Die hebben ook hun normale buienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lees net dat er hier alleen maar beroepsperverts zitten.
Oh?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Barb en ik kennen elkaar ook al lang, maar dat was vooral nog voordat ik deze naam aan heb genomen..
Ahaaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81 was mijn vorige naam
Nooit echt weggeweest. Alleen dit topic sla ik gewoon vaak over...quote:
quote:
Hoe durft hij?quote:
Waar haalt hij het lef vandaan.quote:
Goed plan. Ik volg je voorbeeld.quote:
Natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit echt weggeweest. Alleen dit topic sla ik gewoon vaak over...
Ik lees net dat ik toch niet naar bed ga.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Prima ga ik me ook gewoon zo gedragen!
Had je maar hier moeten zijn, dan kon ik het voor je halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie strompelt mopperend naar de keuken om zelf drinken te pakken
Snotverquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik toch niet naar bed ga.
Omdat jij graag netjes behandeld wilt worden negeer onderstaande!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81 was mijn vorige naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat jij graag netjes behandeld wilt worden negeer onderstaande!dat klinkt ietwat foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Die gedachte heb jij niet alleen.quote:
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik was toch een perv volgens anderen dan mag ik ook slechte vunzige opmerkingen maken.
Met pergola's en zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ga ervan uit dat je een netjes aangeharkt tuintje hebt
Volgens mij is het wel lachen om eens met jou aan de bar te zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik was toch een perv volgens anderen dan mag ik ook slechte vunzige opmerkingen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |