rugtassen te haken voor mijn dochters (zonder patroon, gewoon een eigen idee van hoe het moet). Als die klaar zijn maar eens kijken of ik met meerdere kleuren haken kan leren.
Thanks!
3 ( en een kroegfiets)quote:
Waarom zoveelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 ( en een kroegfiets)
De oudste gaat dan op de Tacx denk ik.
Nouja, een rugtas is niet zo moeilijk denk ik. Moest alleen de ovalen onderkant dus even van een patroon leren, maar verder is het gewoon een rechte lap rondom de ovaal omhoog haken, dan bovenaan een touwtje erdoor, een flap, lus en schouderbanden haken en die eraan naaien en dan ben je er welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haken zonder patroon is moeilijker en veel creatiever
En en en kleurwisselingen zijn echt niet moeilijk. Kan jij wel
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 ( en een kroegfiets)
De oudste gaat dan op de Tacx denk ik.
Haha verras jezelf. In het ergste geval moet je een stukje uithalen. Hoort er ook bij. Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, een rugtas is niet zo moeilijk denk ik. Moest alleen de ovalen onderkant dus even van een patroon leren, maar verder is het gewoon een rechte lap rondom de ovaal omhoog haken, dan bovenaan een touwtje erdoor, een flap, lus en schouderbanden haken en die eraan naaien en dan ben je er welDenk ik. Of het daadwerkelijk zo werkt moet ik nog even afwachten tot de eerste af is.
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zoveel![]()
Je kan er maar op een tegelijk
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptopquote:
Ah oké!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik iets nieuws mocht als de goede 10000km had gemaakt. Dat is nu en ik zag er 1 op Marktplaats die zo goed was dat ik dat eigenlijk niet kan overslaan.
[..]
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptop
Haha, inderdaad. Mijn eerste project was een deken voor de baby. Ik had bijna een volledige deken af toen ik besloot dat ie echt veel groter moest (dus ook in de breedte waarin ik aan het haken was) en later nog een stuk aanhaken zou ik lelijk hebben gevonden. Dus helemaal uitgehaald. 5 bollen wol zaten er al in, dat werd echt een gigabolquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha verras jezelf. In het ergste geval moet je een stukje uithalen. Hoort er ook bij. Komt vast wel goed
Ah, oke! Geinig, wist niet dat zoiets bestond dat je gewoon random fietsen erop kan zetten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 is de goede, 1 is voor gravel en slecht weer.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik iets nieuws mocht als de goede 10000km had gemaakt. Dat is nu en ik zag er 1 op Marktplaats die zo goed was dat ik dat eigenlijk niet kan overslaan.
[..]
Tacx is een hometrainer. Dan haal je het achterwiel uit je fiets en zet je hem op dat apparaat en kun je virtueel routes rijden op je laptop
Hele avonturen dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Mijn eerste project was een deken voor de baby. Ik had bijna een volledige deken af toen ik besloot dat ie echt veel groter moest (dus ook in de breedte waarin ik aan het haken was) en later nog een stuk aanhaken zou ik lelijk hebben gevonden. Dus helemaal uitgehaald. 5 bollen wol zaten er al in, dat werd echt een gigabol
Heb echt al zo vaak uitgehaald, zeker met mijn pogingen om een omslagdoek voor mezelf te haken. Heb er zulk mooi katoen voor maar kom naar niet tot een steek die ik er mooi bij vind passen. Dus dat maar weer even on hold.
Ja. Op zich ideaal voor de donkere winter avonden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke! Geinig, wist niet dat zoiets bestond dat je gewoon random fietsen erop kan zetten.
Hahaha ach... thuis kan je zo bloot fietsen als je wil! En met genoeg tegenwind zweet je ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Op zich ideaal voor de donkere winter avonden.
Enige nadeel is dat je binnen in huis een stuk harder zweet dan buiten in de rijwind
Gewoon een ventilator aanzetten danquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Op zich ideaal voor de donkere winter avonden.
Enige nadeel is dat je binnen in huis een stuk harder zweet dan buiten in de rijwind
Oh ja dat is beschaafder dan mijn ontbloot fietsenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een ventilator aanzetten dan
Why not both?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja dat is beschaafder dan mijn ontbloot fietsen
Straks loopt hij dan een verkoudheid op (ook al is dat virus en heeft het niks met temperatuur te maken)quote:
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, baby slaapt dus ik kan ook slapen. Fijne avond
Trustequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:25 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ben iets te ver gegaan met de rum.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk het wel, maar ben nog niet klaar denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Je kan nog typen, dus het zit wel goed.
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink theequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ben nog niet klaar denk ik.
Alles voelt best goed vanavond.
Een broek moet je toch aan, anders is dat niet lekker op dat zadelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks loopt hij dan een verkoudheid op (ook al is dat virus en heeft het niks met temperatuur te maken)
Verraadsterquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink thee
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezetenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een broek moet je toch aan, anders is dat niet lekker op dat zadel
Mag dat wel met wat je allemaal moet slikken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen zuipen. Alleen onverstandig. Dus ik drink thee
Voor alles is een eerste keer, ik heb een tandem geboekt voor ons.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezeten
Voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit bloot op de fiets gezeten
Hoogverraad!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Verraadster![]()
Nee, het is beter dat je verstandig bent.
O dat is vervelend, wil je het erover hebben of liever niet? Ik snap wel wat je bedoelt, alcohol pakt vaak verkeerd uit bij mij, dat ik dan opeens megadepressief ben. Ik heb geluk dat het nu een beetje goed valt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoogverraad!!!!
Nee ben een beetje eenzaam en verdrietig vanavond. Niks ernstigs. Alleen ik je een beetje in de mineur zit is drinken niet handig
Oh gewoon een bui. Hoort erbij. Lekker haken en op fok hangen en dan komt het wel weer goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
O dat is vervelend, wil je het erover hebben of liever niet? Ik snap wel wat je bedoelt, alcohol pakt vaak verkeerd uit bij mij, dat ik dan opeens megadepressief ben. Ik heb geluk dat het nu een beetje goed valt.
Ja, het hoort er soms bij, maar soms wordt het ook getriggerd door het een of het ander, of is er gewoonweg iets waar we mee zitten. Ik vind het altijd zo jammer, wanneer ik lees dat iemand zich alleen voelde en niemand had om mee te praten. We leven helaas in een harde maatschappij waarin mensen genadeloos worden afgeserveerd als ze een beetje buiten het maaiveld steken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gewoon een bui. Hoort erbij. Lekker haken en op fok hangen en dan komt het wel weer goed.
Gelukkig valt het goedhopelijk heb je niet te vaak zulke buien... depressief zijn is extreem naar. Wel op jezelf passen hoor en geen domme dingen doen
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, het hoort er soms bij, maar soms wordt het ook getriggerd door het een of het ander, of is er gewoonweg iets waar we mee zitten. Ik vind het altijd zo jammer, wanneer ik lees dat iemand zich alleen voelde en niemand had om mee te praten. We leven helaas in een harde maatschappij waarin mensen genadeloos worden afgeserveerd als ze een beetje buiten het maaiveld steken.
Sorry voor de aangeschoten rant haha, maar bedankt. Ik vind dit wel heel lief van je. Ik zorg vaak wel goed voor mezelf, hoor! Soms gaat het minder, soms gaat het beter. Alcohol is altijd een beetje 50/50 in wat het versterkt, vandaag ben ik vrij happy, gelukkig.
Soms lijkt je de normaalste persoon hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uit
En geen sorry nodig
Gelukkig maar
Alcohol is altijd een gok
We zijn samen weirdo, maar dat is prima. We hebben elkaar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... ik ben ook een weirdo. Dus het maakt niet uit
En geen sorry nodig
Gelukkig maar
Alcohol is altijd een gok
Hahahaha... dat valt wel meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms lijkt je de normaalste persoon hier
Ik gok best vaak geloof ik
Ik vind deze SC wel tof, omdat iedereen hier wel iets heeft blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms lijkt je de normaalste persoon hier
Ik gok best vaak geloof ik
Ik zeg ook lijkt hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha... dat valt wel mee
Gokken is soms ook best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |